1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Red Dead Redemption [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daz, 17 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NopeIsDope

    NopeIsDope Ishaan Poefert

    Berichten:
    101
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wordt altijd een beetje ziek om het over platforms te hebben,
    oke! RDR op de 360 is beter
    oke! De PS3 haalt de 360 in

    WHAT DOES IT MATTER!
    Speel op de console die jou het best zint !:thumbs:
     
  2. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Dat is doorgaans de console met de beste graphics en/of framerate. Ik vind het iig elke keer wel degelijk interessant. :)+

    De vergelijkingen lijken trouwens verdacht veel op die van GTA! Daar heb ik uiteindelijk de ps3 versie van verkocht en de 360 versie voor teruggekocht. De ps3 versie was echt way to fuzzy
     
  3. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Maar de 360 krijgt over niet al te lange tijd toch ook een 'slim' versie? Ik denk dat de 360 dan weer een boost krijgt in verkoopcijfers. En Project Natal maakt het ook weer iets meer een casual console denk ik, waardoor mensen die ander voor een Wii misschien zouden gaan toch de 360 zullen kiezen straks.
     
  4. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    die discussie hoort hier dan weer niet thuis ;)
     
  5. Ravnoss

    Ravnoss Praetorian

    Berichten:
    57
    Leuk Bevonden:
    0
    Aangezien ik beide consoles heb, vind ik dergelijke vergelijkingen altijd erg nuttig. Daarom postte ik het ook. Als ik toch de keuze heb, koop ik het liefst de versie die de beste framerate/graphics heeft (of dat nou op de PS3 of 360 is maakt me verder niet uit)
     
  6. NopeIsDope

    NopeIsDope Ishaan Poefert

    Berichten:
    101
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar weetje,
    een paar reacties daarover is niet erg.
    Maar dan gaat iedereen zijn mening erbij zetten enzovoort enzovoort.
    Met hun eigenmeningen erin ;)
    daarom heeft die gene die vergelijking gepost, dan kan je het zien :D
     
  7. Heroic

    Heroic Halo

    Berichten:
    1.290
    Leuk Bevonden:
    0
    Het verschil tussen de PS3 en X360 RDR is niet zo heel groot. Meeste mensen zullen het niet opvallen maar een paar belangrijke dingen:
    X360: 720P, PS3 rond de 600P
    X360: MSAAx2 (anti-aliasing) en PS3 niks
    X360: Kleine framerate drops PS3: Iets grotere framedrops.
    Dat zijn de verschillende zobeetje..
     
  8. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983

    ik kan me niet voorstellen dat het mensen niet gaat opvallen. Ik zie namelijk exact dezelfde problemen/verschillen als met GTA IV.
     
  9. Ravnoss

    Ravnoss Praetorian

    Berichten:
    57
    Leuk Bevonden:
    0
    Plus het feit dat de PS3 versie heel veel textures niet heeft, en veel objecten gewoon niet rendered. Dat is toch wel kwalijk.
     
  10. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Het is vooral makkelijker om een spel wat voor de 360/pc gebouwd is te porten naar de PS3 dan een spel wat specifiek voor de toch vrij exotische ps3 hardware gebouwd is de andere kant op te porten. Vandaar dat je vaak ziet dat bij mulitplatform releases de 360 lead-platform is. (hangt ook nog wel een beetje van je engine af)

    serieus? dat zou wel laks van ze zijn, ben benieuwd of Digital Foundry nog een head to head gaat doen.
     
    Laatst bewerkt: 19 mei 2010
  11. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.839
    Leuk Bevonden:
    860
    Assassins Creed 2 bijv. vond ik er erg blurry/kleurloos op de PS3 eruit zien. Was dit ook het geval bij de 360? Op de pc in ieder geval niet.
     
  12. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    de 360 versie was wel wat beter, zie DF face-off

    http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-assassins-creed-ii-face-off-article?page=2

    en voor de geinteresseerden hier de GTA IV faceoff , benieuwd of voor RDR hetzelfde geld

    http://www.eurogamer.net/articles/grand-theft-auto-iv-ps3-vs-xbox-360-special-article
     
  13. Ravnoss

    Ravnoss Praetorian

    Berichten:
    57
    Leuk Bevonden:
    0
    Hier kan je het duidelijk zien:

    http://www.neogaf.com/forum/showpost.php?p=21356613&postcount=786
     
  14. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    dit is echt wel erg....
     
  15. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Vraag me af of Gametrailers nog met een Comparison komt. Die van hun zijn altijd wel relaxed in HD.
     
  16. Michiel.

    Michiel. Active Member

    Berichten:
    91
    Leuk Bevonden:
    0
    Nice, morgen spelen!
     
  17. Mr.Baco

    Mr.Baco Member

    Berichten:
    36
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had/heb deel 1 voor PS3 die had erg veen Screen Tearing en erg kleurloos, maar ik dacht dat het de bedoeling was.

    Deel 2 heb ik op X360 die is erg mooi grafies en kleurrijk(alleen wel HDMI aansluiten op je 1080 met scart ziet er lelijk uit. maar spreekt voor zich)
     
  18. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Dat is dus wel redelijk kut (van die ps3 versie).

    Ik vind de ps3 controller (een custom dan wel) veel fijner, ook kan ik op de ps3 online. Maar de verschillen zijn wel schandalig groot...
     
  19. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.303
    Leuk Bevonden:
    363
    U heeft zich ingeschreven voor de PS3 versie van Red Dead Redemption, waarbij u gebruik wilt maken van de actie dat u de Special Edition kunt bestellen voor de prijs van de normale editie (alléén indien u een reservering heeft geplaatst).

    Nu hebben wij vandaag te horen gekregen dat de leverancier de S.E. versie niet op tijd kan leveren voor de dag van release. Op dit moment is de status dat de S.E. versie pas midden volgende week bij Bart Smit afgeleverd gaat worden.
    --------------------------------------------------------------------------

    Uiteindelijk heb ik mijn bestelling gedaan bij 12game, hoop niet dat ze daar dat probleem ook hebben...
     
  20. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Ze hebben problemen met het leveren van de S.E. van de PS3 heb ik gelezen.

    Oh, en spacende paardje!

     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina