1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky [Algemeen] PlayStation 4 [Deel 2]

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door DulleNL, 24 okt 2013.

  1. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    Kan je digitale games niet direct via Amazon kopen? Destiny is daar ook gewoon te koop. Ik snap dat ik dan een US account nodig heb op de PS.
     
  2. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.940
    Zou denk ik wel moeten werken maar je hebt dan sowieso ook een US Amazon.com nodig
     
  3. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    Gewoon een Amerikaans adres op je Amazon account opgeven lijkt mij, zo heb ik wel vaker een code geregeld.

    Maar maakt het primary account iets uit? Wat is dat eigenlijk?
     
    Laatst bewerkt: 28 aug 2014
  4. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Primary houdt in dat andere accounts op dezelfde consoles die spellen kunnen spelen zonder met het primary account te zijn ingelogd :) dat is ook de basis van het hele game sharen
     
  5. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.902
    Leuk Bevonden:
    3.281
    Bekijk Sony's pre-Tokyo Game Show-conferentie live om 08:00 uur

    Sony houdt maandagochtend om 08:00 uur een pre-Tokyo Game Show-conferentie in Japan. Het is nog niet bekend wat het bedrijf daar precies toont. Hoewel de persconferentie hoogstwaarschijnlijk in het Japans zal zijn, kun je hem in dit bericht om 08:00 uur bekijken!

     
  6. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    [​IMG]

    THEMES! (komen ook themes voor de Vita!)
    De Firmware update komt 25 september. Sneller dan verwacht eerlijk gezegd.
     
  7. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    Oeh, vet! Hadden ze voor launch toch al beloofd? :+
     
  8. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Oh shit, vroeg net naar meer info in de games thread maar dit is wel nice zeg. Hebben ze ook wat gezegd over mogelijke kosten en speciale geluiden bij theme's?
     
  9. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Nee, maar ik hoop dat het wederom mogelijk is om je eigen themes te uploaden...dat was erg chill op de PS3 (en Vita).
     
  10. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ja, als het alleen betaalde themes zijn valt het alsnog ietsje tegen. Ik wil gewoon een eigen wallpaper, of een kleurtje ipv dat blauwe. Dat de rest van de tiles mee gestyled worden is overbodige luxe.
     
  11. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Lijkt mij dat er zowieso zowel free als paid themes zullen zijn, net als op de PS3.
    Maar custom zou het echt top maken!
    *kuchPersona4kuch*:+
     
  12. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.090
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Thema's, YouTube app, Share Play, Real-time activity feed in de What's New section
    O-)
     
  13. Doelie

    Doelie Ballin'

    Berichten:
    1.788
    Leuk Bevonden:
    31
    Ik vind dat hele "Share" gebeuren maar vaag. Kwa games heb ik het nu door:

    US Account > Primary account maken > Codes kopen > Goedkope games uit de US Store speelbaar op je EU account.

    Ik begrijp dat ik voor online gamen nu een Playstation Plus abonnement moet aanschaffen. Nu kwam ik op het volgende artikel via de PS FAQ:

    PlayStation Plus benefits available to other non-subscribing users on your Primary PS4:
    • Online multiplayer (subject to any parental control settings on sub-accounts)
    • Play downloaded games purchased with PlayStation Plus discount
    • Play downloaded IGC games

    Playstation Plus is regio gebonden. Dat betekend US Account = US Playstation Plus en vice versa.

    Kan ik nu goedkoop PS+ aanschaffen op mijn US account en op mijn EU account online multiplayer doen?
     
  14. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.940
    Als dat zo van de Sony site komt zou je idd blijkbaar gewoon PS+ in de US kunnen kopen en dan op je EU spelen
     
  15. Doelie

    Doelie Ballin'

    Berichten:
    1.788
    Leuk Bevonden:
    31
    Dus de theorie klopt?

    Daar tegenover staat overigens dat de volgende functies niet beschikbaar zijn:

    PlayStation Plus benefits not available to other users on your Primary PS4:

    • Purchasing PlayStation Plus discounted products from PlayStation Store
    • Online game save storage
    • Auto patch download
    • PlayStation Plus exclusive early access to game trials
     
  16. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.940
    Als die informatie idd van Sony zelf komt dan moet het gewoon kunnen
    Alleen online save storage is jammer dat je geen gebruik van kunt maken maar dan ook alleen in het geval dat je PS4 stuk zou gaan (of je er een nieuwe hdd inzet) en je dus je save games kwijt bent. ZOu ze dan gewoon af en toe op een usb stick backuppen voor het geval dat
     
  17. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik vind plus wel fijn though, maar als de aanbiedingen van de US store de reden zijn voor jouw aanschaf van PSplus dan zou ik gewoon een US + abbo nemen ;) online kan je idd gewoon spelen met een ander account (zelf getest)
     
  18. SoleSurvivorN7

    SoleSurvivorN7 Active Member

    Berichten:
    1.802
    Leuk Bevonden:
    222
    Ik ben er toch een beetje vanaf gestapt van die US Store.

    Het scheelt behoorlijk wat geld soms, maar ik krijg toch niet het gevoel dat die games van mij zijn. Met Steam heb ik er op de een of andere manier geen problemen mee, maar op een console blijf ik gewoon een ander gevoel houden. Tuurlijk het blijft aantrekkelijk hoor. Ik heb nou soms de neiging om Metro Redux te kopen in de US Store, maar toch houd iets me nog tegen.

    Stel (nogmaals STEL) ze doen wel ineens wat tegen je aankopen uit de US Store. Nou dan ben je meteen alles kwijt, maar met een fysiek exemplaar heb je in ieder geval altijd nog je game.
     
  19. Doelie

    Doelie Ballin'

    Berichten:
    1.788
    Leuk Bevonden:
    31
    Het scheelt toch al gauw 20-25 euro. Ik hecht niet zoveel waarde aan het hebben van een fysiek exemplaar. Daarnaast koop ik games toch niet om te verkopen. Ik speel ze helemaal grijs tot er een nieuwe versie komt en dan heeft die oude game, die dan nog maar een tientje waard is, zijn werk wel gedaan.

    Stel dat Sony er iets aan doet is wel iedereen fucked inderdaad. Ik meen dat iemand beweerde dat dit echter al jaren mogelijk is op PSN.
     
  20. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Ik koop om die reden juist gewoon een fysiek exemplaar. Ik koop zelden nieuwe games, maar de games die ik koop wil ik gewoon houden zodat ik ze ook over 20 jaar nog heb. Ik zie het nog wel gebeuren dat ze het gerommel met usa accounts gaan aanpassen.
     

Deel Deze Pagina