1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] PlayStation 4

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door DulleNL, 21 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Dat is best veel toch?

2. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Ik gok maar wat he. En dat moeten ze verdelen dan over wat? 20 filialen? Of hoeveel

3. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Oh, ik dacht 200 per filiaal.

4. Vicill

Vicill My Bubbles!

Leuk Bevonden:
    8
    Ze krijgen er wel wat meer. Precieze aantal weet ik niet. Ze moeten sowieso voldoen aan degene die ze een day-one release hebben beloofd. En dat waren er nogal een hoop geloof ik. Maar Gamemania zit nu trouwens al in zijn 3e leveringsfase. De eerste en tweede zijn allebei vol. Dus als je bij de GM nu reserveert, krijg je 'm pas in 2014... 8)

5. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Misschien meer. Maar denk niet dat het per filiaal meer dan 30 zal zijn. Misschien heeft een filiaal maar 5 preorders toch. Dan kan de andere meer etc

Laatst bewerkt: 19 aug 2013
  6. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Ik ga 'm hier wel bij de Intertorys halen op de dag van release. Die knakkers hebben toch nooit wat te doen en ik heb nog een €25,- cadeaukaart. :9

7. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Ik betwijfel dan of ze iedereen die een day-one release bij hun heeft (voor 24-06-2013 besteld en een aanbetaling ad € 50,00) gereserveerd kunnen voorzien van hun exemplaar.

Ze wisten mij te vertellen dat ze zelf precies weten hoeveel exemplaren ze binnen gaan krijgen en op die manier op de datum 24-06-2013 zijn gekomen. Maar goed, ze kunnen er wel aan willen voldoen, maar als Sony e.e.a. veranderd binnen nu en de release, dan kan GM daar toch echt niets aan veranderen.

8. TheDarkKnight_NL

TheDarkKnight_NL Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    heb mijne bij de Bart Smit hier in de buurt besteld, niet in de stad.
    Hoop dat ik bij de eerste levering zit, anders op dag van release maar even Nederland rondbellen ;)

Heb ook geen zin om gelijk die 400 euro neer te leggen

9. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Ik had daar precies op 24/6 gepreorderd. Waarschijnlijk een hoop mensen en is dst de grens geworden

10. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Het gaat erom dat GM wel kan denken dat ze een bepaald aantal gaan krijgen, en dat Sony dat misschien wel heeft aangegeven, maar Sony kan dat ook zomaar even veranderen.

Het is imo nogal gevaarlijk om zover voor de release klanten een exemplaar te beloven en je dus € 50,00 laten aanbetalen. Ik durf wel te wedden dat niet alle mensen die voor 24-06-2013 een pre-order hebben geplaatst en een aanbetaling hebben gedaan ook daadwerkelijk een exemplaar krijgen. Dat gaat gewoon niet lukken en ik vraag me oprecht af waarom GM het toch gewoon doet en waar die terugberekening op is gebaseerd. Zou Sony dan nu al precieze aantallen aan de winkelketens hebben doorgegeven?

11. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Nah ik denk wel genoeg. Bij mm krijgen we nu ook genoeg voor preorders. Maar gm was wel week eerder met hun info. Kan eigenlijk alleen maar betekenen dat release dichtbij is

12. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    De MM krijgt toch ook exemplaren om gewoon in de shops te leggen? Waarom heb je eigenlijk niet gewoon bij de MM een pre-order geplaatst, of mag dat niet als werknemer zijnde?

13. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Nee voor zover het er naar uitziet niet. Vind ik wel raar. Gaan 100 man voor de deur staan denk ik.

Ik heb ook bij mm. Maar had ook bij GM just in case. Maar die vervalt omdat ik daar dus nu 50,- niet ga aanbetalen voor 2e levering

14. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Ja haha, dat was met de 360 ook. Om 08.00 stond de boel al helemaal afgeladen voor de deur te wachten. 1 pallet met 360 consoles, en die was leeg voordat ik boven was :+

15. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Mensen via beide roltrappen rennen hoorde ik. Werkte er toen nog niet. Ben benieuwd wat er gaat gebeuren. Allemaal namen noteren denk ik als er geen nieuwe winkel exemplaren zijn

16. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Ja, rennen gingen ze. Ik ben stoer, dus ik ging natuurlijk niet rennen. Ik had zelf een reservering staan bij Nedgame, maar mijn maatje niet. Uiteindelijk bij Nedgame ook nog een los exemplaar voor hem gevonden. Bij de MM was het echt chaos, heel bizar. Ik dacht even dat de Backstreetboys er ook waren.

17. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
  18. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Als de PS4 echt in oktober al komt, zou dat best wel eens kunnen ja....

19. oneshot1tkil

oneshot1tkil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Zoveel geruchten wijzen naar oktober ( voornamelijk Neogaf)

zal wel raar zijn als het niet oktober is. Marja die unnamed console kan ook die nieuwe vita zijn met een iets groter scherm.....

20. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Zomaar kreeg ik thread closed. En ja. De winkelketens weten het nu

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina