1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Red Dead Redemption [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daz, 17 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Named

    Named Named

    Berichten:
    619
    Leuk Bevonden:
    7
    Vast aan het inkomen voor het spel, door weer in me cowboy kleren, en me magnifieke wapens door de woestijn van Fallout te wandelen :)
     
  2. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.484
    Leuk Bevonden:
    5.083
    Dat dus :9, maar ik zie dat ie ook al uitverkocht is bij Mediaoffer dus dan gaat het sowieso niet meer op. Dan maar 2 weekjes wachten :+ (Kut, in die periode heb ik bijna m'n toetsweek 8))
     
  3. DY_DEAD

    DY_DEAD Active Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb E-Plaza maar ff gemailed, hopelijk kunnen ze wat meer vertellen.
     
  4. Ebrithil

    Ebrithil Active Member

    Berichten:
    1.048
    Leuk Bevonden:
    39
    Ik heb het spel al bij een vriend gezien. En serieus, de textures op objecten etc. is gewoon slecht te noemen. Maar nogmaals, dit kan komen omdat ik vrijwel nog alleen maar game op de PC.
     
  5. sjaakie1987

    sjaakie1987 Active Member

    Berichten:
    471
    Leuk Bevonden:
    2
    zeker op een krak tv want anders space je hem gewoooooooon 8)

    Maarre in de intro van het spel zie je dat hijskraan een auto aan het hijsen is.. zon klassieker t-ford ofzoiets.... betekent dit dat er ook een auto in zit?
     
    Laatst bewerkt: 17 mei 2010
  6. Luukiee09

    Luukiee09 Active Member

    Berichten:
    2.073
    Leuk Bevonden:
    0
    dat zou me dan vies tegenvallen van rockstar |:-
     
  7. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.484
    Leuk Bevonden:
    5.083
    Het zou me persoonlijk geen enkele drol schelen of er wat slechte textures inzitten, zolang de verhaallijn en de rest maar goed in elkaar zit.
     
  8. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.303
    Leuk Bevonden:
    363
    Dan is het toch vreemd dat het spel grafisch veelal een 9 weet te scoren ;)
     
  9. Ebrithil

    Ebrithil Active Member

    Berichten:
    1.048
    Leuk Bevonden:
    39
    Dan gooi ik het er maar op dat ik 360 graphics gewoon niet meer te pruimen vind. Dan krijg ik de RDR fanboys gelukkig niet nog verder achter me aan.
     
  10. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Als je het zal vergelijken met Heavy Rain/God of War 3/Uncharted 2/een nieuwe pc game zal het vast wel wat slechter uitzien. Voor een free raom game ziet het er gewoon heel erg goed uit van wat ik tot nu toe van de filmpjes heb gezien. Zelf de PS3 versie bij Mediaoffer besteld :)
     
  11. Lukky NL

    Lukky NL Active Member

    Berichten:
    1.014
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor 360 maatstaven ziet het er iig niet slecht uit. De game loopt soepel en ik heb zelfs geen screentearing kunnen ontdekken.
     
  12. ShadoW_2k

    ShadoW_2k Active Member

    Berichten:
    918
    Leuk Bevonden:
    3
    Game ziet er zeker weten wel nice uit .. maar het is gewoon zo dat de game wel slechte textures heeft .. maar dat neemt niet weg dat de game er nog steeds goed uit ziet en vooral omdat de game zo fucking groot is !

    Ik heb toch wel wat momenten gezien waar ik van dacht damn dit ziet er echt wel goed uit en dan vooral als je rond aan het rijden bent in de natuur !
     
  13. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand die een mooie (HD?) stream heeft gevonden? In principe mag het vanaf vandaag toch?
     
  14. Rick

    Rick Extreme gamer

    Berichten:
    1.981
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand enig idee hoe groot de installatie gaat worden,ik had gelezen dan die voor de PS3 600 MB gaat worden.
     
  15. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.484
    Leuk Bevonden:
    5.083
    Volgens mij rond de 6,6/6,7 GB ofzo, was hier al eerder langsgekomen.
     
  16. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Dacht 6.7GB voor de Xbox (niet verplicht natuurlijk)..
     
  17. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556


    Maar laten we eerlijk blijven, we hebben allemaal die videos op GT gezien enzo, en je ziet genoeg aliasing en dergelijken. Plus dit zijn kleine pics, die zijn ALTIJD clean en weinig aliasing te zien...dat zie je op de site van Rockstar ook altijd. De kleine shots zijn heel clean en mooi enzo, en dan kies je voor de high res shots en dan komen de kartels tevoorschijn. Is geen ramp....maar dit op die pics is NIET wat je ziet op een bijvoorbeeld 50 inch scherm hier straks. :)
     
  18. Chorus

    Chorus youtube.com/CH0RUS

    Berichten:
    2.313
    Leuk Bevonden:
    2
    Het zou vast en zeker al 32984732 keer gevraagd zijn, maar op welke site kun je de game goedkoop krijgen en dat je hem op de releasedatum binnen hebt? Op deze sites is hij < €50,- incl.

    Gamersland
    ZH Gaming
    Yourgamezone.nl
    PlayMeFirst.nl
     
  19. svenn15

    svenn15 Active Member

    Berichten:
    3.154
    Leuk Bevonden:
    0
    is er een demo van deze game ?
     
  20. Heroic

    Heroic Halo

    Berichten:
    1.290
    Leuk Bevonden:
    0
    [​IMG]
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina