1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky [Algemeen] PlayStation 4 [Deel 2]

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door DulleNL, 24 okt 2013.

1. Lijpe Mocro

Lijpe Mocro Active Member

Leuk Bevonden:
    839
    Waarom gewoon niet uit?

2. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Updates... It's all about the automatic updates...

3. Alexknl

Alexknl Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.604
    Dit. Niets zo frustrerend als dat je een spel wilt gaan spelen en er eerst een update van een uur staat te downloaden. Heb het al vaak genoeg meegemaakt.
    Heb hem vanaf release en sinds een half jaar laat ik hem gewoon lekker in standby staan.

Xbox heb ik wel gewoon uitstaan maar dat is puur omdat ik er zeer weinig op game vergeleken met PS4.

4. Exionche

Exionche Active Member

Leuk Bevonden:
    107
    Opeens sinds gisteren last van wat connectie problemen.
    Geen lag, maar soms stopt ie er opeens even mee. Bijvoorbeeld bij rocket league van het een op het andere moment stopt het spel er zo'n 5 seconde mee om het vervolgens weer zonder lag oid te doen. Dit gebeurd een paar keer in de 5 minuten. Ook last van bij BF4 en Driveclub.

Ik gebruik een powerline adapter. Voorheen nooit problemen mee gehad, via Wi-fi doet ie het prima. Hoe kan het opeens zorgen voor problemen?

5. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
  6. AnubisNefer

Leuk Bevonden:
    3.138
  7. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.102
    Het is toch gewoon een test? Als mensen er geld voor over hebben is het toch prima?

8. AnubisNefer

Leuk Bevonden:
    3.138
    Natuurlijk is dat prima.

9. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Omdat in sommige gevallen het wel degelijk 10+ seconden per load game scheelt. Vraag is alleen, hoeveel geld hebben mensen daarvoor over?

10. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Is mij toch echt wat te duur.
    Ik wacht gewoon een paar seconde langer...extra tijd om mn koffie te pakken.:+

AnubisNefer vindt dit leuk.
  11. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Mijn HDD is sinds deze week vol.
    Pleur eerst al die PS+ games en anders wordt het nieuwe inbouwen...

12. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Dat lijkt me dan sowieso wel slim...;)

13. fredfenster

fredfenster Active Member

Leuk Bevonden:
    3.319
    Kun je in die UI ook apps als youtube en netflix pinnen, zodat ze gewoon in de rij naast de games/spotify enzo staan?

14. AnubisNefer

Leuk Bevonden:
    3.138
    Volgens mij niet, dat is een xbox feature.

Ps4 doet het op chronologische volgorde van gebruik.

15. fredfenster

fredfenster Active Member

Leuk Bevonden:
    3.319
    Ja klopt maar ik bedoel die video apps zitten onder dat scherm icoon, ik zou ze de yt en Netflix apps gewoon in dezelfde rij als games en spotify enzo willen :p

AnubisNefer vindt dit leuk.
  16. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.347
    New Social Features
    Friend Online Notification
    – Want to know the moment your friends come online? With this update, you can, as we’ve added an option to be notified when members of your friends list sign on the network.
    Appear Offline – Sometimes you want to play a game or watch a movie without being bothered by friends. Now it’s easier to go incognito as we’ve added the option to appear offline. You can designate if you would like to appear offline when you log-in or at any time from your Profile or the Quick Menu.
    User Scheduled Event – Time for a play date! We’ve added the ability to schedule a future gameplay session with your friends on the system. When your event starts, users who registered for the event will automatically be added to a party so you can start playing right away.
    Play Together – This features allows all members of a Party to see what each person is playing so that you can easily join a friend’s game, or start a new game together.
    Other New System Features
    Remote Play (PC/Mac) – We’re bringing PS4 Remote Play to Windows PC and Mac. This feature won’t be available to test in the beta, but you can look forward to it soon.
    Dailymotion – With this update, you’ll be able to live stream directly to Dailymotion on PS4. We’ll also support archiving live broadcasts, like we do for other streaming services.
    Stay tuned for more details on MUSASHI, including additional key features and its release date.

Mallakai vindt dit leuk.
  17. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Finally

18. Kapitein_Merijn

Kapitein_Merijn PSN: Kapitein_Merijn

Leuk Bevonden:
    240
    Dat remote play klinkt interessant zeg!
    Zou heel tof zijn als het fatsoenlijk werkt. Kan ik tenminste verder gamen als de vrouw een of ander schijt programma wil kijken.

Servantes vindt dit leuk.
  19. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.347
    You've been chosen for the PlayStation Now Beta Trial:cool:

20. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Top dat die friends notificatie er is, maar wel erg treurig dat het zo lang moest duren.

Deel Deze Pagina