[Algemeen] PlayStation 4

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door DulleNL, 21 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Iemand heeft met zijn vette vingers aan de PS4 gezeten. Bah.

2. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    dat vroeg ik me ook af..

zien we hier iets nieuws of is het zomaar een ps4?

3. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.905
    Misschien heeft hij de foto zelf wel gemaakt. :+

4. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Wacht, wil je nu zeggen dat de PS4 ook huge is? 8)

5. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.949
    Volgens mij is de PS4 net wat kleiner en heeft daarnaast ook geen externe powerbrick nodig

6. Leis

Leis Arkham Knight / 2015

Leuk Bevonden:
    7
    Nouja...
    Op die foto wel? Schijn bedrog blijkbaar. :+
    @ Tim power brick maakt mij niet zo veel uit.. De 360 heeft dit nu ook achter de tv kast en klaar.

Laatst bewerkt: 4 okt 2013
  7. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Die power brick maakt praktisch gezien niet veel uit, maaaar het is wel heel knap dat ze de PS4 zoveel kleiner hebben weten maken dan de Xbone en dat met een interne power supply dinges. MAGIE! :+

De PS4 is iig keiner dan de Xbone, kleiner dan de PS3 phat, kleiner dan de PS3 Slim.
    Groter dan de Wii (U).
    Al met al een relatief subtiel apparaat.

_____

Wat is Cerny toch een heerlijke man. Kan de hele dag naar hem luisteren.

Laatst bewerkt: 4 okt 2013
  8. Leis

Leuk Bevonden:
    7
    Wellicht zit er iets speciaals verborgen in de " Huge " XB One. You never know.

9. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ten eerste is Sony een hardware bedrijf dus die hebben bizar veel ervaring. Ten tweede speelt MS het gewoon safe qua ruimte en koeling. Koste wat het kost willen ze een tweede RROD vermijden

10. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Sony heeft altijd in al z'n producten veel oog voor t design gehad. MS is toch wat pragmatischer wat dat betreft. Die maken gewoon een doos die groot genoeg is voor de hardware die ze willen en dan is t wel best

Al moet ik zeggen dat de One wel mooier is dan de originele Xbox :+

11. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Is dat een grap of denk je dat serieus?
    Je hebt gelijk. Microsoft heeft absoluut geen ervaring met het maken van hardware.
    8)
    Ik denk dat MS in de loop der jaren genoeg hardware heeft uitgebracht dat dat geen excuus meer mag zijn, dat Sony een hardware bedrijf is en zij niet.

En ach, de reden maakt me ook niks uit.
    Hell, ik ben zelfs niet eens met de vergelijking aangekomen, het was Leis die beweerde dat de PS4 huge was. :+
    Nee, het is stijlvoller. Mooier niet. :+
    Ok, misschien wel. Maar de originele Xbox had wel charme. Straalde echt power uit. :D

12. Leis

Leuk Bevonden:
    7
    Ik denk wel dat Microsoft een " verrassing " in petto heeft, maar wat geen flauw idee.

13. ExquisiteSteez

ExquisiteSteez Active Member

Leuk Bevonden:
    909
    UK retailer ShopTo offering PS4 'Mega Bundle' upgrade

UK game retailer ShopTo has reportedly begun to contact PS4 pre-order customers to offer them a chance to upgrade to the "Mega Bundle."

Confirmed by Sony last month, the "Mega Bundle" -- as it's being called -- includes the PlayStation 4 console, Killzone: Shadow Fall, two DualShock 4 controllers, and the PlayStation Camera, for £449.86. This is slightly less than the various Xbox One bundles being offered by the retailer.

"ShopTo is pleased to announce that we have started sending out e-mails to the lucky customers who are eligible to swap to the PS4 'Mega Bundle'! So keep an eye on your inbox," the retailer said on its website. ShopTo is sending emails in batches and more will become available as the upgrade offers are rejected, so don't worry if you haven't received yours yet.

Being in North America, this bundle offering doesn't really apply to me, but it certainly does make me jealous. Hopefully Sony announces something similar over here.

14. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Sony heeft er gewoon meer ervaring in.

15. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Dus? Bij giganten als MS en Sony maakt 'meer' ervaring niks uit. Dat mag imo absoluut geen excuus zijn waarom een aspect minder is (net zoals dat geen excuus mag zijn als het OS van Sony crap blijkt te zijn). Ze zijn verdorie toch geen nieuwkomers meer waarbij je het hun vergeeft omdat ze het nog moeten leren?

Als je dat zegt moet je iets in gedachte hebben. Een opslagruimte voor je boterhammen?

16. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Nee zeg dat Sony gewoon net die extra kennis heeft door al die jaren.

17. Leis

Leuk Bevonden:
    7
    Nee man, had meer een broodrooster in gedachten. :+
    Even serieus.. Microsoft moet met iets goed komen, willen ze Sony overtreffen. En dit gaat dan ook gebeuren.

Laatst bewerkt: 5 okt 2013
  18. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.949
    Denk je aan iets hardwarematigs of bijvoorbeeld een goede actie qua prijs ofzo.

In beide gevallen verwacht ik er niet veel van want zelf met de slechte communicatie vanuit MS de laatste maanden hadden ze dit zo kort voor de release al wel bekend gemaakt. Een significatie prijsdrop (naar PS4 prijs) zie ik binnen een jaar wel gebeuren

19. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Als de Xbone dit jaar neit goed verkoopt hoop ik zelfs al met de release in NL op een price cut. Oftewel, Kinect eruit, prijs met 100 piek naar beneden.
    Eigenlijk moeten ze gewoon even hun mond houden. Geen gezeur over Clouds. 'Balance'. En ander PR geneuzel. Laat de games zien, laat zien dat het de moeite waard is om de Xbone te bezitten. Nu lijkt MS zichzelf te vaak in de problemen te praten. Ga niet jezelf verantwoorden waarom het apparaat wat minder krachtig is. Uiteindelijk doet dat er niet toe.
    Dat had Nintendo goed gedaan; fuck graphics hoera voor gameplay.
    Niet dat ik niet blij met met de krachtige PS4, maar Microsoft blijft de aandacht op zichzelf vestigen en op het feit dat het minder krachtig is.

Sony blijft ondertussen achteraan staan en blijft toekijken hoe MS vaak al het PR werk voor hun doet. :+ Ze zitten zichzelf ook niet al te veel op hun borst te kloppen dat hun specs beter zijn. Die houding, die ogenschijnlijke bescheidenheid is heel aangenaam.

Ok. :/
    Gebaseerd op?
    Dat vind ik dan weer zo een onnodig zinnetje, wat te veel neigt naar fanboy zijn..

20. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    :thumbs:
    Dat is ie ook....

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina