Paypallll! Trophies sorteren, yayy... of nee. alleen op rarity Ik wil ze sorteren zodat die wat ik al heb behaald bovenaan komen te staan stelletje lutsers! [yt]AMQ4H4UtE6Q[/yt]
Ziet er erg goed uit, toch maar eens aan de slag met die video editor, kijken of ik wat leuks van de fifa wedstrijdjes kan maken Edit: overigens zie ik ook dat de Playstation App ook een update heeft gehad.
Jeej. Vita heeft ook een update trouwens. Dit is ook een heel toffe feature. Het is dat retailgames nog altijd zoveel duurder zijn in de store dat het eigenlijk de moeite niet waard is om ze in de store te kopen, maar met digital-only is dit wel heel handig. Trials Fusion en Octodad bijvoorbeeld.
Dat Sharefactory werkt een beetje vreemd. Mijn laatste Octodad clips zie ik bv niet staan. Ook niet als ik sorteer op Most Recent of op Game. Hm.
Zitten een aantal vage keuzes tussen: - de lightbar kan nu gedimd worden maar niet helemaal uit - trophies eindelijk sorteren, maar alleen op rarity - nog steeds geen mediasupport - nog steeds geen friendsnotifications en er wordt vemeld dat de cam extra voicecommands heeft. Dan bedoelen ze de mic? Want voicecommands werken ook zonder camera.
Ik kon een hoop clips niet vinden. Dus maar wat andere fragmenten gebruikt. Het is geen pro montage, maar een snelle test. Werkt best lekker dat Sharefactory! Die stickers zijn wel erg kut. Eigen muziek importeren gaat heel erg easy.
Ben bang dat dit niet gaat werken. Alleen EU Store, voor de us store zul je nog steeds een paypal account met us adres nodig hebben denk ik
Ligt aan je PS4. Ik heb het ook 2x eerder gehad. Met de installatie van BF4, 8 uur downloaden. Toen zette ik mijn PS4 gewoon uit, opnieuw aan en toen was het binnen een minuut gedaan. Tip, zet je PS4 ff uit en aan, het kan helpen.