Vandaag thumbsticks binnen gekregen, het openschoreven kon dus beginnen... Maar helaas, weggegooid geld en tijd.
De witte shell, pastte niet op Sony's eigen achterkant van de DS4. Althans pastte wel, maar er bleef een randje zichtbaar en voelbaar. Iets waar ik me heel erg aan kan ergeren. Daarnaast zal der veel meer vuil tussen komen, en het rondje knopje hing naar rechts. Kon niet aangepast worden, randje zat er schijnbaar te dichtop (moeilijk uit te leggen):
Achteraf heb ik het als nog kunnen oplossen:
Klein puntje van de button afgeknipt, vervolgens lag die weer goed in de controller (button was niet de officiele van sony, maar een reserve)
Anyways, het probleem dat die shell niet goed paste was dus nog niet opgelost. Ik had een achterkant erbij besteld, en daar paste die wel goed op! Ik blij... Totdat ik het moederbordje van de controller uit de Sony controller wilde schroeven en in de nieuwe/onofficiele achterkant wilde schroeven. Hij paste niet!!! De usb poort waarmee controller opgeladen wordt, zat niet netjes in de controller. Wat duwen en trekken, maar ik ben ermee opgehouden, dit hoort niet!
Helaas helaas, verspilde moeite en geld
hoe dan ook, de controller zag er wel sexy uit :
Klik om te vergroten...