1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] PlayStation 4

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door DulleNL, 21 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Eens, zéér awesome die adds altijd.

(al mis ik die met Kevin Butler wel...die waren echt humor:))

2. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    Heb BF4 en Fifa 14 erbij besteld maar twijfel nog of ik ze ook beiden ga kopen.

3. ExquisiteSteez

ExquisiteSteez Active Member

Leuk Bevonden:
    909
    Ik wil 2 of 3 games halen bij de launch.

Alleen Killzone is voor mij een zekerheidje. Daarnaast koop ik bij een nieuwe console sowieso 1 console exclusive.

Ga misschien toch AC4 halen op de launch.
    Sommige filmpjes van AC4 zien er echt goed uit, andere filmpjes zien er weer bagger uit. Zit nog steeds te twijfelen.

Denk dat ik gewoon de reviews afwacht.

De PS4 komt 2 weken eerder uit in de VS. Dus we hebben genoeg tijd om alle reviews te checken.

4. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Ik had liever niet die tijd gehad. :+ Die 2 weken worden een hel! Ik wil alles zelf als eerste ervaren, niet horen van anderen. :'-(

Ik denk dat ik iig een van de weinige ben wat Knack wilt halen. :p

5. Vallandu

Vallandu ***

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is zeker waar, iedereen krijgt 90dagen plus bij zijn console toch?
    Killzone wordt het sowieso, hopelijk heeft gamemania de bundel voor mij. Mn vriendin vond Knack erg leuk op firstlook maar ik heb het idee dat die binnen aanzienlijke tijd gratis wordt op plus.

Reviews afwachten van watchdogs en ac4, een van die twee wordt het denk ik:)

6. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Nope; 14 dagen.

7. Vallandu

Vallandu ***

Leuk Bevonden:
    0
    En daar gaat weer wat van m'n budget :+

8. ExquisiteSteez

Leuk Bevonden:
    909
    Ik hou van platformers, en Knack lijkt me ook wel een leuk spel.

Alleen weet ik niet of ik voor dit spel de volle pond wil betalen.

Bij AC4 (hoe bagger de next-gen beelden er soms ook uit ziet) weet je van te voren al dat de campaign +-20u lang is. Daarnaast heb je ook nog de multiplayer. Kortom genoeg waar voor je geld.

Het enige waar ik me zorgen om maak zijn de graphics.

Als Knack een campaign van 6u heeft koop ik toch liever AC4.

Maar ik denk dat dit hem uiteindelijk gaat worden:

-Killzone & AC4
    -Killzone, AC4 & BF4
    -Killzone, AC4 & Knack

Watch Dogs heb ik allang van mijn lijstje afgehaald. De laatste beelden zien er echt boring uit.

9. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Ik heb niet veel gezien van Watch_Dogs buiten wat ze de afgelopen 2 E3's hebben laten zien. Wat is er veranderd? Waarom is het opeens zo saai geworden voor veel mensen?

Bij AC4, doel je dan op de graphics of ziet de gameplay er bij vlagen bagger uit?

Om het budget nog een beetje binnen de perken te houden ga ik dan ook eerst voor 3 maanden ipv gelijk een jaar abbo. :+ Daarna zie ik wel of ik verleng.

10. oneshot1tkil

oneshot1tkil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Ik koop nog helemaal niks op release!
    Eerst effe al die f2p shit uitproberen ofc!

f2p launch titles:

Blacklight: Retribution
    Resogun
    War Thunder
    Warframe
    DriveClub
    DC Universe Online yeh!!!

Laatst bewerkt: 15 okt 2013
  11. Rickk

Rickk Active Member

Leuk Bevonden:
    128
    Is er dan niemand met wie ik straks GHOSTS kan gaan spelen? :p Ach, ik bouw mn eigen team wel dan... :p

Anyway, ik vind het een magere lijst launch titels.

- Watch Dogs werd hoog aangeschreven maar blijkt nu toch minder aantrekkelijk te zijn voor velen. Sowieso is dit niet mijn soort game, Splinter Cell, MGS en GTA (bij deze is de verleiding wel heul groot!) laat ik ook links liggen.

- AC4: Dit thema past zo NIET bij assassination, daarnaast vind ik piraten stom en wil ik niet langer dan 10 minuten in een game in boten varen.

- Battlefield 4: BETA heeft mij enorm teleurgesteld en tegelijkertijd bevestigd waarom ik altijd voor CoD kies. De grootte van de maps is niks voor mij.

- Killzone 3: Ik ben vaak teleurgesteld geraakt in Killzone games, dat maakt mij wat voorzichtiger, de graphics zijn wel MEGA vet, misschien ga ik deze toch proberen.

- Knack: Ik hou van platformgames maar het KNACK personage ziet er echt wack uit. Voor mij wordt dit eventjes afwachten en reviews bekijken.

- Need for Speed Rivals: Mocht het nou ALLEMAAL tegen vallen kan ik altijd NFS nog halen, gegarandeerd speelplezier!

12. ExquisiteSteez

Leuk Bevonden:
    909
    Gameplay is prima

Graphics zien er niet echt next-gen uit naar mijn mening.

Die piraten setting lijkt me ook wel interessant. Alleen mis ik wel de grote steden en hoge gebouwen.

Maar ja, het blijft Assassin's Creed he

13. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Dat filmpje waarin ze de techniek/graphics laten zien van AC4 zag er iig prima uit. Geen kolossale sprong tov de huidige generatie, maar toch een stukkie mooier.
    Hoge gebouwen mag ik toch hopen dat het er wel in zit. Kan me ook niet voorstellen dat het er niet is. Zelfs AC Liberation had hier en daar een hoge kerk, en dat is op de Vita.

En Watch Dogs? Wat is daar opeens mis mee?

Onmogelijk. :mad:
    Ik weet niet wanneer iets voor jou wel bij assassinations past, maar dat maakt me niks uit; of het 'past'. :p Als de setting maar leuk is prik ik wel een paar mensen neer. :cool:

14. LageTrial

LageTrial Active Member

Leuk Bevonden:
    17
    Ik zit ook nog steeds te twijfelen over de launchgames, ik wil der 4 maar ga der maar 2 halen op launch:

BF4
    Ghosts
    AC4
    Killzone

Eerst wilde ik BF4 sws, maar na de beta besef ik dat ik bf3 ook niet veel heb gespeeld en veel meer in cod zat. Cod word misschien weer saai na een kleine twee weken. AC4 hoor ik niet al te beste verhalen over, ook qua graphics en killzone lijkt me wel een parel maar wordt miss weer teveel shooter als ik hem met een andere shooter haal.

Ik heb alwel ps plus tot 2015 :D

15. Rickk

Rickk Active Member

Leuk Bevonden:
    128
    Dat is het em juist, deze setting vind ik echt niks. Wanneer het wel past? Middeleeuwen, Midden Oosten, Ezio in Italie vond ik ook vet! De gouden eeuw wordt wel eens genoemd, dat zou ook vet zijn maar wellicht te weinig bekend. Of klassiek Frankrijk, barok shit enzo? Heel misschien Azie, maar dan gaat t meer richting Ninja Gaiden wellicht, neh, ook maar niet doen. De Caraïben... Nee, dat zie ik gewoon niet... :p

16. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    En Egypte? Volgens mij las ik laatst dat de director van de serie graag wel eens de setting zou willen verplaatsen naar Egypte. :9
    Lijkt me op zich awesome, maar misschien dat het qua huisjes etc misschien wat te veel op Damascus gaat lijken?

Ik ben voor de gouden eeuw!

17. Rickk

Rickk Active Member

Leuk Bevonden:
    128
    Egypte! Ja, dat ik die vergeet te noemen, dat zou ook superawesome zijn!! Lekker in Piramides rondneuzen!

18. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
  19. oneshot1tkil

oneshot1tkil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Gellukig maar, Ik zie op die foto ook dat ze de ps4 in een glazen boks hadden gedaan logisch dat die dan overhit raakt.

20. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina