1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky [Algemeen] PlayStation 4 [Deel 2]

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door DulleNL, 24 okt 2013.

1. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Ik mis het ook niet. Ik vind het best irritant dat je pop-ups krijgt als iemand in een party chat zit, terwijl ik gewoon Netflix zit te kijken. Kan dat eigenlijk uit?

2. Oujdi

Oujdi Achievement unlocked

Leuk Bevonden:
    92
    Dat is wel vervelend, ook wanneer je een melding krijgt dat iemand shareplay heeft gestart. Lekker belangrijk.

3. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Dat kan ja; Settings > Notifications > When friends join a party.

Kapitein_Merijn en iMark 007 vinden dit leuk.
  4. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Suspend resume and 60fps voor shareplay! Dat is toch best wel netjes. Ik gebruik het alleen nooit :+

5. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    suspend resume zal ik misschien wel eens gaan gebruiken , maar vind het uberhaupt fijn dat ze de beloftes die voor de launch gemaakt zijn dus niet helemaal zijn vergeten. Het heeft iets meer dan een jaar geduurd maar het komt er dan toch nog van, had ik eerlijk gezegd niet meer verwacht

6. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Tja...op de vita is het heerlijk, maar denk niet dat ik het voor de ps4 ga gebruiken....beetje zonde van de stroom.;)

7. LageTrial

LageTrial Active Member

Leuk Bevonden:
    17
    En zolang duurt het opstarten van een game nou ook weer niet.

8. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Zolang je geen GTA V doet of met Destiny naar de toren gaat valt het wel mee ja. Ik wacht nog steeds tot de 1TB SSD's iets goedkoper worden en dan gaat er mooi een SSDtje in.

9. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Mbt Destiny.

10. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    De ene ssd is de andere niet natuurlijk. Andere tests hebben het weer over een groter verschil, blijft een apart iets maar elke verandering in snelheid is mooi meegenomen.

- Tapatalk.

11. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Lees alleen dat de PS4 (of elke andere console) niet echt volledig gebruik maakt van de SSD? En dat daarom eigenlijk een SSHD een betere optie is. Gezien de performance en de prijs.
    Dacht dat Eurogamer daar een artikel over had een keer.

12. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Ja klopt, er zit een max aan en die is imo vrij laag. Daarom kan je net goed goed voor een goedkopere ssd gaan of idd een hybrid (no pun intended). Maar je hebt nog wel lichte verschillen in de ssds en de prestaties op de ps4.

- Tapatalk.

Hybrid vindt dit leuk.
  13. LageTrial

LageTrial Active Member

Leuk Bevonden:
    17
    Ben benieuwd wanneer ze echt in prijs zakken dat het het waard is. Nu heb je voor 1tb ssd een hele nieuwe ps4

14. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Ja precies, de 1TB Evo 850 zit nu op 400 euro en de MX200 zit daar zelfs nog boven. Als ik moest kiezen dan haal ik voor dat geld liever nog een One erbij. Deze SSDs zullen nog wel in prijs zakken in de loop van het jaar en dan komt er hier wel 1 in huis, rond de 30 cent per gig wordt het wel interessant.

15. LageTrial

LageTrial Active Member

Leuk Bevonden:
    17
    Geloof alleen niet dat die binnen een jaar naar 300 euro of minder zakt. Hooguit 50.

16. DannFR

DannFR Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Iemand een idee of de ps4 een soort "sshow as ofline" functie heeft?
    zou handig zijn als ik een keer geen zin heb in allerlei chat invites Enzo.

17. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Zal vast nog wel een keer groots met een update worden aangekondigd, dit soort simpele functies horen vanaf het begin af aan erin te zitten.

18. DannFR

DannFR Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ok dan ligt het niet aan mij in iedergeval. Niet dat ik er overheen Heb gekeken.

19. LageTrial

LageTrial Active Member

Leuk Bevonden:
    17
    Schrok ervan toen ik me faceplate net zag, vol met krassen! Terwijl ik altijd super voorzichtig ben geweest. Ik heb echt geen idee hoe dat is gekomen... Misschien met afstoffen, maar damn!

20. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Ik hoop dat ze met custom faceplates komen.:cool:
    Dat hebben ze ook al bij sommige LE PS4s met de betreffende game (Metal Gear SOlid bv) dus die dingen los moet ook makkelijk kunnen....sta er eigenlijk van versteld dat ze er nog niet zijn...

Deel Deze Pagina