1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Popcorn Hour

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Xboxgamernr1, 10 jul 2009.

1. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    In de Popcorn kan gewoon 2,5" HDD en ISO speelt hij moeiteloos af. :)

2. Slurpgeit

Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    7
    Geen problemen met DVD iso's hier. Voor de rest heb ik alleen MKV, geen BluRay ISO's.

3. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    .M2TS speelt hij ook gewoon moeiteloos af (directe Blu-ray rips)

4. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Top. Als ik vanmiddag mijn salaris heb gaat ie in bestelling :)

5. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Had gisteren twee 1080p Full-HD Philips demo's gedownload die ze in de winkels draaien. City Scape en F1. Damn dat was ook genieten! :cool:
    Dat waren dus .M2TS en speelde moeiteloos!

6. Xenn0X

Xenn0X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    heb mijn popcorn naar de slaapkamer verbannen. voor de simple kijk.
    tis zeker een super ding, heb de a110. gebruik heb nu om relaxed in bed eps te kunnen kijken.

gisteren nieuwe mediacenter pc in elkaar gezet voor de huiskamer en moet zeggen heb er geen spijt van:)

Strak kastje, HP DC7900 SFF. wil niet zo'n htcp kast, veel te pimpie.
    E8500 3,16 GHZ
    2x2 GB ram
    2x 250 GB raid 0
    9400GT 1GB met hdmi out.
    HDDvd/Bluray combi speler.
    Vista Business, had nog licentie liggen. gebruik toch xbmc en niet media center.

Is gelijk een download bakkie voor hd materiaal en ook om te kijken gaat het perfect.
    als nodig is ga ik later 2x 1 tb in raid 0 doen maar voor nu is 500 gb genoeg. ga toch niet alles bewaren.
    heb 50 mbit ziggo, vis wel van de nieuwsgroepen als ik iets wil kijken:)

Laatst bewerkt: 28 jul 2009
  7. WinterBase

Leuk Bevonden:
    654
    Jeetje, alweer een nieuwe spelert. Die dingen schieten uit de lucht ofzo :+

Btw: Misschien is een centraal media speler topic een idee?O-)

8. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    De Xtreamer maakt schijnbaar nogal veel geluid dus dat wil je ook niet ofcourse! :+
    Koop gewoon de Popcorn, you won't regret it! :cool:

9. WinterBase

Leuk Bevonden:
    654
    Nee dat is ook weer irritant. Popcorn ga ik vanmiddag bestellen als ik klaar ben met werken :)

10. Xenn0X

Xenn0X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wdtv word ook steeds beter met alle updates. enige nadeel is externe hdd en niet mooi intern als de a110 popcorn.

11. WinterBase

Leuk Bevonden:
    654
    Zo'n mooi menuutje, wat Slurpgeit postte een paar pagina's terug, kan je dat er alleen opzetten als je de films streamt of kan het ook als je er een harde schijf inzet?

Wou hem vanmiddag bestellen maar mijn loon was nog niet binnen :mad:

12. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    _O_ Ik mis mn XBMC ook nog steeds.. Uiteindelijk zal t er voor mij ook wel op uitdraaien dat ik er weer een servertje voor neer ga zetten. Voorlopig eerst de Xtreamer nog eens kans geven maar als dat het ook niet blijkt te zijn wil ik terug naar XBMC (Misschien in combinatie met AppleTV,.. iemand daar ervaring mee?)

Heb nu een leuke app op de iPhone die functioneert als XBMC remote via wifi :lol: Speciaal daarvoor de xbox1 weer even van zolder gehaald

13. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Apple TV is leuk en aardig voor .MOV etc. Maar voor .MKV etc. werkt het niet. Je kunt 'm hacken maar de processor is gewoon niet krachtig genoeg.

@Winterbase: Dat kan ook als je streamt, het zijn gewoon HTML bestanden die je in de root van je hardeschijf zet.

14. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Hmm da's jammer, dan heb je er niet zo veel aan. Voor m'n baas heb ik XBMC op een Mac mini gezet, dat is echt ideaal maar dat vind ik voor mezelf wat te prijzig.

15. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Als je de prijs van die nieuwe c200 ziet en je wil er ook nog een hdd/bluray in kan je net zo goed een htpc bouwen 8)
    Daar zit ik overigens wel aan te denken, kan ik mijn ps3 ook weer verkopen.

16. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    De C200 is inderdaad erg prijzig. Daarom wilde ik er ook niet op wachten. De A-110 voldoet ruimschoots voor mij. Ben wel benieuwd naar de reviews van de C200 zodra hij uit is.

17. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    ik ook, hij wordt wel duur maar er zijn nog duurdere NMT's op de markt. Als hij nou voor die €350 een 1TB had gehad of al een bluray drive dan vond ik het overwegen waard maar als je nu alles optelt wordt t me wat teveel van t goede. Misschien als ik nog geen NAS had gehad..

18. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Een interne HDD hoef ik sowieso niet, aangezien de overdracht van de computer naar de Popcorn niet echt snel is. Vandaar dat ik ook een extra externe HDD wil die ik middels FW800 doorlus op m'n huidige WD My Book.

19. Xenn0X

Xenn0X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    jups heb die remote ook op mijn 3gs, is echt de bomb. nu vanuit luie stoel kan ik met xbmc op mijn media center pc doen wat ik wil:)
    heb ook vnc remote erop. ook handig.

20. pain of salvation

pain of salvation Tetragrammaton

Leuk Bevonden:
    0
    Beide, maar moet wel constant geupdate worden als je nieuwe films erbij zet, zelf heb ik het op een 1TB externe schijf gezet, die weer verbonden is aan mijn popcorn hour via USB.

Laatst bewerkt: 29 jul 2009

Deel Deze Pagina