1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky [Algemeen] PlayStation 4 [Deel 2]

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door DulleNL, 24 okt 2013.

  1. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Je kunt je eigen profielfoto aanmaken inderdaad. Doe dit met de PS app. Heb nu een toffe Raiden uit MGS4 avatar. :)
     
  2. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Haha, zag ik gister ook. Meteen Teddie genomen. :cool:
     
  3. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.038
    Leuk Bevonden:
    9.592
    Zo zeg dat wel 8)
     
  4. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Het zijn nog steeds de PS3 launch avatars allemaal. 8) Ze hebben zich echt moeite gedaan!
    *kuch

    Ik stel dan ook al de hele tijd gewoon een FB avatar in, ook al ben ik de enige wat het ziet :p Ziet er toch wat leuker uit.
     
  5. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    :)

    [​IMG]

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 29 jul 2014
  6. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Wat wordt er met dat laatste bedoeld?
     
  7. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Dat hij autmatisch demo's, beta's, trailers etc download die Sony zelf selecteert. Weet niet of die functie na de upload aan staat maar zou hem zelf uitzetten
     
  8. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Hadden ze het met de reveal nog over. Dat de PS4 zou weten wat jij leuk vindt, en op basis daarvan content downloaden.
    Hoeft van mij ook niet.
     
  9. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ik zet die shit ook meteen uit. Ik heb al een vrouw die het nodig vind om voor mij te denken, ik heb geen zin om ook nog eens constant ruzie met mijn PS4 te moeten hebben.
     
  10. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    :lol:

    Ain't that the truth.
     
  11. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Speak for yourself ;-)
     
  12. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Kolere...heb nu echt in 1 week tijd 4 updates gehad voor die console en PSN, gaat nergens over...

    Het enige wat ik nu eigenlijk nog mis is het makkelijk accepteren van een FR/Message/Inv, dat werkt echt voor geen meter op de PS4. Verder blijft het een fantastisch apparaat, alleen mist het dus die handige dingetjes die de 360/One wel heeft. Daar gaat het allemaal net wat soepeler/sneller.
     
    Laatst bewerkt: 29 jul 2014
  13. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    1.74 een week of 2 terug (?) en 1.75 vandaag. Wat waren die andere 2?

    Het OS is wat barebones tov de 360/PS3/Bone maar ik moet wel zeggen dat ik de snelheid waarmee ik alles kan doen juist waardeer. Op de One voelt het heel erg gefragmenteerd aan. Veel te veel losse apps, zelfs voor simpele settings. Waar ik er op de PS4 met topsnelheid doorheen vlieg zonder extra dingen te moeten laden. (behalve de store, die is soms dronken en weigert op te staan :+ ... Net als de firmware mensen bij Sony. Die zien er lachwekkend uit tov de firmware mensen bij MS 8))
     
  14. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Het viel mij net op dat Oddworld tweemaal gekocht is bij mij. Ik probeerde het eerst via Ideal op de PS4 maar dit wilde niet werken. Daarna had ik tegoed erop gedaan en de game alsnog gekocht. Nu opeens is er naast dat tegoed van 30 euro dus ook 20.99 afgeschreven.

    Lijkt mij geen probleem om dit terug te krijgen van Sony toch?
     
  15. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Gisteren heb ik een headset gekocht, de Tritton 720+. Prachtig geluid hoor, maar WTF? Ik heb 2 uur zitten kloten omdat de chat het niet deed. Er zitten ongeveer 400 kabeltjes bij, eentje had zelfs een stikker "PS4" erop en die moest vanaf de headset in de controller van de PS4 (3.5mm). Nu had ik op een gegeven die kabel er uitgehaald en viola, ik kon praten. Echt zo fucking stupide gewoon, hoezo moet die kabel ertussen (stond zelfs in de beschrijving).
     
  16. titan1980

    titan1980 Bruce Springsteen

    Berichten:
    1.304
    Leuk Bevonden:
    33
    Werkt dat game share nou ook op de PS4?

    (op de xbox one kan het al) en het zou natuurlijk te gek zijn als dat ook kan met de ps4? Je moet wel je games digitaal aanschaffen maar dat is logisch :)
     
  17. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Kan ook. Werkt hetzelfde, maar de uitkomst is ietsje anders. Daarnaast heb je volgens mij op de one samen gold en op de ps4 niet samen PS+.
     
  18. titan1980

    titan1980 Bruce Springsteen

    Berichten:
    1.304
    Leuk Bevonden:
    33
    Wat bedoel je precies met "de uitkomst is ietsje anders" ?
     
  19. Svennos

    Svennos Active Member

    Berichten:
    202
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vroeg me af ... als ik Destiny digitaal preorder in de PS shop ..... wordt deze dan automatisch dan gedownload op de 9e? Of moet ik op de 9e alsnog op download drukken?

    Ik kan dit nergens expliciet terug vinden.
     
  20. RogierM

    RogierM Active Member

    Berichten:
    684
    Leuk Bevonden:
    31
    https://support.us.playstation.com/app/answers/detail/a_id/5281/~/playstation-store-pre-orders

    TLDR je kan hem al preloaden als je instellingen goed staan

    Pre-load pre-ordered content

    Beginning with Destiny, all pre-order titles added to the PlayStation Store after 4/30/14 will have the pre-load functionality. This lets you rest easy knowing that your game will be ready to play as soon as the game launches. Additional information on the first wave of pre-load titles is available here.
     
    Laatst bewerkt: 9 aug 2014

Deel Deze Pagina