1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky [Algemeen] PlayStation 4 [Deel 2]

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door DulleNL, 24 okt 2013.

1. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Locatie van wat? De Ps4?

Kan me niet herinneren dat ik daar ooit aan gezeten heb dus dat zal allemaal nog wel default staan. Maar hoe kan dat invloed hebben op nat problemen dan?

2. Rienbu

Rienbu Active Member

Leuk Bevonden:
    711
    Heb ook alles geprobeerd. Kan zelfs niet een spelen met mijn broer.

3. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Bij ons was er ook iemand, die kon met iedereen in de party praten/horen, maar als er 2 bepaalde personen inzaten dan hoorde hij die niet. Alleen die 2 had hij problemen mee.
    Hij heeft toen Ziggo gebeld en de router functie uit laten zetten, en sindsdien is het probleem weg.

Ik weet niet wat jullie hebben, maar als het Ziggo is, is dat misschien de oplossing.
    (moet je er uiteraard wel een andere, losse, router tussen gooien).

AnubisNefer vindt dit leuk.
  4. Rienbu

Rienbu Active Member

Leuk Bevonden:
    711
    Goede tip! Thanx ga het proberen

5. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    @Delphiki

Jij hebt toch ook Ziggo? (Ubee <> Ziggo?)

6. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Yup

Ik kan hem laten bridgen, maar dat is zon gedoe zonder garanties . Het moet toch ook gewoon met de router van de ubee kunnen werken..

7. AnubisNefer

Leuk Bevonden:
    3.138
    Maar euh, zit je al buiten je contract? (transfer vrij zeg maar ;-)

Zo ja, vraag je om een oplossing.... mbt een nieuwe router etc, anders ga je overwegen ergens anders internet te nemen... (pas als laatste strohalm natuurlijk)

Optie 2:
    eigen router achter de Ubee. 2e router DMZ host instellen met ip adres van 2e router....

8. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Dat laatste lijkt me geen optie want als die kut Ubee met alleen de PS4 in het DMZ al voor problemen kan zorgen dan zit hij blijkbaar toch nog te kutten met het verkeer van een DMZ host

ik kan niet weg bij Ziggo want dan kan ik mn Dreambox niet meer gebruiken, maar goed dat weten zij niet :+

Ik werk vrijdag thuis dus dan gooi ik de hele boel nog eens terug naar fabrieksinstellingen en gaan we het nog een keer proberen en anders maar bellen

9. AnubisNefer

Leuk Bevonden:
    3.138
    Kan je niet de ps4 aansluiten op de 2e router? En 2e router dmz host instellen?

Je ps4 is toch niet verplicht te dmz'en?

Dus Ubee (default instellingen <> UPNP)
    2e router (dmz host)
    PS4 op 2e router aansluiten en testen?

10. Kapitein_Merijn

Kapitein_Merijn PSN: Kapitein_Merijn

Leuk Bevonden:
    240
    Gewoon doen.
    Ik heb dit ook 1,5 jaar geleden laten doen omdat ik helemaal gek werd van de disconects en het niet kunnen joinen van games en party's. Google maars eens op Ubee modem + xbox live, het is echt een bekend probleem. Op de een of andere manier werkt een service als psn of xbox live niet lekker met de Ubee.

Waarom Ziggo nog werkt met de Ubee is me sowieso onduidelijk want het is echt een bagger Router, wifi werkt ook voor geen meter. In laten stellen als modem (bridge) is het beste wat je kan doen.

AnubisNefer vindt dit leuk.
  11. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Denk dat ik gewoon een Cisco ga aanvragen,.. of de cisco bij mn ouders jat en daar de Ubee neer zet :+

Dan speel ik nog steeds via wat de Ubee een 'DMZ' host noemt, en we weten al dat dat niet betrouwbaar is omdat ze nog steeds aan dat verkeer zitten

anders zou ik nu geen problemen hebben, heb hiervoor met m'n draytek of mn cisco met DMZ nooit problemen gehad

ik had ook nooit mn draytek weg moeten geven :+ maar hij paste niet in mn nieuwe meterkast en het was voor thuis misschien ook wel wat overdreven .. Maar heb er nu wel spijt van

12. Kapitein_Merijn

Kapitein_Merijn PSN: Kapitein_Merijn

Leuk Bevonden:
    240
    Ik had in mijn vorige woning ook de Cisco en daar had ik inderdaad geen problemen mee. Ik heb uiteraard ook geprobeerd om weer een Cisco te krijgen maar helaas tevergeefs. Ziggo gebruikt bij nieuwe aansluitingen alleen nog maar de Ubee.

Ik weet niet precies wat je met dmz bedoeld maar een andere router achter de Ubee zetten heeft inderdaad geen zin, hij moet dan echt als modem ingesteld worden. Dit is overigens dmv een kort telefoontje geregeld.

13. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik heb gewoon Cisco gekregen een paar maanden geleden.

14. Oujdi

Oujdi Achievement unlocked

Leuk Bevonden:
    92
    Ik ook.

15. Rienbu

Rienbu Active Member

Leuk Bevonden:
    711
    Ik heb Ziggo even gebeld en gevraagd of ze bridgemodus kunnen veranderen. Vanavond even kijken of het gelukt is! Hoop het echt. Laat het uiteraard even weten

16. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    iMark 007, Jorrie en Maddmonkey vinden dit leuk.
  17. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.099
    Mooi thema, kan ik eindelijk af van mijn Anniversary thema, die begon behoorlijk saai te worden. Ziet er ook uit als een echt fatsoenlijk thema :)

18. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Ja, zeer netjes. 100% de beste gratis theme van het moment.

19. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Ah, nice. Even binnenhalen.
    Thanks ook wederom voor het filmpje ook @DulleNL.

20. Rienbu

Rienbu Active Member

Leuk Bevonden:
    711
    Heb gisteren dus mijn bridge open gezet. Resultaat, alleen ps4 heeft internet (NATTYPE1) maar kan wel met mijn broer spelen en het lijkt 4x zo snel te gaan. Maar oplossing is het dus niet want de router in de modem staat uit..

Vraag:

Kan ik mijn modem laten bridgen om vervolgens mijn timecapsule er tussen te hangen en die dan te gebruiken als router? Want deze heeft meer poorten en dan ik een poort reserveren voor mijn ps4 alleen. En behoud ik dan Nat1? Want dat blijkt een oplossing

Deel Deze Pagina