1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky [Algemeen] PlayStation 4 [Deel 2]

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door DulleNL, 24 okt 2013.

1. LageTrial

LageTrial Active Member

Leuk Bevonden:
    17
    Dat gevoel heb ik ook al een tijdje, normaal gezien ben ik op tijd (15 juni), maar toch is er iets in me dat zegt dat het gewoon niet 100% zeker is.

2. Maver21

Maver21 *PS4-BOX-one*

Leuk Bevonden:
    20
    ik dacht dat ik snel was met juni maar jij hebt em ook al in juni besteld. denk dat het wel goed gaat komen :)

3. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    11 juni hier.
    Nou, dan krijg ik het maar 30 november. Meer tijd om Tearaway te spelen. :+ Ik maak me er niet zo druk om.

4. Maver21

Maver21 *PS4-BOX-one*

Leuk Bevonden:
    20
    ik heb gekeken , die van mij is 16 juni dus ik zit wel goed aangezien bol aangeeft dat orders na 31 juli niet meer gegarandeerd zullen zijn dat ze ps4 hebben op de launchdate

5. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Ja, de vraag is niet zozeer of je gegarandeerd bent van een console , maar of de postbode het op tijd aflevert. :9 (of dat Bol het om de een of andere vage reden niet op tijd verzendt, dat kan ook...).

6. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Ik laat mijn iPhone maar aanstaan en deze elke 15 minuten mijn mailbox laten controleren :+
    Pas na het mailtje kan ik pas rustig slapen.

Shit ik vergeet PostNL :'-(

7. LageTrial

LageTrial Active Member

Leuk Bevonden:
    17
    Ik heb bij Bol meer de gedachte dat zijn meer pre-orders hebben aangenomen dan dat ze daadwerkelijk kunnen leveren. Vooral omdat je hoort dat mensen er toch vaak 2 hebben staan, waarvan 1 meestal bij bol.com is omdat je niet hoeft aan te betalen.

Dat ene dagje langer maakt mij ook niet uit, maar het moet geen week worden. En als die zaterdag ook niet gebracht wordt... Dan moet je meteen tot dinsdag wachten aangezien ze niet op zondag een maandag leveren.

8. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Daarom zeggen ze ook op de site dat als je gepre-ordererededed hebt ná een bepaalde datum niet meer gegarandeerd bent van een console. Het is dus niet alleen een gedachte, het is ook gewoon zo. :+

9. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Hoorde iets in de duizend

10. Lijpe Mocro

Lijpe Mocro Active Member

Leuk Bevonden:
    839
    6 juni hier :cool:

Heb alleen maar goede ervaringen bij Bol.com. Pre-orders altijd op release

Zul je zien dat het helemaal verkeerd gaat met de PS4. Ik zoek ze persoonlijk op :)

11. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Ik heb ook ooit nog een andere account gehad dus eigenlijk is het aantal hoger, maar na dit aantal bestellingen durf ik wel te zeggen dat Bol prima te vertrouwen is. :+
    al zal dit nog niet eens een hoog aantal bestellingen zijn. Ik verwacht binnen 3 minuten iemand met 100+ bestellingen!

12. ExquisiteSteez

ExquisiteSteez Active Member

Leuk Bevonden:
    909

O-)

13. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    2 minuten! Mooi op tijd! :+

14. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Ik sta op 111 bij bol, maar tegenwoordig kom ik er alleen voor schoolboeken of tv-series. Ik ga daar geen games bestellen, veel te duur. Mijn 360 en PS3 heb ik daar wel gekocht.

15. LageTrial

LageTrial Active Member

Leuk Bevonden:
    17
    Ja maar wellicht is die datum niet helemaal precies :p Of zoek ik het nu wel heel diep?

16. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Uhm, okay... Om batterij te besparen of zo?

Gewoon een Google emailadres en autosync aan laten staan. Zodra je email server een mail pusht, heb je hem meteen binnen.

Het is een smartphone, niet je sync uitzetten mafkees ;-)

17. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Games is het alleen waard als het een aanbieding is. Maar ik bestel daar heel regelmatig boeken (vaak 5+ in 1 keer :p) en die komen altijd perfect op tijd aan, ook de pre-orders.
    Je ziet gewoon te vaak onterechte Bol kritiek. Natuurlijk maken ze wel eens fouten, maar ik vind het echt een prima winkel.

De datum die ze aangeven is 31 juli? Al is het niet precies (wat ik niet verwacht) dan nog zit jij er ruim onder.

18. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Haha omg, hoe diep. MAAR ALS HET WAAR IS EN NAUGHTY DOG WERKT ERAAN WEJOOO. :eek:

Uit PS4 trailer. Crash Bandicoot onder, pijl naar boven, logo van PS1. Neem de licentie terug en breng next-gen Crash Bandicoot uit.

19. Maver21

Maver21 *PS4-BOX-one*

Leuk Bevonden:
    20
    Ik zal met mijn 16 juni ook wel goed zitten denk ik. Zo niet, dan schiet ik ze neer :+

20. ExquisiteSteez

ExquisiteSteez Active Member

Leuk Bevonden:
    909

Deel Deze Pagina