1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky [Algemeen] PlayStation 4 [Deel 2]

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door DulleNL, 24 okt 2013.

  1. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Vooralsnog 1080p maar 4k komt er uiteindelijk wel. Wat is een redelijke prijs voor de pro?
     
  2. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Dan zou ik inderdaad voor de Pro gaan. Op dit moment is hij veelal uitverkocht en durven winkels er 429+ euro voor te vragen. Normale prijs bij voldoende voorraad is 399, bij aanbiedingen kan dit 369 tot heel zeldzaam 329. Verwacht dat laatste maar niet in het komende najaar.

    edit; zie nu dat de Fortnite bundel bij een paar winkels verkocht wordt voor 399, maar stelt niet veel voor wat je erbij krijgt.
     
  3. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Of je verwijderd even alle stof.....

    Heb ik met de mijne ook gedaan en hij is weer muis stil.
    Ik heb een Pro daarbij was het echt makkelijk (klep eraf klaar)....geen idee hoe dat is met de base PS4.
     
  4. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Volgens mij al een keer gedaan. Maakte niks uit. Zal mij er weer eens in verdiepen, echt geen flauw idee hoe dat werkt met de base.
     
  5. TeeJay

    TeeJay Active Member

    Berichten:
    140
    Leuk Bevonden:
    17
    ^Schroefjes eruit schroeven, klep eraf halen en that's it.

    Ik heb helaas hetzelfde probleem... Sommige games worden gewoon overstemd door PS4 airlines :mad:. Schoonmaken van binnen heeft niet veel uitgemaakt in mijn geval. Ik zat ook te denken om een Pro aan te schaffen, maar deze maakt volgens mij van zichzelf al enorm veel lawaai. Ik lees wisselende berichten hierover op internet, dus ik ben huiverig. Zelfs over de Slim lees ik geregeld dat ze een flinke pot herrie kunnen maken... Geen idee of het mij de investering waard is om een nieuwer model PlayStation te halen
     
  6. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    568
    Ik heb een paar vragen.

    Kan je op dit moment zien hoeveel uren je in games hebt gestopt? Ik weet dat het in het verleden niet kon, maar vroeg me af of dit nog steeds geldt. Vooral benieuwd naar Fifa :).

    Verder zag ik dat je je kan aanmelden voor eea e-mail waardoor je in ieder geval totale uren kan checken. Iemand die weet hoe ik me hiervoor kan aanmelden?
     
  7. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Ok beetje een dilemma hier.
    Heb een 55 inch LG oled hdr tv.

    En een gewone ps4.
    Twijfel een beefje of een upgrade naar een pro echt de moeite waard is?

    Is toch 400 euro, en mijn huidige ps4 werkt nog gewoon prima, ondanks de herrie die die maakt. Lastig...
    En game max 1 uur a 1,5 uur per avond.

    Wat denken jullie?

    Lijkt trouwens ook wel alsof de pro nergens meer te verkrijgen is.
     
  8. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
  9. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.417
    Leuk Bevonden:
    17.516
    Fuck de Pro.
     
  10. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Iedereen zn messages op private? Schijnt dat je PS4 moet worden gereset als je bepaalde berichtjes krijgt die alles laten vastlopen!
     
  11. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    'Bepaalde berichtjes'...klinkt nasty.:+
     
  12. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Ja net als bij iPhone destijds, as je een berichtje met een bepaalde emoticon krijgt loopt de hele boel vast...
     
  13. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Sinds dit weekend weer een PS4 Pro in huis. Lekker weer oldschool COD sessies.

    Helaas heeft de console zelf nogal wat last van coil whine. Ik heb nu de Spider-Man bundle, maar denk dat ik de game in de verpakking laat, de hele set retourneer en een RDR 2 bundle haal voor hetzelfde geld. Niet alleen vanwege het 'defect', maar ik denk ook dat ik meer plezier ga beleven met RDR2 dan Spider-Man. Dan stel ik het retourneren toch nog even uit tot RDR 2 haha.

    Heb totaal niks gezien van RDR 2 en de oude RDR nooit gespeeld. Ik laat me verrassen.
     
  14. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Ik zie ook net dat de PS4 Pro een nieuw modelnummer krijgt bij de RDR2 bundel. CUH7216B. Er zijn al wat filmpjes dat hij een stuk stiller zou moeten zijn, zelfde voedingskabel als PS4 slim (wss wat zuiniger). Ben benieuwd.
     
  15. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Tyrant vindt dit leuk.
  16. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.815
    Leuk Bevonden:
    837


    Eindelijk een stille PS4 Pro versie :).
    Helaas heb ik al de launch model :+.
     
    Alexknl vindt dit leuk.
  17. Sasuke26

    Sasuke26 Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    278
    Mijn eerste PS4 heeft het drie weken geleden begeven. Helaas .. Gelukkig heb ik nog een One S maar merk toch dat ik de games van de PS4 "mis". Meer de exclusieve games en de Fighting games die op de PS4 verschijnen. Nu heb ik niet 1,2,3 geld om een nieuwe PS4 te kopen maar ben ik toch aan het twijfelen.

    Sparen voor een PS4 Pro, die er pas in oktober zal komen?, of gewoon bij de One S houden en doorsparen voor de PS5? Er is nog geen releasedatum van de console bekend. Ik lees/hoor maart 2020, eind 2020 etc. Niemand weet het. Ja, Sony.

    Of voor de Switch gaan?

    Ik zal jullie mening graag willen lezen.
     
  18. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Misschien wachten tot december en dat er aanbiedingen komen voor de pro?
     
  19. Garrett

    Garrett Active Member

    Berichten:
    964
    Leuk Bevonden:
    8.739
    Ik wil je best geld lenen. Veel rente dat wel
     
  20. Sasuke26

    Sasuke26 Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    278
    Haha, lenen lijkt me geen goed idee ;)

    Ja, denk er ook over na om tot het eind van het jaar te wachten. Dan is inmiddels ook bekend, hoop ik, wanneer de PS5 zal verschijnen. Er is nog genoeg moois om te spelen. Daarnaast begint eind april m'n opleiding dus genoeg te doen
     

Deel Deze Pagina