1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky [Algemeen] PlayStation 4 [Deel 2]

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door DulleNL, 24 okt 2013.

1. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Wacht even...DC Universe Online....die had ik al op PS3...gratis. Was ook nogal een zeer matige game. Why the hell opnieuw uitbrengen?

2. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Waarom niet? Wat jij matig vind kan een ander geweldig vinden?

Het is een gratis game...

3. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Amerikan ;-) Dc universe is een groot afzetmarkt voor Amerikanen

4. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    :
    The PlayStation 4 launched on Friday in North America and set a record for the biggest opening for a console in history. The console sold 984,212 units in the US week one, according to VGChartz. The PlayStation 4 also sold 1.06 million units across North America. Week one sales is also for only two days, Friday and Saturday.

Software figures for the US first two days are also in. Call of Duty: Ghosts leads the pack with sales 703,638. That would add up to a 71 percent attach rate. Battlefield 4 sold 396,187 units. That would put the attach rate at 40 percent for the game.

Killzone: Shadow Fall was the top selling exclusive with 355,148 units sold. The attach for the game is at 36 percent in the first two days on sale. The other launch exclusive, Knack, ended up selling 102,749 units.

In total, 2,417,516 games were sold in the first two days in the US. For every PlayStation 4 that was sold gamers picked up 2.46 games.

1. Call of Duty: Ghosts - 703,638
    2. Battlefield 4 - 396,187
    3. Killzone: Shadow Fall - 355,148
    4. Assassin's Creed IV: Black Flag - 345,176
    5. Madden NFL 25 - 133,176
    6. NBA 2K14 - 111,674
    7. Knack - 102,749
    8. Need for Speed Rivals - 94,157
    9. FIFA Soccer 14 - 77,914
    10. LEGO Marvel Super Heroes - 32,188
    11. NBA Live 14 - 21,652
    12. Skylanders SWAP Force - 18,681
    13. Just Dance 2014 - 17,569
    14. Injustice: Gods Among Us - 5,143
    15. Angry Birds Star Wars - 2,274

5. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Lekkere cijfers, alleen jammer van COD! :+

6. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Haha ja, ik snap echt niet dat die game zo populair is, als games bepaald werden op verkochte aantallen dan was COD al jaren een van de misschien wel de beste games.

Gelukkig werkt dat niet zo:+

7. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.347
    Daar word bij het xbox programma anders overgedaan:+

8. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    onbegrijpelijk he, als je Ghosts en BF4 naast elkaar ziet dan is de keuze toch vrij makkelijk voor de enigzins neutrale gamer..

kun je nagaan hoe enorm de fanbase van CoD nog moet zijn

9. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Ongelooflijk toch? Ik dacht echt toen in Duitsland dat Ghost een currentgen game was, was dus gewoon de PS4 versie. Zag er niet uit..... BF4 leek me veel toffer.

10. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Het heeft blijkbaar nog genoeg fans om bijna zoveel te verkopen als Killzone en BF4 bij elkaar opgeteld..

Ik snap het echt niet want het is al het 3e jaar dat men eigenlijk al niet meer tevreden is over de gameplay.

BO (en voor sommige andere spelers MW2) was de laatste CoD die door de harde kern eccht goed otnvangen is

maar ondanks dat blijft de fanbase blijkbaar zo enorm dat ze gewoon op naam de rest nnog steeds verpletteren in de sales

Het is niet alleen Kabuto die DC Universe matig vind hoor, volgens mij has hij zowel op de PS3 als op de PC niet bepaald goed ontvangen.

En ja DC is populair in amerika maar deze game heeft ook in amerika amper fatsoenlijke aantallen subscribers gehaald

ze proberen het nu nog 1 keertje als F2P maar kan me goed voorstellen dat over een half jaartje alsnog de stekker er uit gaat

Laatst bewerkt: 19 nov 2013
  11. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Zoals ik zei het is FTP, waarom zouden ze het niet opnieuw proberen? mensen zullen nu zeker in het begin van een next gen console gemakkelijker de Free to play titels pakken of het wat is of niet.

Ik heb zelf niets met de game, maar kan me voorstellen dat andere dit top vinden of zelfs evt leuk vinden.

12. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Het idee is heel leuk, de uitvoering is gewoon matig.

Maar ik ga het ook nog een kans geven, wie weet hebben ze er inmiddels veel van de oude irritaties uit weten te halen

13. Sen

Sen Active Member Hoofdredacteur

Leuk Bevonden:
    378
    Er hebben toch nog meer dan 21000 mensen de verkeerde NBA gepakt ;)
    Angry Birds doet het ook lekker met ruim 2000 verkochte exemplaren. Jammer wel met dit lijstje dat de flauwe knalspellen het toch weer veruit het best doen. Hopelijk is dat in Europa iets anders.

14. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Die flauwe knalspellen verkopen met z'n 3en meer dan de rest bij elkaar

wat op zich niet raar is maar wel als je bedenkt dat er maar 1 van die drie echt goed ontvangen is (en die ene dan ook nog eens barst van de launch problemen)

Reviews zijn blijkbaar niet zo belangrijk voor de gemiddelde consument

15. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Delphiki, weet je wat de huidige staat van BF4 is? Op de PS4 iig. :+ Is het inmiddels allemaal wat speelbaar?
    *moet nog steeds definitieve keuzes maken*

Het leven zou zo veel gemakkelijker zijn als ik gewoon voor 3 games ging ipv 2. :p Maar met de huidige prijzen van de games trek ik toch echt de grens bij 2.

16. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    BF4 op de PS4 is nog steeds kapot. Conquest mode is gewoon nog niet speelbaar en net als op de PC en 360 zijn er nog veel server crashes

maar de patches komen nu vrij snel achter elkaar, dus ik hoop dat het over een week of 2 , 3 weer een stuk verbeterd is.

Ondanks de launchproblemen is het nog steeds de beste MP game die er is (ook op de 360) dus je hoeft er niet over te twijfelen :+

De eerste weken van BF3 waren ook waardeloos qua server outage en disconnects, die van BFBC2 ook , die van BFBC ook etc

In alle 20 delen van BF is er volgens mij nog nooit een probleemloze launch geweest

17. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Best knap van Dice om iedere launch weer even 'soepel' te laten verlopen. :+

18. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.103
    Op de PC is het nu ongeveer wel opgelost. Heel af en toe nog wel eens een crash en regelmatig de geluidsbug.

19. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467

Allemaal de schuld van EA want de game MOET een week voor Ghosts in de winkel liggen :+

Voordeel wat er nu is is dat ze heel veel dingen die ze voorheen client side moesten patchen allemaal server-side gebeuren

Oftewel de doorlooptijd van een groot deel van de aanpassingen is een stuk korter want ze hoeven niet door certificering bij MS en Sony

PC loopt nog 1 patch voor toch?

Ik vind het op de 360 ook wel meevallen nu, ik loop alleen nog de helft van de tijd dat we Dawnbreaker spelen vast :+

Maar ik snap echt niet hoe het kan dat CQ op de PS4 gewoon NIET speelbaar is.

Begrijp niet hoe dat heeft kunnen gebeuren

Laatst bewerkt: 19 nov 2013
  20. s4nd3r

s4nd3r Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Zeker jammer, aangezien CQ mijn favoriete game-mode is. Is dat op de 29e verholpen denk je?

Deel Deze Pagina