1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] PlayStation 4

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door DulleNL, 21 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Lang moeten grinden is nooit leuk en hopelijk passen ze dat nog aan, maar uiteindelijk kun je gratis spelen met de wapens die al beschikbaar zijn op alle maps. Je gameplay wordt verder niet gehinderd (volgens mij). Voor precies €0.
    En áls ik ga betalen betaal ik liever 2x €5 voor een wapen en een voertuig (bv) dan 1 keer €50 met hetzelfde resultaat. Je gaat toch niet alle wapens gebruiken. :+
     
  2. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Nee maar ik wil ze wel allemaal proberen voordat ik een keuze maak :+

    Ik ben er niet zo voor omdat ik precies het type online shooter speler ben die wanneer hij 'de beste' shooter van dat jaar vind ook perse alles wil hebben/spelen

    Als Planetside 2 dus beter dan BF4 blijkt te zijn gaat me dat een vermogen kosten :+

    als ik kijk naar BF3 dan heb ik daar denk ik rond de 250 euro aan uitgegeven,

    limited edition (voor de B2K pack) , premium DLC abbo, 4500 msp per 3 maanden aan server huur etc

    Nou heb ik ook 400+ uur gespeeld dus het is elke cent waard geweest als ik het met andere games vergelijk maar dan nog zit het me niet lekker dat ze net doen alsof ik 'gratis' kan spelen terwijl het eigenlijk gewoon betekend dat het uitmelken van de hardcore fans vanaf minuut 1 begint bij F2P games..
     
  3. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Ik vind het echt grappig hoe nieuws verspreid wordt in de wereld. Direct na de PS persconferentie was de fictieve releasedatum van bol 13 november. Vervolgens neemt MediaMarkt het over, en vervolgens neemt IGN dat weer over. Is het meteen wereldnieuws, terwijl die datum complete bullshit is op dit moment. Als er een datum is, dan zou Sony die heus wel mededelen.
     
  4. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Aan de andere kant is het wel gebruikelijk dat grote retailers ver voor consumenten al weten wat de release datums gaan worden
     
  5. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Die datum is uit de lucht gegrepen. Geloof me, retailers krijgen het echt een dag voor de consument te horen. Dan krijgen ze een mailtje van Sony "blabla morgen gaan wij bekend maken dat we de PS4 op **** november gaan lanceren en promotie materiaal is al onderweg etc"
     
  6. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
  7. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Houd ons op de hoogte!:thumbs:
     
  8. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Ja ofcourse. Maar meestal "lekt" het nog eerder dan dat dat mailtje van Sony ook daadwerkelijk verstuurd is hoor :"D
     
  9. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ik dacht altijd dat grote ketens zoals Walmart en best buy enzo al vooraf ingelicht werden zodat ze qua winkelplanning en logistiek en alles er rekening mee konden houden

    maar die horen het dus op tzelfde moment als de consument als het om hardware gaat?

    met games heb je nog wel eens dat een game ergens opduikt in een systeem van amazon of iets dergelijks terwijl de consument nog van niks weer
     
  10. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Zou daar kunnen zijn, hier waarschijnlijk niet. Met social media enzo is de kans ook best klein dat de retailers zoiets langer dan een dag verborgen kunnen houden, dus het lekt toch wel uit
     
    Laatst bewerkt: 21 jun 2013
  11. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
  12. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Ik ben wel zeer benieuwd naar Gaikai als dat in Europa wordt gelanceerd. Er zijn echt zoveel spellen van de Playstation 2 die ik graag wil spelen. Hopelijk kunnen ze hun belofte waarmaken door de hele PS2 library beschikbaar te maken. Zonet bijvoorbeeld Space Channel 5 part 2 op de PC gespeeld. Dan lijkt mij het wel tof als ik deel 1 via Gaikai zou kunnen spelen. Zo zijn er wel meer spellen. In die tijd zat ik minder op het nieuws en heb ik een hoop goede spellen gemist. Qua PS3 games maakt het me niet uit, want alles wat ik wilde spelen heb ik wel gespeeld. Er is dan geen backwards compatability, maar deze functie is wel een grote plus ten opzichte van de Xbox One.
     
  13. DimlightHero

    DimlightHero Rule 7

    Berichten:
    1.343
    Leuk Bevonden:
    9
    Ik kan je aanraden Planetside 2 alvast even op de PC te proberen. Het is namelijk qua schaal en tempo heel anders dan de BF series.
     
  14. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
  15. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Verkeerde topic; dat is de PS3 versie van de game.
     
  16. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.487
    Leuk Bevonden:
    5.087
    Mja, op het eind van het filmpje zie je wel PS4.
     
  17. oneshot1tkil

    oneshot1tkil Active Member

    Berichten:
    2.424
    Leuk Bevonden:
    18
    [​IMG]


    Wat een sexy interface zeg!
     
  18. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    sexinesss
     
  19. oneshot1tkil

    oneshot1tkil Active Member

    Berichten:
    2.424
    Leuk Bevonden:
    18
    Dat take over en sharen kost toch extra geld?
     
  20. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Dat ziet er al beter uit. :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina