[Algemeen] PlayStation 4

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door DulleNL, 21 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Eh al de posts van Leis komen neer op: "Ik ben zo verschrikkelijk onzeker over de Xbox One dus ik lul over van alles heen en kom met de meest loze argumenten om mezelf ervan te overtuigen dat dit wel een geschikte console is" 8)

2. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik word er ook een beetje moe van...

Hoe speelde de PS4 op Firstlook?

3. Leis

Leis Arkham Knight / 2015

Leuk Bevonden:
    7
    Dit gaat ook wel gebeuren (prijs drop) bundel zonder kinect, maar ik zie dat ik in de verkeerde topic loop te posten haha. -)

Wat lul je? Ik heb de XB One al lang in de pre-order staan en heb 'm als goed is op de release.
    Dit word imo mijn main console. Nogmaals ik hoop dat MS met iets leuks gaat komen dit hebben WIJ wel verdient.

Owja, zie het nu pas dat ik in de " Algemene PS4 topic loopt te posten uh kut! "

Laatst bewerkt: 5 okt 2013
  4. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    de wens is de vader van de gedachte.

5. Leis

Leis Arkham Knight / 2015

Leuk Bevonden:
    7
    Wat bedoel je hier mee? :+

6. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Dat je het zo graag wilt, dat je het gelooft:)

7. LageTrial

LageTrial Active Member

Leuk Bevonden:
    17
    Gister na een uur in de rij gestaan te hebben mocht ik eindelijk met de PS4 aa de slag op Firstlook. Ik mocht met de game Driveclub aan de slag en begon te zitten en nam direct heel wat fotos. Maar toen ik mn iphone op het scherm wilde richten kwam er een man naar me toe met de reactie dat ik niet van het scherm mocht fotograferen -.-

Achja het ging voor mij voornamelijk om de controller zelf. Die lag erg lekker in de hand wat jullie nu wel vaak horen denk ik. Ik had de lightbar en de triggers iets groffer verwacht, daarentegen waren ze juist strak en stond het goed met het design. Wel echt ff wennen hoor! Het is toch wel een groot verschil met de ds3.

Over Driveclub zelf, als eerste werd er een pica genomen met de ps eyecamera die als ghost zou functioneren tijdens de tijdritten. We hadden keuze uit 2 autos rn wat ik me kan herinneren waren het 2 mercedessen. We haddene chter geen geluid, dit werd gewoon overstemd door het andere geluid. Ik kon drie rondjes rijden en wat me opviel was dat er veel overstuur aanwezig was. Ik vond de game een beetje tussen GRID(2) en Gran turismo inliggen. Het detailwerk vand e gt serie en het rijden toch een beetje de grid kant opschieten. Ondanks dat vond ik het wel een leuke game maar is als nog moeilijk te beoordelen na 3 rondjes.

Ik had de drie rondjes al heel snel uit en iedereen speelde nog. Ik dacht dat ik door kon klikken om nog wat te rijden maar het was gewoon einde van de demo. Ik wilde heeeeel graag op die ps button klikken voor het menu, maar door die boze man met ze reactie over fotos heb ik het maar niet gedaan helaas haha.

De ps eye camera was ook echt heel klein, had veel groter verwacht. Een beetje zoals een rolo verpakking (dat snoepje :p) ongeveer even breed als een 2€ munt en zo lang als een wii sensor bar.

-------

De xbox one is helaas niet meer gelukt, ook daar stond een dikke rij maar de ps4 was voor mij het belangrijkst op dat moment.

8. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Geen foto's van de controller? Pff! :+ Hebben ze de controller alleen maar groter gemaakt/ 'uitgerekt' tov de DS3, of is de vorm ook anders waardoor het net wat lekkerder in de hand ligt?

Wat was trouwens je indruk van de graphics van Drivclub? Voelde het een beetje 'next-gen' aan? De video's zien er prima uit, maar zelf spelen is toch altijd anders.

Laatst bewerkt: 6 okt 2013
  9. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Naar die vraag ben ik ook wel benieuwd.

heb het idee dat DC er best goed uitziet namelijk, naar aanleiding van de laatste paar filmpjes die ik gezien heb....

10. LageTrial

LageTrial Active Member

Leuk Bevonden:
    17
    Poste het via me ipad dus foto's plaatsen ging kut :p Maar hier als nog bescheidende foto's:

Damn wat een gezeik om fotos te uploaden, krijg ze niet eens normale grootte -_-

EDIT: vergeten jullie vragen te beantwoorden;

DriveClub zag er goed uit, maar daar was na mijn mening ook alles mee gezegt. Auto's zagen er goed uit, maar dat zagen ze ook al in GT en GRID. Ik had meer het gevoel dat ik een huidige gen game aan het spelen was. Ik moet wel zeggen dat het maar 1 circuit was en dat de omgeving erg beperkt was met bomen en mensen, uitzicht was er dus niet echt. En heb er ook niet zo heel erg opgelet. Begrijp me niet verkeerd, het ziet er allemaal goed uit, maar grafisch gezien kon het net zo goed op de PS3 zijn.

De controller: Je handen lijken iets verder uit elkaar te zitten, en de achterkant van de controller is echt heel fijn! De knoppen/triggers en thumbsticks lijken gevoelsmatig net allemaal een tikje kleiner te zijn, alhoewel de knoppen niet echt. Vooral de trigger en thumbsticks. Controller zelf is ook iets bolvormiger waardoor de rondingen beter in je handpalm zit. Toch vind ik het allemaal nog erg moeilijk aangezien het denk 5 minuten was ofzo dat ik ermee gespeelt hebt.

Maar controller lag beter in de handen!

--------------

Nog even; de ps4 zelf stond er niet, controller liep naar een wit kastje waar een devkit in stond. Er stond wel 1 dummy aan de zijkant, waar ook die foto van is.

11. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313

Volgens mij zie ik iets wat eruit ziet als iets PS4-achtigs!

ENHANCE

Yup, die Eye is best klein. :+

12. LageTrial

LageTrial Active Member

Leuk Bevonden:
    17
    Hehe, ik denk ook dat je het meer zo moet zien:

PS3 eindigde met games als TLOU/Beyond, PS4 zal starten met zulke games. Je ziet niet heel duidelijk het grafische verschil maar het is er wel zeker en merk je meer aan de details.

----------

Dulle :p lees:
    Ik heb Tearaway trouwens gespeeld :+

13. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    :lol:

14. oneshot1tkil

oneshot1tkil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    haha, Die foto's zijn ook echt super klein.

15. LageTrial

LageTrial Active Member

Leuk Bevonden:
    17
    Haha die upload ding fixte hem niet naar groot ofzo, orgineel is ook gewoon groter... Maarja je kan het zien :D

16. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.860
    Foto's maken met een iPad, ga het nooit snappen. 8)

17. LageTrial

LageTrial Active Member

Leuk Bevonden:
    17
    De foto's zijn ook niet gemaakt met een iPad... Ik doelde op het uploaden ervan. Foto's zijn gemaakt met een iPhone 5 ;)

18. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313

Klinkt als een mooie verbetering tov de DS3.
    Nee, de vergelijking met de Xbone boeit me hier verder niks, dus stfu Leis. :+

19. oneshot1tkil

oneshot1tkil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    OOk gezien, Zoals ik al eerder zij. Ik hoor meer slechte dingen dan goede dingen over de xone controller.

pfff ik wil em echt graag zeg :mad: Ik ga als eerst gelijk warframe downloaden.

20. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.107
    Wat voor slechte dingen dan?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina