Echt he, vind de discversie liggend ook beter uitzien. Maar bij mij zal hij toch echt staand een plekje moeten innemen. Dan is de digitale weer aantrekkelijker. Is nog niet bevestigd, zijn alleen geruchten.
Oh wauw. Maak nog even die kleuren gewoon zilver oid en ik ben echt helemaal om. Damn, zo zonde dat dit concept niet is doorgevoerd
Maak ons nou niet lekker met al die mockup's. Zo is het straks alleen maar teleurstelleder als wij de witte versie moeten kopen
Sony zal dit jaar een kwart minder exemplaren van de PlayStation 5 op de markt brengen dan oorspronkelijk gepland. Het bedrijf heeft moeite om genoeg chips te fabriceren, schrijft Bloomberg dinsdag op basis van eigen bronnen.
Ook interessant: volgens Bloomberg kost de PS5 Digital €399 en de non-digital €449. Daarmee zouden ze Microsoft willen counteren. Morgenavond om 22:00 de PlayStation 5 Showcase, hopelijk dan eindelijk een datum en een prijs.
Sony has reached out to GamesIndustry.biz with the following statement denying the Bloomberg report: “While we do not release details related to manufacturing, the information provided by Bloomberg is false," the statement reads. "We have not changed the production number for PlayStation 5 since the start of mass production."
Als ik onderstaande trailer zie voor o.a. PS4 vraag ik me af wordt het verschil in graphics tussen ps4 en 5 wel waarneembaar?
In eerste instantie denk ik dat je op grafisch vlak geen grootse dingen hoeft te verwachten. Wel kun je denken aan andere zaken als snellere laadtijden, meer dingen op het scherm, betere draw distance, dat soort dingen.