1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] PlayStation 4

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door DulleNL, 21 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. oneshot1tkil

oneshot1tkil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Hier laatst dat de triggers stroef waren, en velen op youtube.

Eentje zij zelfs dat de xboxone controller de ps3 kant heen gaat en de ps4 naar xbox360 controller.

2. Leis

Leis Arkham Knight / 2015

Leuk Bevonden:
    7
    Voel mij meteen aangesproken. :+
    DS4 controller is een mooie verbetering tegen over de DS3 gelukkig voor de PS gebruikers. ;)

Al Oneshot je lult, maar wat uit je nek.
    De XB One controller is inpreciepe de 360 controller maar beter.

Laatst bewerkt: 7 okt 2013
  3. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.107
    De sticks zitten anders nog steeds hetzelfde. Maar ik wacht even andere reacties af, ik lees veel positieve verhalen over beide controllers :)

4. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    De DS3 was vrij kut. Dus de verbetering is met de DS4 goed te merken, en er waren genoeg punten die duidelijk verbeterd moesten worden.
    De 360 controller was bijna perfect dus iedere verandering kan door sommige mensen eerder gezien worden als een verslechtering. Niet dat dat dan ook daadwerkelijk ook zo is, maar zo kan het ervaren worden.
    Ik heb iig ook hier en daar wat negatievere reacties over de Xbone controller gezien.

Niet dat ik geloof dat ie echt slechter is hoor. Kan ik me niet voorstellen. Maar zoals ik zeg kan dat misschien wel zo ervaren worden. Het enige wat ze hadden moeten doen om iedereen tevreden te stellen was gewoon de Dpad goed maken en...ehm... de batterijen in het design verwerken. Ergonomie, sticks (weerstand, design etc), triggers en bumpers waren goed.

5. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Het is zoals je zegt. De DS4 is gewoon veel verbeterd wat nodig was en zoveel beter dan de DS3. Dat die misschien wel iets gehyped omdat die zoveel beter is dan de DS3.
    Maar je kan over beide controller positieve berichten vinden en negatieve. Gister nog iets gelezen over de triggers van de DS4 en dat iemand vond dat ze te weinig weerstand boden.
    Tsja.

6. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    De DS4 is heel goed verbeterd. De Xbox controller is nog steeds goed. Ze liggen een stuk dichter bij elkaar.
    Dat is het enige wat je uit de reacties kan halen. Beide controllers krijgen vooral goede reacties met hier en daar wat conflicterende negatievere berichten.

Verdere mening kan ik alleen vormen als ik ze zelf in handen heb.

Dus. Inderdaad; tsja.

7. Insane/Erret

Insane/Erret If in doubt.. Flat out

Leuk Bevonden:
    108
    Die dat zeggen praten poep echt! Ps4 controller heeft echt grote stappen gemaakt en voelt echt goed aan, ik vond de triggers geen weerstand geven en het was alles of niks met indrukken. De 360 was al nagenoeg perfect en the one controller is alleen iets beter nog, d pad en de impulse triggers wat echt een extra ervaring geeft, met forza 5 gas en remmen voelde echt goed en leuk aan. Schouder knoppen niks mis mee.

8. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Wait what?!

Dan zal Sony en Ms toch echt hun sticks moeten switchen om dat te doen.

Beide controllers zijn dus prima, alleen Sony bied meer verbeteringen ivm de "slechte" ds3.

9. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Die ga ik echt missen op de DS4. :mad: Ik zou graag die touchpad hebben ingeruild voor die triggers.

10. Leis

Leis Arkham Knight / 2015

Leuk Bevonden:
    7
    Jou kennende komt er ook nog een Xb One?

Ik baal ervan dat ik niks kan zeggen over de DS4/ XB One controller zelf nog niet ervaart. Jeloers op sommige hier, die dit wel al hebben gevoeld.

Gelukkig duurt 22 Nov niet lang meer.:p

11. LageTrial

LageTrial Active Member

Leuk Bevonden:
    17
    Geloof me, je mist niets! Het is gewoon eenzelfde controller met aanpassingen en ligt wat fijner in je hand. Eenmaal bezig met een game en je merkt niet dat je een nieuwe controller vast hebt.

Dat had ik tenminste, maar kan komen omdat mn ps3 controller ook half is aangepast. Heb inmiddels inkepingen in de ds3 controller en opzet triggers.

12. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Hoor zoveel positieve dingen over de rumble van de Xbox One. Maar die komt er nog even niet.

13. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Ik zal wel weer de enige zijn, maar in dat controller filmpje vond ik Knack er wel gewoon leuk uitzien. Misschien dat die game er toch met de launch komt.
    Ja, ik weet dat Kack waarschijnlijk de eerste retail game is die op PS+ zal verschijnen. Nee, dat maakt me niet veel uit. Dat soort overwegingen komen later pas.

Dat is wel de bedoeling. Uiteindelijk. Ik heb geen planning qua datum. :p
    Een klein blauw lampje merk je wel constant op, maar vrij grote veranderingen in hardware vergeet je na 5 seconden? Apart. :+

14. LageTrial

LageTrial Active Member

Leuk Bevonden:
    17
    -_- DS4 controller heeft ook een blauw lampje!!! 8)

15. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Geen lampje; lichtbalk!!!:D

Volgens mij wordt er iemand gek in huize LT zodra die zijn controller aanzet.:9

16. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Hopelijk kun je die lichtbalk op een of andere disco setting zetten. En dan natuurlijk vooral bij iedere notification, om bepaalde mensen nog verder te irriteren. :+
    Zo

17. LageTrial

LageTrial Active Member

Leuk Bevonden:
    17
    hehe zolang hij maar uit blijft als de ps4 uitstaat :+ Vind die lichtbalk trouwens ziek, vooral als je bijvoorbeeld geraakt wordt dat die rood gaat knipperen etc.

18. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.107
    Het lijkt mij echt nutteloos, ik wil het gewoon op het scherm zien, ik vind het maar zwaar irritant dat er lichtjes beginnen te knipperen in mijn ooghoeken, alleen maar afleidend.

19. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    In je ooghoeken? Misschien speel ik op een vreemde manier, maar de kant waar die lichtbalk zit wijst toch echt van me af en ik betwijfel of het me ooit zal opvallen.
    Buiten eventueel een reflectie in een glad oppervlak. :p

20. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Ooghoeken? Volgens mij zie het niet eens (lichtbalkje zit aan de voorkant)....?

Bovendien let ik liever op wat er op mijn scherm gebeurt dan of mijn controller begint te knipperen...als ik geraakt wordt zie ik dat toch wel.:9

Beetje nutteloze feature IMO.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina