1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Red Dead Redemption [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daz, 17 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Prachtig ook als je met je paard naast een trein gaat rijden en dan op de trein springt!

    Heb nu 4 uur gespeeld, zit op bijna 10%. Maar vooral veel wild geschoten e.d.

    Prachtig spel, vooral als je rustig met je paard rondrijdt en van de omgeving geniet. :9
     
  2. dmxniek

    dmxniek Active Member

    Berichten:
    75
    Leuk Bevonden:
    0
    RB

    weet niet of je het later unlocked.. kwam er ook pas achter toen ik dit moest doen in mexico voor een of andere oude gast..
     
    Laatst bewerkt: 21 mei 2010
  3. NopeIsDope

    NopeIsDope Ishaan Poefert

    Berichten:
    101
    Leuk Bevonden:
    0
    Hadden julie ook van dat je aant begin bij die boerderij nix fe doen had,
    Daar begint het spel nog niet.echt zeker? Pas al ben je beetje in stadjes enz?
    Want nu kan je echt nog geen flikker doen.
     
  4. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Hmmmm, zo te horen heeft het spel dan toch wel de nodige bugs nog, mensen die het hier hebben over niet dood kunnen gaan en dergelijken. Dat je in het begin niks te doen hebt, klinkt niet echt als een bug. Volgens mij las ik dat ook in een preview, dat je helemaal in het begin geen wapens hebt nog en dat je eerst wat missies moet doen voordat je je lasso en dergelijken krijgt.
     
  5. serialdrifter

    serialdrifter Team Slipmachine

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb de game opnieuw geload en nu is alles weer goed, kan gewoon dood. Verder ben ik nog geen bugs tegengekomen. Afgezien van de ingang poortjes van de saloon in Thieves landing, die vallen telkens eraf als ik erdoorheen loop? :+
     
  6. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Hoort gewoon bij de missies.
    Komt in het begin gewoon wat langzaam op gang,niks mis mee. :)

    En dat niet dood gaan heb ik geen last van,ben al vaak genoeg dood geweest,

    Even een vraag.
    Heb nu al wat qeusten voor strangers gedaan.
    Maar op 1 of andere manier blijven ze toch staan als "niet completed"?

    Moest bijvoorbeeld op zoek gaan naar een zoon van zo,n vrouwtje heb ik gedaan.
    Vervolgens staat er niks meer op de kaart,dus na mijn idee heb ik de qeust voltooid.

    Maar toch blijft deze qeust in mijn journal staan als niet completed??

    Ook als ik op mijn map kijk staat er nergens bij waar ik naar toe zou moeten om de qeust als nog te completen.

    Iemand die weet hoe dat kan??
     
  7. Sev

    Sev The Lone Wanderer

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    0
    Godverdomme, ik ben me net helemaal de pleuris geschrokken.

    Ik ging zo'n gast opzoeken voor een bounty. Dus ik spring van m'n paard en ga al hurkend die kant op. Hoor ik opeens keihard gekrijs, springt er een puma bovenop me. Wist niet wat me overkwam 8)

    Luisteren naar wat ze zeggen :p "Bij de Marshall komen af en toe updates binnen over de sidequest"
     
    Laatst bewerkt: 21 mei 2010
  8. Scorp2111

    Scorp2111 Active Member

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    213
    Vind de game steeds leuker worden. Is ook genoeg te doen tot nu toe, zal alleen nog maar meer worden denk ik :) Echt heel erg vet. Heb zin om weer te spelen maar zit nu op m'n werk.
     
  9. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    Zeker , heb al paar keer de glitch gehad dat mn paard onzichtbaar was.
    Maar Rockstar is er al van op de hoogte en gaat t patchen.
     
  10. Lequero

    Lequero Let It Rain

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0
    Net m'n eerste duel gehad. :D
    Geen idee hoe of wat ik moest doen, maar ik heb 'm wel keihard kapotgeschoten. :lol:
     
  11. deckzwabber

    deckzwabber mooi

    Berichten:
    135
    Leuk Bevonden:
    0
    om 6 uur al wakker? wat een passie
     
  12. Luukiee09

    Luukiee09 Active Member

    Berichten:
    2.073
    Leuk Bevonden:
    0
    zo ff rdr ophalen --> school --> hele weekend game
     
  13. Sander1940

    Sander1940 Active Member

    Berichten:
    354
    Leuk Bevonden:
    42
    Wat een Schitterend spel!

    Was ik gisteren lekker aan het rondwandelen in de natuur, word ik ineens gebeten door een slang. Fucking hell. Schrok me te tering!!!!! 8) De slang even een kogel door zijn kop geschoten en daarna geskind. Wat een Spel.
     
  14. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Ik heb hem nog niet gelijk gekregen, maar moet eerst nog een ding doen. Weet alleen niet waar en hoe.
     
  15. Digs NL

    Digs NL Active Member

    Berichten:
    361
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat een vette game zeg. Moest ik allereerst ff kwijt.

    Ik heb alleen een vraag. Ik probeer die outfit te "tracken" en dan moet ik naar Thieves landing. Het rare is ik ben daar nu, heb ook al bij de tailor geshopt, maar dat wordt niet unlocked in het outfit menu. Zie ik iets over het hoofd of hebben daar meer mensen last van..
     
  16. GrEyFoX1987

    GrEyFoX1987 Derp.

    Berichten:
    735
    Leuk Bevonden:
    0
    Welke outfit bedoel je ? Elegant suit of die bollard gang ?

    Elegant suit koop je gewoon in 1 keer bij de tailor en ofc voor de bollard twins moet je wat meer dingen doen. Je moet ook nog een los part vinden in thieves landing buiten diegene die je daar bij de tailor moet kopen :)

    Omschrijving na de klik :D
    Scrap 1: Search Thieve's Landing

    (Thieves landing is located in the North East corner of New Austin. Follow the DARK BOLD MAIN ROAD alllll the way East, and then it will curve more towards the North.. just keep going.

    I don't know if there are multiple places you must "inspect", but I particularly remember dieing and being really flustered so I wandered around town opening drawers. I opened one drawer in what was I suppose a house with a female in it, opened the drawer on the bottom floor and there was about 3 bucks. Then I went to the large building just to the west of the "T" in "Thieve's Guild on the map (no, really). Came in the the that is on the WATER side of the building, you go up the stairs and THEN through the door and to the right of you is a chest. Once I opened that exact chest this scrap was recieved. Maybe it's the fact that it's the ship yard and all the sketchy workers at the dock, maybe it says it in the story line I really don't know I just know somewhere in this general region you should get this scrap.

    oh ja, ik zit in mexico! wiehoei!
     
  17. Digs NL

    Digs NL Active Member

    Berichten:
    361
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja de rest heb ik al allemaal gedaan. Moet alleen scrap 1 en scrap 6 nog. Ik zal dit dan maar es proberen al snap ik niet helemaal wat ie bedoelt, maar goed. Denk dat ik er wel uitkom
     
  18. GrEyFoX1987

    GrEyFoX1987 Derp.

    Berichten:
    735
    Leuk Bevonden:
    0
    Scrap 6 :)

    Costs $100.00

    Just purchase this scrap from the Tailor in Thieve's Landing. He is located at the very North tip of Thieve's landing, if you notice it's kind of shaped like a noose and the Tailor is on the East (right) side of the noose. (You can also purchase Scrap 6 for the Walon's Gang Outfit for $100.00 OR the Elegant Suit for $70.00 which allows you special options in Poker games).

    Betere omschrijving voor je:

    Naast de general store in thieves landing heb je een groot warehouse. Daarbinnen ligt die scrap op de 2e verdieping (loop achterom)

    /Mod Weer een dubbelpost samengevoegd, gebruik even wat vaker de edit-knop a.u.b. - Cookie
     
  19. Digs NL

    Digs NL Active Member

    Berichten:
    361
    Leuk Bevonden:
    0
    Laat maar. Moet alleen nog scrap 1.

    Je moet die bollard gang scrap kopen blijkbaar. Had alleen de elegant suit eerst.

    Nu alleen nog scrap 1 dan maar.
     
    Laatst bewerkt: 21 mei 2010
  20. GrEyFoX1987

    GrEyFoX1987 Derp.

    Berichten:
    735
    Leuk Bevonden:
    0

    Ehm ok dat is wel apart... Mja wat ik zou doen is alsnog nog een keer langs die tailor, kijken of je die scrap alsnog of nog een keer kan kopen desnoods en ff dat pakhuis checken :) hij ligt daar in een kist.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina