1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] PlayStation updates

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door WinterBase, 28 nov 2013.

  1. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Hoe lang bleef hij bij jou op 'preparing to install' staan?
     
  2. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Niet eigenlijk. Heb overigens niet echt naar het scherm gekeken op dat moment, maar ik was er enorm snel doorheen. Ik zou nog even wachten en als het echt enorm lang duurt 7 seconden op de powerbutton drukken. Niet zomaar stekker eruit.
     
  3. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Ik ben er uit gegaan en geprobeerd in te loggen zoals in de tekst van filmpje:

    https://www.youtube.com/watch?v=Lvjw69ETg0Y

    Hij lijkt hem nu opnieuw te downloaden. Ik wil gamen O-)
     
  4. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Omdat ik de HDD meteen vervangen heb, moest ik een iets groter bestand instaleren (via USB) maar ging best snel...tussen 5-10 minuutjes denk ik.

    Account recoveren mislukte bij mij vannacht (ongeveer 00.45) de eerste keer, maar daarna meteen goed en sindsdien loopt de PS4 als een zonnetje.



    Meteen alle free games gedownload (behalve DCU Online), stonden er binnen no time op.:thumbs:

    Manmanman. Echt, wat een verschil met de PS3...super!_O__O_
     
  5. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Zoooo zeg wat ging die update snel. Was nog niet klaar met alle instellingen en ik kreeg al de melding dat ie klaar was om te installeren. Ik was nog bezig om de gebruiksvoorwaarden te ' lezen'

    Nu nog inloggen op PSN. :+
     
  6. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Gewoon via internet of usb?
     
  7. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Internet.
     
  8. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Heb het ook gedaan via internet ging super snel.
     
  9. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Drukte per ongeluk op updaten.
    Liep naar beneden om mijn usb-stick op te halen en toen ik weer boven kwam was de update al geïnstalleerd 8)
     
  10. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Ging hier ook supersnel, ding aangesloten en hij was al automatisch die update aan het downloaden, toen ik de dozen een opgeruimd had en ging zitten was ie er al _O_
     
  11. Luukiee09

    Luukiee09 Active Member

    Berichten:
    2.073
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand waar je de updates kan zien van de games?
     
  12. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    PSN begint volgens mij wel een beetje brak te worden. Update is tot 2x toe bij mij kort voor het einde gestopt met downloaden. Gelukkig was de snelheid wel in orde :)
     
  13. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    PlayStation Network announcement

    UPDATE 2 (9.22pm GMT, 30th November): Users will be aware that core network stability has returned throughout today and we are beginning the next phase of PSN service roll-out e.g. users will soon be able to progressively see the content info area for game titles. Voucher redemption continues to be controlled in order to cope with volume. We will have an update tomorrow. Thank you for your patience as we manage PSN to restore full service.
    UPDATE 1 (11.22am GMT, 30th November): We are making progress in identifying the source of the current PSN disruption. Currently sign up, sign in, trials, store, online gameplay, share and community functionality is available. Redeem voucher is still not open to users. Further updates will be posted later today.
    ORIGINAL POST: We are aware that users are experiencing some disruption to the PSN service. To minimise the inconvenience we have suspended the “redeem voucher” functionality whilst we investigate further. Unfortunately this means that money cards, product vouchers, PlayStation Plus vouchers, PS3-PS4 upgrade vouchers and any other vouchers for digital content are not redeemable at this stage. Other PSN features such as log-in, online multi-player gaming, PlayStation Plus trial, PS Store (excluding voucher redemption), trophies, messages, friends etc. are all available.
    We apologise and will provide an update to this announcement soon.

    http://blog.eu.playstation.com/2013/11/30/playstation-network-announcement/
     

Deel Deze Pagina