Volgens mij was dat wel de debug console. Heb de unboxing gezien en het zat gewoon in een een standaard doos met niks extra's. Het was geeneens een PS4 doos. En het geeneens documentatie. ...
Je kan ook gewoon grips kopen voor op je controller mochten de thumbsticks niet naar wens zijn Heb ik nu ook gewoon op de DS3 controller.
Het is een pakketje, daar zitten meerdere soorten in haha. Ik heb beide, maar kocht het idd voor die linkse.
Heb nog nooit iets aangepast aan de controllers voor DS, altijd mijn favo controller geweest, ik pas me wel aan de controller hoe die is. Net als de 360 controller vond ik ook erg fijn om mee te gamen, maar toch wel een stuk minder dan DS. Wat echt een debiele ding was die controller van de Xbox 1. En ondanks dat het toch wel een legendarische controller was is die NES controller eigenlijk ook gewoon een on-ding.
Ik vond de Duke fijn. Fijner dan de S controller. Niet zo fijn als de 360 controller. Maar wel fijner dan de Dualshock controllers (allemaal)
Welke launch games gaan jullie halen? Ik zit super erg te twijfelen tussen de volgende vier games: bf4, ghosts, killzone of ac4. Wil er op dayone maar 2 kopen eigenlijk.
Ik haal bij een nieuwe console altijd 1 console exclusive voor de graphics. Killzone is dus een zekerheidje, daarnaast ga ik AC4 ook halen bij de launch (tenzij de reviews heel slecht uitpakken). Hopelijk krijg ik BF4 en Knack van de kerstman. Anders haal ik ze gewoon zelf eind dec. Ik ga dus met deze 4 games het nieuwe jaar in. Daarna koop ik niks meer tot inFamous uitkomt (eind feb). Wou BF4 eigenlijk ook bij de launch halen. Maar 2 shooters is een beetje te veel van het goede. Een maandje zonder Battlefield moet wel lukken. Als Bol.com echt geen bundels gaat verkopen ga ik trouwens die blauwe controller erbij halen.