[Algemeen] PlayStation 4

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door DulleNL, 21 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Leuke discussie hier. Ook ik heb een gigantische backlog, op de Xbox 360 weliswaar. Daarom hou ik m'n Xbox 360 gewoon met alle games die ik nog wil spelen of houden. Ik heb ook een pre-order staan voor de Playstation 4 dus ik krijg hem sowieso op de launch. En daar heb ik zin in, ondanks alle launchgames. Ik haal toch FIFA 14 en Battlefield 4, weliswaar multiplatform en ook te spelen op de current gen maar ik wil ze toch liever next-gen spelen! En zo zal ik schakelen tussen het spelen op de Playstation 4 en de Xbox 360. Want ik vind het zonde om m'n backlog te verkopen terwijl ik weet dat ik die games moet hebben (uit)gespeeld.

Over een nieuw account op de Playstation 4 maak ik me geen zorgen, ik heb immers geen Playstation 3 in bezit gehad dus ik heb helemaal geen account. Toch geef ik je de tip om niet je Playstation 3 account weg te gooien en een nieuwe account te maken onder het mom 'a fresh start'. Vroeg of laat ga je misschien spijt krijgen, ondanks die 1% hier en daar. Ik kan het weten want ik had precies hetzelfde op de Xbox 360 gedaan en kreeg spijt (nu na 4 jaar niet meer maar goed, het blijft zonde. :p)

Laat maar komen die Playstation 4. :cool: Ik heb gewoon erg veel zin om op de launch aan de slag te kunnen gaan met een next gen console, alle nieuwe features en de games die ik wil spelen op next-gen kunnen spelen!

2. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Ik zou nooit overnieuw of fresh beginnen met een gamertag... Het is toch een historie wat je opbouwt,

Okay, je hebt een aantal k*t spellen gespeeld of je bent vroegtijdig afgehaakt.... so what.

Who gives a sh*t? Dan kijk je lekker niet naar je gameslijst ;-)

3. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Er zullen vast ongetwijfeld leden zijn hier die mijn verhaal nog wel weten met mijn 'oude' Xbox account, om maar een goed voorbeeld te geven. :+ Ook ik kreeg spijt achteraf, dus ik raad het niet aan!

Wel jammer trouwens dat de gamertags die ik wilde gebruiken al bezet zijn op Playstation Network, dus moet maar iets nieuws verzinnen.

4. AnubisNefer

Leuk Bevonden:
    3.138
    DazDazDazDazDazDazDazDazDazDazDazDazDazDazDaz is nog vrij :+

5. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    xx0xDaZx0xx of dergelijke namen zullen het niet worden. :+

6. Rickk

Rickk Active Member

Leuk Bevonden:
    128
    Ik hou ook niet van al die gekke tekens. AnubisNefer, die is te lang :p

Mijn oude (ps3 ) is Rickk_
    Mijn nieuwe (ps4) BananaBeefWaffle, lijkt me niet heel lekker overigens... XD

Een nieuwe account op dezelfde console heb ik ook gedaan, en idd, ook spijt van achteraf. Op de nieuwe console vind ik t toch wel een ander verhaal.

7. AnubisNefer

Leuk Bevonden:
    3.138
    FrigginWalker heeft zelfs meer letters! 8)

8. Rickk

Rickk Active Member

Leuk Bevonden:
    128
    Trollalert ofnie haha? Ik doelde op je DazzingDazDazziDorzzDazzorz :p

9. AnubisNefer

Leuk Bevonden:
    3.138
    Oh :lol: Ik las ANUBISNEFER, DIE IS TE LANG.

10. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Ook dat hoort bij mijn historie. :p Saints Row 2 met 5 (G)? Whatever, ik heb die game gespeeld dus het hoort ook bij mijn historie.
    Ik zie achievements en trophies niet als iets om mee te pronken (al kan dat in het geval van een uitdagende achievement zeker het geval zijn), maar ik zie het als een 'plakboek' van mijn gamesleven. Leuk om terug te kijken, om door te bladeren.
    Is toch leuk dat ik nu naar mijn achievements van 2006 van bv Kameo en Ridge Racer 6 kan kijken en gelijk herinneringen kan oproepen. Als ik dan nu fris ga beginnen ben ik dat kwijt.

PS+ heeft een beetje mijn gamercard vervuild met games die ik normaal nooit gespeeld zou hebben, maar ach. Dat is ook een herinnering! :+

n00bpwner4lyf! :cool:

11. LageTrial

LageTrial Active Member

Leuk Bevonden:
    17
    Blijf ook wel bij mn huidige denk. Die 16 plats zou ik nog hebben dat haal ik wel in, maar ik vind het zonde om plus voor 15 maanden weg te gaan gooien. Ze moeten gewoon mogelijk maken dat je trophies kan verwijderen en niet alleen verbergen zoals nu het geval is. Ik wil ook dat je je gamertag kan veranderen, liever dan tegen kosten dan helemaal niet. Ik heb nu een neutrale naam gelukkig dus is niet heel erg maar soms wil je gewoon w at anders.

12. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.910
    Ik heb LuFii- op PSN, echt afschuwelijk. Sowieso door dat streepje maar ook omdat niemand het snapt en ik aan iedereen moet uitleggen what de fuck het is als ik ze mijn PSN geef. Buiten dat heb heb ik alleen exclusives gespeeld op PS3 en heb ik niks met trophies gedaan. Dus met PS4 begin ik gewoon met een nieuw account.

X360 gamertag is toch wel beetje mijn hele geschiedenis aan deze generatie van games dat ik vaak wel eens nog doorneem. Dat zou ik dus niet snel veranderen. Maar goed, moet ik sowieso toch eerst een Xbox One kopen en dat doe ik toch niet. :lol:

13. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Precies, echt helemaal mee eens en hoe ik er ook over denk.:)

14. ExquisiteSteez

ExquisiteSteez Active Member

Leuk Bevonden:
    909
    Ben nog aan het twijfelen of ik een nieuwe naam ga nemen.

Ik heb 100+ games gespeeld met deze PSN; 20 platinums oa een platinum van Hannah Montana :emo:

Aan een kant wil ik helemaal fresh beginnen. Nieuwe console, nieuwe naam, geen bagger games met easy platinums.

Maar aan de andere kant denk ik... waar maak ik me druk om. Het gaat uiteindelijk om de games. Trophies boeien me geen reet. Er was wel een periode dat ik bagger games ging spelen voor easy platinums. Je kent het wel; hannah montana, kung fu panda, Het regent gehaktballen :lol: etc. Die periode is gelukkig verleden tijd.

Maar het heeft wel mijn trophy lijst verneukt. :+

P.S. Ben trouwens wel trots op mijn RE4, RE5, RE6, Batman: Arkham Asylum, en Arkham City platinums.

Die challenge maps van Batman zijn best pittig

15. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.193
    Gewoon je oude account behouden, boeiend :+

16. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Gewoon je oude naam pakken, Dazlindragon ;)

17. NuclearGoat

NuclearGoat PSN: Acrillic

Leuk Bevonden:
    869
    Je kan je 0% games van PS+ wel hiden nu eindelijk :+.

18. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.949
    Downloaden jullie alles van PS+? Ik eigenlijk alleen de games die ik ook echt wil spelen. Download niets puur omdat het gratis is

19. NuclearGoat

NuclearGoat PSN: Acrillic

Leuk Bevonden:
    869
    Nee, alleen de games die ik echt wil spelen. De rest zet ik alleen in de downloadlijst.

20. LageTrial

LageTrial Active Member

Leuk Bevonden:
    17
    Speel idd alleen de games die me boeien, de rest zet ik netzoals bijna iedereen wel in mn downloadlijst. Maar soms denk ik dat een game me boeit, zoals Dragons Dogma afgelopen keer, maar dan speel ik een klein stukje en vervolgens vind ik er geen reet aan, dus dan staat er 0% :mad:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina