1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Red Dead Redemption [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daz, 17 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. svenn15

    svenn15 Active Member

    Berichten:
    3.154
    Leuk Bevonden:
    0
    is het bij jullie ook dat tot nu toe de missies altijd in de zelfde stadjes zijn ?
    in de ander steden nog niet geweest :p
     
  2. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik heb geen idee, ik heb in de SP nog helemaal in het begin nadat je hebt geschoten op konijnen enzo, een lasso heb ik nog niet. Maar ik ga wel ermee verder zo, ik wil absoluut kutten met die lasso. Jammer dat je niet eentje online hebt.
     
  3. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    Wat een game. Een klein beetje gespeeld, supermooi. Ben een beetje aan het jagen. Soms alleen per ongeluk een hond, zie ze voor coyote's aan :x
     
  4. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Waar hebben jullie de targeting mode op gezet? normal,casual of expert? bij de eerste twee heb je auto-aim zover ik zie, en bij expert totaal niet. Ik ga het gewoon eens proberen op expert. Al moet ik zeggen dat het auto aim wel fijn werkt...en uiteindelijk denk ik ook wel dat ik hem daarop terug zal zetten.
     
  5. NopeIsDope

    NopeIsDope Ishaan Poefert

    Berichten:
    101
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand zin om een NL posse te vormen :D
    voeg me toe dan :thumbs:
     
  6. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Hey wat gek dit, ik had net een kostuum unlocked , ik ging dood en nu kan ik het kostuum niet meer kiezen.....ik had dat tweede kostuum unlocked.
     
  7. Doelie

    Doelie Ballin'

    Berichten:
    1.788
    Leuk Bevonden:
    31
    Waarom moet je een bandana hebben?
     
  8. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    Niet opgeslagen terwijl je de outfit in je bezit had?
     
  9. Rebby

    Rebby Active Member

    Berichten:
    293
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan ben je anoniem als overvallen pleegt, moorden pleegt, paarden jat etc:9
     
  10. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Klopt klopt, maar ik heb het kostuum alweer. Hoe ik het gekregen heb, ben ik nog niet helemaal over uit, haha. Ander vraagje...ik wil eens met die trein, maar op de map zie ik een rood trein icoontje, hoe weet ik wanneer ie mijn kant op komt? Of komt dat neer op..gewoon regelmatig de map even checken?
     
  11. serialdrifter

    serialdrifter Team Slipmachine

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    2
    Die trein is maar vaag, laatst stond ie bij armadillo stil, dus ik ga een stukje verder op de rails staan waar de voorkant van de trein heen wees, met een vastgebonden vrouw. 10 min gewacht en ik kijk op de kaart, is die trein ineens aan de andere kant van de map, dus die is op magische wijze omgedraaid op de rails 8) Maar normaal rijdt ie rondjes en dan kom je hem wel tegen bij het rode puntje.
     
  12. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    Nu ook een tijdje aan het spelen (RDR van een vriend :cool:), erg vet spel! Die hele sfeer is gewoon perfect, als je een beetje aan het rijden bent kom je allerlei NPC's tegen die hulp nodig hebben, geweldig!
     
  13. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Ik haat auto-aim en speel op expert. Gaat heerlijk. Komen er teveel ventjes tegelijk gebruik je gewoon Dead Eye.
     
  14. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Je kunt dus ook 'scraps' vinden om uiteindelijk weer een ander kostuum ervan te maken, hoe nice zeg. Echt genoeg unlockables in de game ook zo te zien. Ik heb nu dus de standaard outfit en die Gentleman's Attire.



    Ja precies, maar ik zit nog helemaal in het begin dus geen dead eye voor mij nog. Expert werkt inderdaad verbazingwekkend nice, helmeaal als je het vergelijkt met GTA IV, dat was niet echt fijn. Wel heb ik de sensitivity flink omhoog gekrikt daarna in RDR net.
     
    Laatst bewerkt: 21 mei 2010
  15. Valorite

    Valorite Information = Power

    Berichten:
    184
    Leuk Bevonden:
    0
    Okay... de post was geweest vanmiddag geen RDR. :{
    Had hem gepreorderd bij Xboxhome.nl Zijn er nog meer mensen die niks hebben gekregen via xboxhome?
    Dit is de 1e game die ik gewoon niet op de release dag binnen heb gekregen, zwaar balen. :mad:
     
  16. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.814
    Wat een details heeft de game, jemig. Acht uur in de ochtend, eigenaar van de zaak loopt op straat en opent zijn winkel voor mensen, kleren die nat worden als je in het water staat, je gun op je rug die naar beneden schuift als je iemand optilt (en dus niet waar de gun door die persoon gaat), mensen die mank lopen als je in hun benen schiet, euphoria engine (_O_ _O_ _O_ _O_) en nog veel meer. _O_

    Wel moeilijk om te zien of iemand een marshall is, liep wat rond en zie opeens iemand mijn paard stelen. Ik dus hem eraf trekken met mijn lasso, is het een facking cop. Begint ie op me te schieten, ja gek niet mijn paard stelen. 8)
     
  17. ThunderCrasH

    ThunderCrasH Ja toch?

    Berichten:
    945
    Leuk Bevonden:
    15
    Speel al heel de game op Expert omdat het naar mijn mening toch leuker is om zelf te richten (Geeft meer voldoening?) dan het gebruiken van auto-aim.

    Had net zo'n stranger missie gedaan in Rat nog iets zeg maar, dus ik moest zo'n gast z'n love terug vinden.. Dus naar tumbleweed en daar eenmaal aangekomen kom ik erachter dat het om een paard gaat. Nu staat er bij dat paard zo'n vrouwtje. Na een praatje, denk ik dat het de bedoeling is om op dat paard te springen maar daardoor begint ze als een gek te schieten. Ik stond redelijk dichtbij haar en dus schoof mijn karakter de oude vertrouwde winchester in haar bakkes en knalde min of meer haar hoofd aan stukken.

    Mission failed, maar op een leuke manier! :+
     
  18. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556

    Hoe til je mensen op? :)

    En de details zijn inderdaad gewoon geniaal...welke andere game heeft dit nou? Echt geen enkele...het is Rockstar weer die het em flikt. En in GTA liepen mensne volgens mij al mank rond, maar dat was maar heel eventjes en dan konden ze ineens weer rennen volgens mij. Echt alles is gewoon supergoed uitgewerkt en werkt veel soepeler, afgezien van de bugs die in de game zitten is dit een pareltje.
     
  19. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.814
    Eerst vastbinden met je lasso. Dan kan je ze optillen.

    Iemand trouwens schapen gezien? Zoek ik voor m'n zusje. 8)
     
    Laatst bewerkt: 21 mei 2010
  20. Heroic

    Heroic Halo

    Berichten:
    1.290
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je je banada opdoet, kills maakt, dingen overvalt etc en je doet hem achteraf heb je geen bounty enzo dus?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina