1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky [Algemeen] PlayStation 4 [Deel 2]

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door DulleNL, 24 okt 2013.

1. SoleSurvivorN7

SoleSurvivorN7 Active Member

Leuk Bevonden:
    222
    Damn je merkt idd hoe soepel en snel alles gaat met de PS4 vergeleken met een PS3.

Echt heerlijk man. _O_

Ben echt blij dat ik nu eindelijk een echte hd scherm heb gekocht. Alles ziet er zoveel beter en mooier uit nu.

2. Leis

Leis Arkham Knight / 2015

Leuk Bevonden:
    7
    Controller ben je wel te spreken over? Ik vind dat de controller te snel leeg is kan er maar minimaal 2 dagen mee spelen en moet 'm dan weer opladen. Zou het led lichtje of speakertje veel batterijen vreten?

3. Rickk

Rickk Active Member

Leuk Bevonden:
    128
    Dat is inderdaad wel een dik minpunt ja. Ik ben blij dat ik een extra controller en docking station heb gekocht. In het begin zat ik elke keer te kloten met dat megakorte kabeltje (te lui om een langere te zoeken) :p

4. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Je kunt de LED nu zwakker zetten. Weet niet of het veel batterij bespaard.

5. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Haast niet, het blijft led en dat is al energie zuinig als de pest.

Als ik eens wat langer wil gamen, pak ik de 4 meter lange USB oplaadkabel erbij ;-)

Ik ben wel van menig dat van alle controllers die ik ooit heb gehad, de DS4 het snelst "leeg" is.

6. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Eensch. En met ruime afstand eerste ook volgens mij

7. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Heb 2 controllers en als ze beide leeg zijn gebruik ik de kabel van de X1. Die is een stuk langer :+

8. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Denk niet dat ze zo zeer batterij vreten maar ze zijn waarschijnlijk de reden dat er een kleinere (minder krachtige batterij) in de controller zit want ze nemen aan de binnenkant natuurlijk wel wat plek weg

9. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Gamepad vand e WiiU is het daar niet mee eens denk ik.;)

10. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Ik heb een verlengsnoer naast mijn bank liggen waar standaard een USB oplader in zit, die heb je inderdaad wel nodig want die accu is echt brak.

11. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Die gaat 2 uur mee :lol:

12. FerryNL86

FerryNL86 New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Controller speelt wel veel lekkerder weg dan die DS3. Nu kan ik tenminste weer een shooter op een console normaal spelen.

13. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Heb bij de Praxis een verdeeldoos gekocht met hierin 2 USB-poorten.
    In de ene zit de 30pins kabel voor de iPad en in de andere zit een micro USB-kabel.
    Had op een geven moment naast de bank 5 verschillende netadapters liggen , nu ligt in de la alleen nog de verschillende losse usb-kabels (Lighting , mini USB , PSVita).

14. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Kan ik die USB kabel eigenlijk ook in de adapter van mij iPad of HTC One X stoppen en dan zo mijn DS4 opladen? Of zorgt het verschil in mA voor een probleem?

15. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Dan moet je weten hoeveel dat verschil is :p Het kan wel gewoon, maar of het goed is, is een tweede

16. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    mA maakt niet zoveel uit, maar aantal Volt wel. Over het algemeen is het 5 Volt, maar let er op (staat bij Output).

17. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Volgens mijn hebben de apaters een output van 5.2V en de DS4 een input van 5.0V. Maar dat is zo uit mijn hoofd, dus weet het niet zeker.

18. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Adapter van mijn telefoon (Galaxy S4) is 5V/2A en gebruik ook regelmatig een andere adapter van 5V/1A. Het enige verschil is dat het opladen langer duurt.

19. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    De DS4 heeft dacht ik een imput van 800mA. Kan ik hem dan sneller opladen met een 2A oplader?

20. LageTrial

LageTrial Active Member

Leuk Bevonden:
    17
    Ik heb de controller sowel met mn iphone, ipad en andere usb adapters proberen op te laden maar tot op heden nog geen eentje gevonden die hem daadwerkelijk oplaad helaas. Zit dus nog altijd met een snoertje wanneer deze leeg is.

Deel Deze Pagina