1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] PlayStation 4

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door DulleNL, 21 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Die 'indie' (en 'AAA') benamingen moeten gewoon de prullenbak ingegooid worden. Dan worden ze ook meer op hun (gebrek aan) kwaliteiten beoordeeld ipv dat er te veel wordt gefocust op wie/hoe/waar.

Als werd gezegd dat Outlast van een AAA dev kwam hadden opeens een stuk minder mensen problemen ermee om 20 piek te betalen (net zoals sommige AAA games niet 60 piek waard zijn trouwens, het werkt 2 kanten op :p)

2. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Ben ik het ook mee eens. Die gekke Prison Architect is ook belachelijk duur. Als ik aan "indie" games denk denk ik niet aan games van 20-30eu

Laatst bewerkt: 6 sep 2013
  3. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Dan moet je jouw foutieve definitie dus aanpassen. :)
    En Prison Architect is harstikke mooi geprijsd juist.

4. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Not this guy again

5. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
    Prison Architect is inderdaad prima geprijsd. Hele toffe game, nu al. Maar daarvoor kwam ik hier niet :+

Kunnen we op de PS4 geen PS3 games downloaden via PSN? Heb geen PS3 en er zijn toch wel een paar toppertjes die ik nog van de PS3 wil spelen eigenlijk...

6. Iris

Iris psn: Irisistible

Leuk Bevonden:
    56
    Neen helaas, zal gewoon niet werken op de ps4 vrees ik. Enige safe optie nu lijkt me toch ergens cheap een ps3 kopen voor de games of van iemand tijdelijk mogen lenen.

7. Peter_Aragorn

Leuk Bevonden:
    1
  8. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Ik niet. Volgens mij wordt de term 'indie' echt totaal verkeerd geinterpreteerd tegenwoordig. Een indie game zegt puur iets over de totstandkoming van de game en vaak ook iets over de achterliggende financiering. Mensen lijken indie games te verwarren met arcade achtige spelletjes zoals Metal Slug, Super Meat Boy etc

Outlast is een 7 uur durende horror game met (voor consoles) next gen graphics. 19,- is dan toch een prima prijs?

9. LageTrial

LageTrial Active Member

Leuk Bevonden:
    17
  10. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Weet niet man. Ik wil em wel kopen hoor voor 19,-. Moet even kijken of mn pc het aankan

Maar in mn hoofd vind ik het geen indie game meer. Net als Minecraft ook niet echt. Straks komt er een indiegame van 50eu. Is het dan echt nog indie

Laatst bewerkt: 8 sep 2013
  11. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Al was het €5000,- per game. Ligt eraan of het door een indie studio gemaakt is. Zo simpel is het.

Vroeger was indie 1 gast op zolder, nu zijn het op zich zelf staande studio's die dankzij Unity en goede games/breakout hits kunnen groeien e.d. en met Kickstarter verder kunnen werken aan games.
    Dat iets indie is betekent niet gelijk dat het geniaal of goed of goedkoop is. Tis net als gewone games vreemd genoeg, goede games, slechte games goedkope en dure. Beoordelen per game.

De Prison Achitect gasten hebben al 3+ mil opgehaald via hun eigen Kickstarter/preorder gedoe op hun site.

---

Nog steeds geen idee welke games ik bij de PS4 ga kopen. :p
    Eerst moeten die prijzen ff wat zakken, wisselt flink tussen de games.
    Ieg al 1 gratis full game op launch. :D

12. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    I dont care about prison architect. Die is gewoon te veel. Dat hebben tig mensen jou ook gezegd in de thread zelf

Begrijp ik wel maar bij films heb je ook b films, en bij sommige vraag je je af is dit echt een bfilm omdat het per definitie op een laag budget is gemaakt. Het is niet meer zo zwart wit bij sommige films/games.

19,- valt wel mee voor een 7uur goede game. Dat weer wel. Wil hem spelen maar als hij op ps4 komt zijn we al half jaar verder

13. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.623
    'Indie' is wat anders dan 'b game' of standaard goedkope game hoor...

14. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    JIJ vind het teveel. Het is niet teveel. Dat hebben honderdduizenden mensen al aangegeven. Ik heb er zelf $100 voor gegeven. Zoals ik al eerder zei, je definitie is gewoon verkeerd. Dan zeg je gewoon "bedankt voor de tip maar de game lijkt me niks" ipv 'not this guy again'. :)

En ja; http://en.wikipedia.org/wiki/Indie_game.

(Heb zelf al 30+ uur in PA zitten. En de game wordt alleen maar beter.)

-

Alleen Watch Dogs en AC 4 hadden PS4 bonus content toch?
    Twijfel nog voor welk platform ik WD ga kopen. AC 4 duurt nog wel ff aangezien ik de vorige nog wil spelen.

15. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Jullie snappen beide mn punt gewoon dus niet over dat de grens steeds opgeschoven en vervaagd wordt. Ik vergelijk het niet met een b game/b film. Hoe meer die indie games op volle aaa games gaan lijken hoe vager het begrip wordt voor mij, ongeacht de definitie. Laatste tijd is de definitie meer dan alleen "independent devs" als je het mij vraagt

En ga weg met je prison architect. 100.000 mensen hadden er wellicht meer kunnen zijn als het niet zo duur was. Maar ok whatever. Domme discussie

Ik ga die outlast gewoon kope. Jammer dat er zoveel tijd tussen de ps4 en pc release zit

16. Peter_Aragorn

Leuk Bevonden:
    1
    Is dat zo?! Niet meer via de webshop te bestellen...

Morgen in de winkel kijken dan maar :) Last of Us en Beyond Two Souls moet ik gewoon gespeeld hebben...

17. ExquisiteSteez

ExquisiteSteez Active Member

Leuk Bevonden:
    909
    Of je kan ook even wachten.

Denk dat er betere deals gaan komen zodra de PS4 uit is. Al is €150 ook een nette prijs. Die Move starters pack kost los alleen al €40-€50

Maar het is zeker de moeite waard om een cheap ass PS3 te kopen om nog een paar exclusives te spelen.

18. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Ik zou de Move accessoires gewoon 2e hands kopen wat dat heb ik ook gedaan.
    Voor <€40 heb je al een Eye , Move- en Navigationcontroller.

In de Move-startkit zit alleen de Eye en Move-controller.

19. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Alleen als je de Move dus wilt ;-)

Ik neem aan dat Peter gewoon goedkoop een ps3 wil scoren :+

20. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    De beste kans heb je bij winkels zoals Bartsmit en Intertoys want die willen nog wel eens een eeuwenoude bundel op voorraad hebben.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina