1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky [Algemeen] PlayStation 4 [Deel 2]

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door DulleNL, 24 okt 2013.

  1. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.090
    Leuk Bevonden:
    2.604

    Hmm nee dat was die Scuf controller voor Ps4... Dat vind ik te duur..

    Ik had die ene al retour gemeld aan Sony, dat is die wat het touchpad kapot heeft en het rubber loslaat.
    Voor de rest doet die het wel nog, maar heb hem dus al retour gemeld.
    Nu kan ik niet die wat helemaal niks doet op gaan sturen... Waarvan de rubberen stickjes nog goed zijn...
     
  2. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Kun je niet van 2, 1 werkende maken :+ en dan de andere terugsturen?
     
  3. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.090
    Leuk Bevonden:
    2.604

    Haha. Goed idee. Dat ga ik eens proberen. Maar dan klopt wel de reden van retour niet meer :+
     
  4. LageTrial

    LageTrial Active Member

    Berichten:
    2.015
    Leuk Bevonden:
    17
    Hoe krijg je het weer voor elkaar :+ Haha, nee het is wel rot. Ga je het nog wel aandurven om die x one stickjes erin te zetten?

    Btw, al geprobeerd je controller te resetten?
     
  5. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.090
    Leuk Bevonden:
    2.604
    Ik heb al vanalles aangedurfd, ik ga het nu aandurven om van 2 controllers 1 goede te maken, met X1 sticks :)

    HUH??...
    Nu doet die het ook niet meer. Ik heb de goede printplaat met de goede touchpad en alles correct aangesloten met de x1 sticks.
    Hoe kan deze het nu ook opeens niet meer doen??.. Vaag.....

    Nu had ik de moed opgegeven en wilde het weer terugzetten zoals het was, dus het kapotte touchpad (niet kunnen aangesloten dus) terug en toen deed hij het weer.
    Ik dacht HEY zou het dan toch?
    Ik weer die goedwerkende (die wat ik kan aansluiten) erop gezet, doet hij het weer niet!,! Hoe de fck kan dit .? Lol..
     
    Laatst bewerkt: 16 jul 2014
  6. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Lol, stop er maar mee. En laat dit over aan; LageTrial hij fixed het wel even voor je. :+

    Deze al gevolgd ?
     
  7. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Zonder touchpad kun je iig gewoon spelen tot je de ander terug hebt toch?
     
  8. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.090
    Leuk Bevonden:
    2.604
    Ik snap er niks meer van. Ik heb nu dus zoals GForce zegt dat ik dan ene zonder touchpad, wel nog kan gebruiken.
    Die is klaar.

    Nu ga ik naar die wat ik dan terug ga sturen, waarvan het touchpad ook niet is aangesloten, en nu doet hij het weer!

    Dus de conclusie is voor alle 2 de controllers; het touchpad niet aansluiten, dan werkt de controller, wanneer ik bij de eerste controller het touchpad aansluit, doet hij niks, en omdat ik bij de 2e niks kan aansluiten omdat deze aansluiting aan het touchpad zelf eruit is, blijft deze werken. Maar dat is dus beide zonder touchpad..

    Ik ga de 2e nu retour sturen en de 1e houden zonder werkende touchpad, maar wel met X1 sticks.
    Dan stuur ik de 1e retour nadat de 2e terug is.
     
    Laatst bewerkt: 16 jul 2014
  9. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Zit de batterij nog wel vast?


    Neem aan dat jullie wel es vaker wat hebben open gemaakt? Is dat ding nu zo kwetsbaar of ?
     
  10. LageTrial

    LageTrial Active Member

    Berichten:
    2.015
    Leuk Bevonden:
    17
    Hahaha waarom ik nou weer? :+

    Als ik het voor je kon doen had ik het gedaan ;)

    -----

    Maar ik snap werkelijk waar helemaal niets meer van het verhaal. Conclusie is dus zonder touchpad doen ze het, met touchpad doen ze het niet? Weet je zeker dat je hem in het goede gaatje heb gedaan?

    En probeer de controller is als ze open liggen.
     
  11. Roedy

    Roedy Active Member

    Berichten:
    209
    Leuk Bevonden:
    20
    Dat is balen! Wilde het ook graag doen maar tis nog geen aanrader dus?
     
  12. LageTrial

    LageTrial Active Member

    Berichten:
    2.015
    Leuk Bevonden:
    17
    Jawel gewoon doen :+ Het is ons ook gelukt, Alex had denk gewoon ff pech.
     
  13. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.090
    Leuk Bevonden:
    2.604
    Ja de batterij zit zeker vast.
    Ik heb inderdaad al vaak opengehad.
    Ik heb alles goed nagecheckt.
    Controller lag open toen ik het probeerde.
    Ik heb verschillende onderdelen gewisseld van controller 1 en 2.
    Alles is goed aangesloten, dat weet ik nu wel na 10x deze controller open en dicht te hebben gemaakt..
    Ik checkte altijd of het licht aanging wanneer ik hem open had liggen en hij aangesloten was.
    Ik heb nog geprobeerd zonder dat het lichtje aan was, ook geen succes.

    Hmmm ondanks dat ik nu erg tevreden ben over de stickjes denk ik niet dat ik het nog eens probeer.
    Het is natuurlijk zeer verleidelijk als ik dadelijk 2 nieuwe controllers heb en ernaast de X1 thumbsticks los heb liggen.
    Misschien dat ik het dan nog bij één controller probeer, maar dat weet ik nog niet zeker.

    Ik weet nu hoe ik het goed moet doen in ieder geval, en wat ik niet en wel moet aanraken om iets gedaan te krijgen, dus wie weet.

    .
    Ik heb nu dus 1 controller opgestuurd en 1 die ik nog tijdelijk gebruik, mét X1 sticks en zonder een werkend touchpad.
     
    Laatst bewerkt: 16 jul 2014
  14. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Oke mij is het ook gelukt... Maar wel zonder werkend touchpad.. Tot dat... Dit filmpje

    http://m.youtube.com/watch?v=fMw62eB54Do

    Serieus.. Het fixen van je touchpad is nog makkelijker dan het vervangen van je sticks... Alex, volg dit filmpje en alles zou weer moeten werken!

    Zeker wel een aanrader! Speelt echt veel beter. Sticks liggen iets hoger naar mijn gevoel en dat komt imo ten goede van de totale handligging.
    Vervangen is peanuts. Touchpad is binnen 1 minuut gefixt.
     
    Laatst bewerkt: 16 jul 2014
  15. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Bij jou is het gelukt toch zonder problemen? :+

    Ik heb de X1 sticks ook maar besteld. Ik glij altijd van de sticks af en bij de X1 controller nooit. :) Hopelijk kan ik 'm makkelijk omzetten met X1 sticks. ^^
     
  16. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Kan makkelijk gap! Succes!
     
  17. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Thx, morgen hoop ik het binnen te hebben van DX.com
     
  18. LageTrial

    LageTrial Active Member

    Berichten:
    2.015
    Leuk Bevonden:
    17
    Ja gelukkig wel, maar zolang je heel voorzichtig doet is er vrij weinig aan de hand.
     
  19. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.090
    Leuk Bevonden:
    2.604
    _O__O__O__O__O__O_
    Bedankt man, dit heeft geholpen.
    Toen ik dat gedeelte open maakte zag ik idd dat hij een beetje scheef erin zat.
    Nu is controller 1 weer helemaal top met X1 sticks!
    Dit ook nog even bij controller 2 doen.. Misschien hoef ik hem dan ook niet op te sturen.. :)

    Onee ik stuur hem sowieso op nadat ik dat touchpad gefixt heb, heb ik tenminste een nieuwe voordat ik daar ook X1 thumbs op zet :)
    Ik maak die nog even omdat ze dadelijk misschien denken dat ik eraan heb gekloot als ze zien dat het touchpad niet geconnect is ..

    Heb ditzelfde ook bij controller 2 gedaan, hij werkt wel weer als het touchpad aangesloten is, maar het touchpad werkt nog niet.
    Heb geen zin om hem weer open te maken, aangezien hij toch opgestuurd gaat worden vind ik het wel goed zo.
     
    Laatst bewerkt: 16 jul 2014
  20. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Graag gedaan jongen!
     

Deel Deze Pagina