1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] PlayStation 4

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door DulleNL, 21 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Laatst bewerkt: 12 sep 2013
  2. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Ja ik speel het ook. Zieke game

3. oneshot1tkil

oneshot1tkil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Ik kende iemand die niemand met een T heette, Dus niemant.

4. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Had jij ook niet een Wii-U op de launchdate gehaald? :+

Ooit komt er wel een PS4 maar eerst een Wii-U en daarvoor een Xbox One ;)

5. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Ja, maar wat heeft dat met die post te maken? :+ Je logica klopte gewoon niet. :p

edit: oh wacht, ik zei dat niemand er een moest halen. lol, lees ik mijn eigen posts niet goed. :+
    Nou, ik mag dat zeggen. Want ik heb er een. Ik kan het weten. :cool:

Laatst bewerkt: 18 sep 2013
  6. LageTrial

LageTrial Active Member

Leuk Bevonden:
    17
    Wii-U is een super console, niet als main-console geschikt maar als erbij. Wordt volgens mij vaak genoeg gezegd en zeker een console die je in je beschikking MOET hebben als je een liefde hebt met Nintendo games.

6 december wii fit U!!!
    Voor me moeder hihihihihiihihiihihihihih :+

7. Vicill

Vicill My Bubbles!

Leuk Bevonden:
    8
    Nah ben niet enthousiast over de Wii U. Games die er momenteel op uit zijn gekomen zijn voor mij geen incentive om dat apparaat te kopen. Bovendien heb ik geen zin om met zo'n gigantische tablet te gamen. Het gaat misschien wel weer kriebelen als er een nieuwe Zelda komt (Lees: nieuwe Zelda, dus geen Wind Waker) of 3D Mario game. Maar met de komst van de PS4, betwijfel ik dat misschien ook nog ten zeerste.

8. LageTrial

LageTrial Active Member

Leuk Bevonden:
    17
    Moet wel zeggen dat de tablet controller best wel meevalt. Hij lijkt erg lomp, maar ligt daarentegen vrij goed en lekker in de hand. Anders moet je hem een keer proberen in de winkel ofzo?

9. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Tablet controller ligt lekker in de hand.
    Totdat je gaat spelen. :+ Nou, ligt aan het genre natuurlijk. Maar bij ZombiU vond ik het toch wat te lomp en ongemakkelijk, en de layout van de sticks is niet fijn (beide bovenaan).

10. Vicill

Vicill My Bubbles!

Leuk Bevonden:
    8
    Heb 'm al meerdere malen vastgehad en ik vind het echt een onding. Ik vond het leuk dat er bij Nintendoland (Luigi minigame) goed gebruik werd gemaakt van het scherm, maar ik vind voor de rest het scherm niet echt een toegevoegde waarde hebben. Dit soort dingen kan je makkelijk verwerken in de game zelf, zonder zo'n tablet.

Maar hetgeen wat mij het meest stoort aan de Wii U is niet eens de tablet. Het gaat mij met name om de selectie games. Dat apparaat is nu al bijna een jaar op de markt en het enige wat ik er op zie verschijnen zijn ports van al bestaande games (al was dit met name natuurlijk rondom de launch) of games gefocust op kinderen. De echte Nintendo titels ontbreken nog in grote getallen. Pikmin 3, Super Mario Bros. U en Monster Hunter 3 Ultimate (Al is deze ook te verkrijgen op de 3DS) zijn de enige interessante titels die ik mij zo even kan bedenken. En dat vind ik gewoon jammer. Hetzelfde vond ik met de Wii. Maar daar ging het mij meer om het gehannes met die controller. Nintendo moet gewoon een Gamecube 2 maken, dan word ik weer blij. \o/

11. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Gifjes van de Deep Down gameplay van de TGS. Er mist nog een algemene ps4 games thread en een thread van deze game. Mocht iemand zich geroepen voelen....

game ziet er iig goed uit!

12. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Het is niet de kwaliteit van de reveal, maar lelijk is het zeker niet!

13. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Stil maar Dulle, straks kun jij als 1 van de enige XBW members Bayonetta 2 spelen :'-(.

Was Deep Down nu een PS4 exclusive? Het ziet er in ieder geval mooi uit :eek:

14. Rickk

Rickk Active Member

Leuk Bevonden:
    128
  15. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Waarom jij niet? :+

pff, geef me eventjes en ik gooi wel iets in elkaar. :mad:

16. Vicill

Vicill My Bubbles!

Leuk Bevonden:
    8
    Deep Down heeft wel iets van Dark Souls weg. Qua grimmige stijl. Of lijkt dat nou zo?

17. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Weet iemand of gta 5 op de ps4 komt?

18. BullFinch85

BullFinch85 Active Member

Leuk Bevonden:
    27
    Volgens mij gaan die geruchten wel rond. Ik wil daar ook wel op wachten, want ik krijg hem natuurlijk nooit uitgespeeld in twee maanden em dan gaat de ps4 aan

19. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Het zijn echter alleen maar geruchten en meer niet. Ik ben blij dat ik niet heb gewacht, het spel overtreft al mijn verwachtingen en ik koop hem met plezier nog een keer voor een volgende generatie.

20. BullFinch85

BullFinch85 Active Member

Leuk Bevonden:
    27
    Ja ik snap jouw standpunt ook. Maar ik heb nog andere games om af te ronden op de 360 en ik denk dat als ik de ps4 heb, de 360 niet zo vaak meer aan gaat.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina