Soundbar met surround haha. :') Dan weet je ook niet wat echt surround is natuurlijk. Of uberhaupt iets van goede kwaliteit geluid.
Waarom denk je dat? Er zijn Soundbars met virtual Dolby Atmos en er zijn Soundbars voor het geluid van voren die je kunt aanvullen met speakers achter en een subwoofer. Er zijn ook veel verschillende prijs en kwaliteitsklasses.
Soundbars is gewoon geen top op the bill qua kwaliteit. Prima hoor dat je er veel plezier aan hebt maar zijn gewoon feiten.
Er is altijd beter. Dat weet ik ook. Maar ik heb geen duizenden euros over voor een volledig Herman Kardon surround systeem.
Prima als hij er plezier van heeft toch. Hij doet niet alsof het het beste geluid is ofzo. Beetje apart om zo passief agressief op te reageren lol
Dat is letterlijk wat ik ook zeg haha. En een goed geluidsysteem kost geen 1000 euro. Dat is 't hele punt
@Tyrant heeft hierin zeker gelijk. Een soundbar is in principe altijd 'kut'. Ik heb zelf een soundbar (met losse sub en rear speakers) voor zo'n 2k waar echt wel een deftig geluidje uit komt, maar dit heb ik puur uit design-overweging gedaan. Ik had voor 500,- betere kwaliteit audio uit losse vloerstaanders of bookshelfs kunnen halen. De aller aller aller beste soundbar haalt het niet bij een gemiddelde zuil.
DIT IS HET PS5 TOPIC GA WEG PLES PS wanneer denken jullie dat de 2e golf komt? PS5 levering dan. Wil hem stiekem eigenlijk nu ook wel hebben lol
Ik heb juist het tegenovergestelde man. De games die ik wil spelen kunnen nog op de PS4. En ik zie niet echt een game die ik op PS5 wil spelen nog. Hype is echt 3/10 wel
Ja maar je kunt al je PS4 games op de PS5 spelen zonder laadtijden. Zit nu Hitman te spelen daar word je wel leip van hoor.
Ik heb nog de oude PS4 dus ik profiteer dan ook gelijk van de PS4Pro upgrades dus dat scheelt ook. Trouwens geen idee wanneer de volgende lichting consoles er is, op internet las ik december/januari.
Met andere woorden. ze gaan kijken of ze voor sinterklaas meer PS5 binnen kunnen krijgen de Madrileense aandeelhouder is: [yt]