1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Red Dead Redemption [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daz, 17 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PatersNL

    PatersNL GET A LIFE :P

    Berichten:
    184
    Leuk Bevonden:
    0
    Net bericht gehad van playmefirst.nl dat de order is veranderd in pre-order verwerkt en dat ie morgen wordt verzonden:D Dus ik kan de bestelling laten staan._O_
     
  2. Sev

    Sev The Lone Wanderer

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop zó dat Mediaoffer me dalijk mailt dat 'ie verstuurt is hé.

    Morgen tot 1 uur op school, dan lang weekend _O_
     
  3. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Iemand die trouwens weet hoe het met dag/avond cyclus zit in de game? In IV duurde 24 uur 24 echte minuten, hoe zit dat in RDR?
     
  4. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.849
    Leuk Bevonden:
    2.050
    Bij play.com is ie 6,50 voor de 2 disc versie
    (http://www.play.com/DVD/DVD/4-/1237...he-West-2-Disc-Collector-Edition/Product.html), maar och, je kunt nu idd gewoon beter wachten en dan straks als ie uitkomt op BluRay kun je hem altijd nog eens aanschaffen als de film je bevalt. Ik koop nu zelf ook vrijwel geen DVD's meer, want ik weet dat ik dan straks alles moet 'opwaarderen' naar BR.
     
  5. Named

    Named Named

    Berichten:
    619
    Leuk Bevonden:
    7
    Interessante vraag al verwacht ik dat het bij RDR langer zal duren, gewoon qua gevoel, maar durf het je niet te zeggen :)
     
  6. Ravnoss

    Ravnoss Praetorian

    Berichten:
    57
    Leuk Bevonden:
    0
  7. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Maakt wel veel uit zeg. Had het niet verwacht, je ziet echt duidelijk verschil
     
  8. Ravnoss

    Ravnoss Praetorian

    Berichten:
    57
    Leuk Bevonden:
    0
    Yup, vooral het feit dat er op de PS3 gewoon veel sfeerobjecten zoals gras uberhaupt niet worden gerendered is toch wel slordig.
     
  9. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.839
    Leuk Bevonden:
    860
    Wel vaag, de PS3 is veel krachtiger als de 360. Waarom gebruiken de developers van multiplatform titels die niet als main platform. Dan kunnen alle games er mischien uitzien als God of War, Uncharted etc. En is ook alleen maar beter voor de 360.
     
  10. Ebrithil

    Ebrithil Active Member

    Berichten:
    1.048
    Leuk Bevonden:
    39
    De PS3 trekt dat soort graphics net zo min als de 360 hoor. Uncharted etc. zien er zo goed uit omdat het allemaal in een erg beperkte omgeving speelt. RDR is helemaal open, en er moeten veel berekeningen gebeuren voor de AI enzo.
     
  11. deckzwabber

    deckzwabber mooi

    Berichten:
    135
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja?
    Ik las een heel ander verhaal, namelijk dat de xbox360 versie naar de ps3 versie ´geport´ word en zo dus word verkracht.
    Ps3 was toch krachtiger dan de xbox360?
     
  12. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    Ik vind de verschillen eigenlijk wel meevallen....
     
  13. GrEyFoX1987

    GrEyFoX1987 Derp.

    Berichten:
    735
    Leuk Bevonden:
    0

    Omdat de PS3 een hoerenplatform is om voor te programmeren.
    bron: -Valve entertainment
     
  14. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Misschien omdat er veel meer Xbox360 consoles zijn verkocht? En omdat games op de 360 makkelijker zijn om te ontwikkelen?
     
  15. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Mwah vooral het gras vind ik toch echt wel een groot verschil. Hoop dat je tijdens het gamen er niet zo veel van merkt want ik heb de PS3 versie besteld :+
     
  16. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    Idem, maar puur vanwege het feit dat veel vrienden hem op de PS3 halen. Het gras had ik idd nog niet op gelet. Als de game echt zoveel beter is op de 360 halen we die versie ook ooit nog wel. Vooral Assassin's Creed 2 op de PS3 was om te janken. Slechter dan dat kan het niet worden lijkt me! :+
     
  17. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.839
    Leuk Bevonden:
    860
    Nou veel meer, de PS3 verkoopt nu bijna 3x zoveel als de 360 in Europa en begint de 360 bijna in te halen. Verschil is "slechts" 5 miljoen nog. Achja, jammer moet de PS3 versie halen, mijn 360 heeft RROD gekregen toen garantie eraf was :'-(.
     
  18. Ravnoss

    Ravnoss Praetorian

    Berichten:
    57
    Leuk Bevonden:
    0
    In Nederland zijn inmiddels al meer PS3's verkocht dan Xbox360's en in Belgie heeft de PS3 al veel langer een groter marktaandeel
     
  19. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Maar is het ook niet zo dat ontwikkelen met de 360 als hoofdplatform een stuk makkelijker is voor de developers?
     
  20. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903

    Ik dacht eerst dat er veel meer Xbox360 consoles verkocht zijn wereldwijd (dus niet alleen in Nederland), maar blijkbaar is dat allang achterhaald.

    Dan kan ik alleen nog het gemak van het ontwikkelen bedenken als reden waarom de 360 versie er beter uitziet en de PS3 versie een "port" is.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina