1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky [Algemeen] PlayStation 4 [Deel 2]

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door DulleNL, 24 okt 2013.

1. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Ok, bedankt voor de informatie! :thumbs:

2. Lijpe Mocro

Lijpe Mocro Active Member

Leuk Bevonden:
    839
    PS4 to get PSone and PS2 support with native 1080p rendering, new VR demos inbound – insider

PlayStation 4 is rumoured to be receiving PSone and PS2 classic support soon, together with 1080p rendering for select titles, according to an industry insider.

It comes from tipster Ahsan Rasheed, who has an impeccable track record for revealing accurate leaks. However as always, treat this firmly as rumour for now.

He took to Twitter to discuss some new PS4 insight he claims to have gleaned. Our guess is he heard this through the GDC grapevine, but it’s anyone’s guess right now.

It wasn’t a big leap to suggest that PSone and PS2 classics would be making their way to PS4′s PSN eventually, but the 1080p rendering line is interesting. Where this fits within Sony’s PlayStation Now streaming strategy remains to be seen.

Rasheed then turned his attention to Sony’s Project Morpheus VR headset, stating that Sony wants to hear as much criticism of the device from third-party developers, most likely to help improve the product.

----

Ben echt benieuwd naar de VR bril van Sony. Ook goed om te horen dat Sony nauw wil samenwerken met devs

En classic PS1/2 games zijn natuurlijk altijd welkom

Laatst bewerkt: 25 mrt 2014
  3. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Allemaal leuk en aardig met die PS1 / PS2 games, maar focus je godver op de toekomst ipv opnieuw te cashen aan classics.

4. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    \o/:thumbs:\o/

Inderdaad nederlandse vertalingen zijn zo verschrikkelijk letterlijk en vaak moet ik het 2-3 keer lezen om het te snappen. Het zal wel schelen als je met nederlandse games en tv-vertalingen bent opgegroeid.
    Al mijn apparaten staan standaard iig op engels.

Het is pas een rumor:+ Je hebt wel gelijk natuurlijk maar er zijn best nog games die leuk of nostalgisch kunnen zijn en zolang ze er niet met een te groot team aan werken vind ik het prima. Ze breiden ook in een klap de games library gigantisch uit dus is het ook weer leuk voor de cijfertjes :+

5. LuckyLuciano

LuckyLuciano PS5: LuckyLuciano__NL | Xbox: LuckyLuciano NL

Leuk Bevonden:
    30
    Hahaha, ja Timesplitters was idd classic, die wil ik echt weer spelen zeg, zoveel plezier mee gehad.

6. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Doe mij msar nieuwe ps4 games ipv classics...

7. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Kijk ook uit naar nieuwe PS4 games. Maar hoop toch echt stiekem dat de geruchten over The Last Of Us waar zijn. Gerucht lijkt nu steeds sterker dat deze komende zomer op de PS4 verschijnt. Met een beetje pijn mijn PS3 verkocht omdat ik deze game niet heb kunnen spelen. Uitkomen op de PS4 zou voor mij, en ik denk meer personen, geweldig zijn.

8. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Die zijn ook in de maak... het probleem is dat je een beetje spel niet ff in een paar maandjes in elkaar knutselt maar eerder rond de 3-4 jaar duurt. Dan is dit toch een leuke extra optie voor relatief weinig investering.

Er zitten iig nog zat topperts tussen die nu nog niet geëvenaard zijn :)

9. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Zijn er hier mensen die hun ps4 accounts sharen met een ander? Dat is een legitieme manier om toch aanzienlijk veel geld te besparen. Jij maakt jouw account de primary account op die van de ander en andersom.

Vervolgens kan je gewoon spelen op je eigen account maar kan je ook alle spellen die de ander heeft gekocht op je eigen account spelen.

Enig nadeel: je bent in principe gast op je eigen ps4, voor die games die jij dus hebt gekocht moet je online zijn.

10. LageTrial

LageTrial Active Member

Leuk Bevonden:
    17
    Zijn er hier mensen die hun PS4 controller met een mobiel blokje opladen? Waar je je usb kabel inprikt ?

Als ik dat doet gaat die niet geel opgloeden en ook niet als die aanstaat. Getest met iphone oplader.

11. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Zie het al gebeuren bij de E3. Aankondiging en volgende week ligt die in de winkel. :)

12. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Ze hebben niks bevestigd, maar ook niks ontkracht. De reactie van Sony was alleen maar een logische als iemand zijn mond voorbij heeft gepraat (die man uit Turkije dus). Denk dat er daarom ook zeker een PS4 versie gaat komen :)

Juni zou lekker vroeg zijn, maar wel een vreemd moment eigenlijk zo net voor de zomers.

13. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Last of Us voor PS3 verscheen ook in juni. Doe maaaaaaaaar!

14. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Aan het eind van de persconferentie: 'The Last of Us. Vanaf NU te downloaden voor PS+ bezitters'
    aw yeah. :cool:

15. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Een week erna toch?
    Ik las op tweakers geloof ik een berichtje een week terug waarin iemand dit al voorspelde :+ griezelig.

Dat maakt de reactie van Sony ook alleen maar logischer. Die zitten nu waarschijnlijk te balen dat hun verrassingsaankondiging is verpest :p

16. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Zo'n soort actie of wat Hybrid zei zou wel echt briljant zijn.

17. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Het gebeurt helaas niet meer vaak dat er nog zo een knaller op het einde is.
    'one last thing'
    Dit zou dan een redelijk mooie zijn.
    Jaja, een remake van een PS3 is niet echt een megaton knaller, maar toch. Beter dan niks, en ik heb em dus toch nog niet gespeeld... :+
    Is ook wel jammer.
    Sure, ik hunker altijd wel naar info, geruchten etc, maar uiteindelijk is het leuker om verrast te worden. :mad:

18. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    One last thing is dit jaar gewoon The Last Guardian. :+

19. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Nee, verpest het nou niet.

20. Alexknl

Alexknl Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.604
    Tuurlijk.. weer 'under maintenance'..

edit/ zou tot 17:50 duren maar nog altijd niet online.
    / nog altijd niet? Of ligt het aan mij :+

Laatst bewerkt: 31 mrt 2014

Deel Deze Pagina