1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Red Dead Redemption [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daz, 17 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Ben net zo enthousiast als iedereen hier :D Hoef geen voorbeelden te geven, van de geweldige spel omgeving.
    En dan ben ik pas net begonnen. Ook super lachen als je flink door zakt aan de bar ;)

    Wat gebeurt er als je wordt doodgeschieten? Ben je dan al je geld kwijt, en geweren en dergelijke? Of wordt je gewoon weer wakker ergens waar je ook kunt saven?
     
  2. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik kan echt niet beschrijven hoe blij ik met deze game ben.

    Toen ik de game al opstarte en die intro begon, genoot ik al. Toen Marston van de trein stapte en ik die graphics zag en die perfect neergezette sfeer...fucking hell!!!! In de trailers vond ik de graphics er nogal kartelig uitzien en dus was ik des te verrast met de juist zeer fijne graphics en prima framerate. Qua details super, en ik blijf me verbazing over dingetjes in de game. Online ook een heel tijdje gespeeld en vind het fantastisch werken, ja het is auto-aim maar ik stoor me er niet aan. De gun gevechten zijn gewoon zoooooveel leuker dan GTA IV, vind het echt subliem werken.

    Deze game maakt me gewoon blij en dat gebeurd niet vaak, stelt me echt totaal niet teleur. Als ik minpunten zou moeten gaan opnoemen zou het op dit moment misschien 1 ding kunnen zijn...dat ie tijdens de SP ineens bleef vastzitten toen ik van een berg was gejumpt...kon de 360 opnieuw uit/aanzetten. Echter geen echt minpunt te noemen als dit niet om de haverklap gaat gebeuren.
     
    Laatst bewerkt: 21 mei 2010
  3. Diikoeneke

    Diikoeneke B-A-N-A-N-A-'S

    Berichten:
    1.786
    Leuk Bevonden:
    12
    Doodgeschieten :lol:

    Dan verlies je alles tot aan je laatste save en kan je weer overnieuw beginnen :+
     
  4. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Je wordt wakker op je laatste save game en waar je hebt gesaved.


    Hoelang duurt het voordat de trein eens komt :p
     
  5. Diikoeneke

    Diikoeneke B-A-N-A-N-A-'S

    Berichten:
    1.786
    Leuk Bevonden:
    12
    ligt eraan waar die is :+
     
  6. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Ja lame ben al 10 min aan het wachten. Heeft die geen gps systeem. :confused:


    Hoelang kan het wel duren voor dat hij een heel rondje is dan? :p
     
  7. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Damn, net geregend en nu zijn overal plasjes water. DETAILS! _O_
     
  8. ThunderCrasH

    ThunderCrasH Ja toch?

    Berichten:
    945
    Leuk Bevonden:
    15
    Iemand die mijn vraag over je paard kan beantwoorden? Ik floot net om m'n paard terug te krijgen maar dan heb ik opeens een heel andere? Ik had zo'n speciale gevangen tijdens een missie namelijk die stukken beter was.

    De vraag was: Waar kun je je paarden zien (Stats, welke je hebt etc etc.) en kun je ze ook een naam geven? (Had ik ergens gelezen)
     
  9. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
    - Ze hebben de game alleen een middagje gespeeld.
    - Ze hebben niks van de multiplayer gezien.
    - 3/4 van de review bestaat uit brieven van belevenissen, een makkelijke manier om te verdoezelen dat ze maar een heel klein gedeelte van de game hebben gespeeld. En het irritante is, deze brieven staan vol met spoilers over het hoofdverhaal.
    - Vervolgens de game een 98 geven..

    Ik wil dus niet zeggen dat de game geen 98 waard is, maar als je een game maar een paar uurtjes speelt en niets van de multiplayer gezien hebt, dan kun je het toch geen 98 geven?
     
    Laatst bewerkt: 21 mei 2010
  10. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Maar de PU is ook gewoon al een aantal jaar kut qua alles. Dus lijkt me logisch, voor de reviews hoef je de PU niet te lezen, is alleen maar garbage en humor dat niet grappig meer is.
     
  11. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Damn, nog steeds bezig met Alan Wake (epoisode 5), wat overigens helemaal geen straf is.

    Maar het jeukt wel om RDR uit de verpakking te halen :)
     
  12. svenn15

    svenn15 Active Member

    Berichten:
    3.154
    Leuk Bevonden:
    0
    waar ligt die farm ergens waar je paarden kan kopen ?is het dichtbij je huisje ?
    want daar in buurt staan wel paarden maar vind nergens iets om te kopen.
     
  13. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Hoe zit het met de multiplayer....

    Ik wil gewoon een public match in maar dan samen met mijn vrienden, hoe kan ik een soort party starten en dan een public match zoeken? Want nu zit ik in free roam en iemand kan er niet bijkomen omdat ie vol zit.
     
  14. Johndekoning

    Johndekoning Member

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    0
    Die paarden kun je toch gewoon bij de shop halen.

    Waar kan je eigenlijk het beste op cougars jagen? Ik moet ze met een melee knife doden maar fucking irritant om ze te vinden. De map die je bij het spel krijgt staan ook allemaal zwarte dieren, maar je hebt 2 plaatjes die op een cougar lijken (vind ik) haha. Iemand?
     
  15. bram1805

    bram1805 Active Member

    Berichten:
    59
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar haal ik mijn war horse nadat ik de code heb ingegeven
     
  16. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Een vriend van mij krijgt steeds connectie problemen, hij probeert te joinen en krijgt 'due to connection problems with other users you were unable to connect' . En vervolgens gebeurd er niks....

    Met andere MP games heeft ie geen problemen, maar zijn poorten staan al die tijd wel op moderate of zelfs strict...echter met games als BC2 geen last.
     
  17. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Wel veel bugs he. Ik heb m nu 2 dagen, en al aardig wat bugs tegengekomen.

    Zoals dat als je op t paard zit iemand vangt met je lasso, dat je m normaal kan slepen over de grond, en net ging dat de hele tijd niet meer...

    Patchen die hap!
     
  18. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Voor een outfit moet ik nog een task doen, iets zoeken in dat ene stadje (Niet Armadillo, niet waar je begint maar die andere). Weet alleen niet wat, iemand?
     
  19. Thierrymans

    Thierrymans Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    In dat stadje heb je een general store, daarnaast zit een grote schuur. Open die schuur, loop naar boven en in zo'n kamertje ligt een schatkistje, daar zit dat in.
     
  20. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest

    Gisteren las ik dat je sneller kunt reizen, ik weet alleen niet meer hoe. Kan het ook niet in manual vinden. :x Iemand een idee (het is dus niet reizen met de trein enzo! maar direct van A naar B kunnen)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina