1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky [Algemeen] PlayStation 4 [Deel 2]

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door DulleNL, 24 okt 2013.

1. Rickk

Rickk Active Member

Leuk Bevonden:
    128
    Jeez, die is cool! :D

2. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    bah, wat een walgelijke kleur groen is dat 8)

3. LageTrial

LageTrial Active Member

Leuk Bevonden:
    17
    Ik wil zooo graag he, maar een witte komt nog wel van Sony zelf denk. Groen zal Sony nooit maken. Zat te denken om zelf te beginnen met spuiten. Maar ik kan me herinneren dat ik dat deed met me gitaar van Guitar Hero, wat uiteindelijk niet goed is afgelopen. Druipers en je kon het er zo afkrabben + dat het gewoon begon af te geven.

Daarnaast is een controller nog moeilijker denk, omdat er allerlei rondingen inzitten. En ook omdat je toch wel zweet handjes soms krijgt.

4. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Gadverdomme!

Ik wil een brushed metal versie!

5. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    ik wil er gewoon 1 die niet uit elkaar valt en waar de batterij langer van meegaat:+

Laatst bewerkt: 2 mrt 2014
  6. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Kan je niet over de normale overgeven dan heb je ook die kleur? :+

7. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Accuduur, idd....

En de optie om de lightbar uit te zetten of iig te dimmen. Gebruik de ps4 camera toch niet en al helemaal niet de lightbar als teken van leven of zo....

En meer grip op de thumbs zonder een third party product te kopen die daar weer bovenop moet.

Los van dit heb ik vanochtend de xbox 360 controller weer is vastgehouden en dat voelde best raar.

De ds4 voelt heerlijk!

8. LageTrial

LageTrial Active Member

Leuk Bevonden:
    17
    HATERS GONNA HATE :+ GIVE ME THE F*CKN GREEN ONE :D

De xbox one controller lag anders ook wel verrukkelijk in de hand, op de triggers/bumpers na !

9. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Even wennen. Duurde bij mij ook een week dat ik aan de bumpers moest wennen vooral na 8 jaar de 360 controller. Maar nu is de One echt beter op alle punten ten opzichte van de 360 controller imo :)

Laatst bewerkt: 2 mrt 2014
  10. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Dat was ie al zodra bekend werd dat die battery pack niet meer achterop de controller zat. Het enige wat me ooit heeft geïrriteerd aan de 360 controller.

11. LageTrial

LageTrial Active Member

Leuk Bevonden:
    17
    Ik heb maar heel eventjes een x360 gehad. Altijd al van PlayStation. Toch als ik opnieuw mocht kiezen had ik met 2 vingers in me neus voor de X360 gekozen. Maar toch ben ik dit keer weer voor PS4 gegaan inplaats van XONE. En soms twijfel ik wel of dit de juiste keuze is geweest.

12. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Jij twijfelt over alles. :+

13. LageTrial

LageTrial Active Member

Leuk Bevonden:
    17
    Hahaha tja voor jou is makkelijk, de xbox one komt er bij jou toch wel in :+ Maar ga je dan wel betalen voor zowel Plus als XBL?

14. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Waarom dan?

15. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Neehh, vraag dat niet. Straks komt Leis weer. :+
    Dat zal er dik in zitten, gezien je Gold nodig hebt om gebruik te maken van de DVR functie. Mijn Gold loopt nu af in september. Of november. Plus pas volgend jaar maart. Dus ik heb nog even.

Als je de PS4 hebt kunnen betalen kun je de Xbone ook betalen. :p Niet direct misschien, maar het is je eerder gelukt om het geld bijelkaar te sparen dus nu kan het weer. Het feit dat je twijfelt wilt zeggen dat er op beide platformen iets is wat je wilt. ipv een van de 2 te dumpen, koop ze dan beide. Hoeft niet gelijk, maar uiteindelijk wel.

Had je een 3DS? Wii U? Verkoop die krengen! :+

16. LageTrial

LageTrial Active Member

Leuk Bevonden:
    17
    Heb een Wii-u en vita. Maar ik heb nog veel te spelen op de wiiu! En wil mario kart niet missen. Maar om het geld gaat het niet echt, als ik hem echt zou willen kan ik na sparen wel kopen. Maar of ik zin heb om zowel voor Gold als Plus te betalen is een andere vraag.

Daarnaast zal ik iedere keer in een dilemma komen netzoals toen met de x360 en ps3. Welk spel op welke console? En als ik dat dan ga verdelen kom je met je account niet heel erg ver, gewoon qua ranking van trophies of achievements. 1 account max vind ik leuker dan 2 accounts die maar half zijn. Daarnaast heb ik ook niet de meeste tijd meer, vooral niet door de wii-u en vita.

@WB twijfel vanwege ik de xbox misschien wat verfrissender vind lijken. Gewoon de interface, controller, achievements en alles erbij. Summer deals enzo. Heeft PS ook wel, maar toch oogt de xbox wat gezellig ofzo ik kan niet helemaal omschrijven.

17. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Dan stop met het geven om achievements en trophies. Dat bespaart je al tijd. :+

Voor welk platform haal je de multiplatform games? Simpel; de PS4, want daar zal het 90% van de tijd beter op lopen.
    Alternatief antwoord: Op het platform waar je vrinden het op halen.

Ik zie mezelf altijd als een twijfelachtig personage, maar over dit soort dingen doe ik niet zo moeilijk. Ja, ik had ook liever een grote overkoepelende account dan een paar verschillende (PSN, Steam, XBL, Nintendo dinges, Game Center), maar het is niet anders. Ik wil inFamous spelen. Ik wil Halo spelen. Ik wil Mario Kart spelen. Ik ga er niet tussen kiezen, ik doe gewoon alles. fuck die accounts. :p

18. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Als ik het geld had, dan zou ik ook een PS4, WiiU, Steam Machine en Xbone hebben hoor :+ Exclusives zijn meestal de leukste games en Steam is een geweldig indieplatform.

Helaas echter ben ik maar een student :'-(

19. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Geen Vita?
    lul :mad:

:+

20. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204