1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] PlayStation 4

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door DulleNL, 21 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cyndris

    Cyndris Member

    Berichten:
    802
    Leuk Bevonden:
    369
    Nooit problemen mee gehad eigenlijk. Gewoon op de PS-knop drukken en klaar.
     
  2. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Het proces is niet moeilijk nee, maar die paar seconden wachten zijn te lang. :+ Zoals ik zei; verder nooit bij nagedacht, maar het zou toch fijn als het niet meer nodig zou zijn?
     
  3. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    ik weet t niet, hoe low power is low power? En hoe lang blijft hij in die low power state..

    als ik zo lang niks doe dat mn controller uit gaat heeft dat meestal wel een reden, dan hoeft hij voor mij niet in standby mode batterij te gaan lopen verbruiken :+
     
  4. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ik kan me niet voorstellen dat een controller dusdanig veel verbruikt in een low power mode dat je het gaat merken aan de levensduur van de batterij. :+
     
  5. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    :mad:

     
  6. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Waarom :mad:?
     
  7. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Eerst alleen in US.
     
  8. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Boehoe, het komt toch. Laat die Amerikanen het maar betatesten. Dan werkt het tenminste naar behoren als het naar Europa komt. Het lijkt me niet dat je een PS4 koopt om enkel PS2 games te streamen.
     
  9. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Kom op, wat is dit nou weer voor iets kinderachtigs. 8) Het is toch gewoon lullig dat zoveel dingen altijd OF US only zijn, OF US eerst. Dat irriteert.
     
  10. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Kan het niet beter zeggen.
     
  11. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Alsof jij een PS4 koopt.:+

    Maar wat iMark zegt; laat de US het maar betatesten.
    Hoop wel dat het redelijk snel naar de EU komt; kan ik de PS3 verkopen of aan mijn neefje geven.

    (het gaat mij eigenlijk ook alleen om de Uncharted games, de Ratchet & Clank serie en de MGS serie. Oh en Tales of Xillia)
     
  12. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Waarom niet? Ik zeg al steeds dat ik het nog niet weet en dat ik sinds Maandag meer richting Sony leun. Word een beetje moe van die opmerkingen eigenlijk.
    Heb nu ook gewoon een PS3 en een 360 staan.
     
  13. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Rustig man, er staat niet voor niets een :+ achter (wat imo een 'geintje' smilie moet zijn).
     
  14. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
  15. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Maar niet serieus zijn was juist mijn bedoeling.:+
     
  16. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Nou, dan hoef jij in ieder geval geen Xbox One te kopen. Over functies gesproken die alleen in de US beschikbaar zijn. Gaikai komt toch gewoon, beetje geduld kan geen kwaad. Ik denk gewoon dat ze zich even op één markt willen focussen, om te kijken of het werkt op zo'n grote schaal. Ik heb bijvoorbeeld OnLive geprobeerd, werkt gewoon niet goed. En Sony krijgt ook een bak stront over zich heen als ze wereldwijd releasen en het werkt niet. Zodra het in de US perfect werkt, zal het snel genoeg ook naar Europa komen. Uiteindelijk draait het om kwaliteit, daar wacht ik graag op hoor.
     
  17. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Dat Gaikai gaat nog jaren duren, Sony heeft daar nog helemaal de infrastructuur niet voor

    ga er maar gewoon vanuit dat dat verre toekomstmuziek is , dan hoef je je er ook niet aan te irriteren :+
     
  18. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Het zal best redenen hebben en ik snap ze ook wel, maar ik vond je reactie gewoon kinderachtig. ;) 'Boehoe, het komt toch'. Serieus?
    Je moet ook wel snappen dat na jaren steeds weer te krijgen horen dat de US iets eerder of exclusief krijgt dat dat soms gewoon frustrerend is. Kunnen ze nog zoveel goede redenen hebben.
     
  19. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Ik denk overigens wel dat Delphiki gelijk heeft en dat het nog wel een tijdje gaat duren. De infrastructuur is er gewoon nog niet klaar voor. Met OnLive was het beeld verre van scherp en er zat vertraging in de inputs. Een systeem als Gaikai heeft wel de toekomst, maar ik betwijfel of het op de korte termijn en op grote schaal goed zal werken.
     
  20. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Gaikai werkte trouwens wel beter dan Onlive qua input lag. Ik heb er wel vertrouwen in dat het goed gaat werken. Misschien dat de servers in het begin de load niet aankunnen, maar dat zul je altijd hebben (vooral dat wordt hilarisch in het begin met de Xbone 8))
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina