1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Playstation 5

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door Taab, 9 okt 2019.

1. Alexknl

Alexknl Active Member

Leuk Bevonden:
    2.327
    Ik hoor van andere mensen dat hij inderdaad wel wat geluid produceert als er een disc in zit. Maar dat heb ik zelf nog niet geprobeerd. Tot nu toe met digitale games is hij super stil. Heb AC Valhalla ook maar digitaal gehaald voor deze keer.

2. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.054
    Jimmy J. vindt dit leuk.
  3. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    3.354
  4. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    507
    Dan heb ik een brakke ps5 gekregen. Tijdens gamen hoor ik een hoog geluid, die zelfs van pitch veranderd afhankelijk van de game en in bv game menu’s heeft het geluid weer andere pitch. Echt super irritant en bij games als Dark Souls hoor je het gewoon over het game geluid heen. Borderlands is zelfs nog erger

Ze zeggen dat het coil whine is. Ik kan er iedergeval niet mee leven en doe mn ps5 weg, ook al weet ik dat ik dan de komende maanden geen ps5 heb.

Echt kut, had gehoopt dat Sony een degelijk product zou hebben. Nooit klachten van mn consoles gehad, heb nog steeds mn launch ps4.

Hopelijk is die van mij een uitzondering. Xbox series x van maat is wel echt doodstil. Baal hier echt van. Heb je een ps5 weten te krijgen, is ie brak..

5. Servantes

Servantes Live: Servantes NL PSN: Servantes-NL

Leuk Bevonden:
    2.575

Burt Macklin vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina