1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Red Dead Redemption [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daz, 17 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. WOUW5

WOUW5 Cpt. Censorshades!

Leuk Bevonden:
    13
    Oow ja, in 102 jaar is onze wereld geen haar veranderd.:x
    En wat is dat voor onzin met dat de VS van zich moet afbijten? Ze zijn het grootste machtsblok in de wereld en dat is dankzij de Europeanen. Als er iemand van zich af moet bijten, dan zijn het de indianen. Daarvan zijn er bijna geen meer over. En wiens schuld is dat? Van de Amerikanen. Of toch de Europeanen? Misschien kan jij het me uitleggen, want jij lijkt de VS wel zo ongelooflijk goed te kennen.[​IMG]

2. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Same :+ Heb echt een tyfus hekel aan amerika maar een goede westerns gaat er altijd in.

Het lijkt me verder vrij nutteloos om het verleden bij het heden te halen. We leven nu, niet een paar eeuwen geleden, we haten duitsland toch ook niet meer omdat ze de vorige eeuw alle minderheden probeerde te vergassen? Kom op zeg :)

Laatst bewerkt: 22 mei 2010
  3. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Ik kon op live echt mensen tegen, en je hoort aan die stem dat die absoluut nog zeeeeeer jong zijn. En persoonlijk ben ik daar wel tegen, er is wel eens grens vind ik. RDR is absoluut geen kindergame, en toch zullen veel kids het spelen. Sure, als ik nu een kind zou zijn zou het mij wellicht ook prachtig lijken, maar het klopt gewoon niet dat die kutmedia en ook sommige ouders zo lopen te klagen over 'al die gewelddadige games' en dat ze verboden moeten worden, als ze er zelf totaal geen flikker aan doen. Wees dan ook een ouder en let op wat je kind speelt.

Uiteraard kan ie nog altijd naar het huis van een maatje gaan en het daar spelen, maar de negativiteit en kritiek op gaming in het algemeen wat er nog steeds is, klopt gewoon niet. Zelf zou ik als ik kids had gehad ze echt niet een GTA of RDR laten spelen....

Het is wat het is i guess.

4. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    aan zou dingens kan je toch niets verranderen.

5. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Whehe :) de haat zit diep zie ik, zo diep dat je veel zaken al niet meer ziet zoals zij zijn. Troost je er in elk geval mee, je bent slechts één van de velen die anti USA is. Jammer alleen dat je ook één van de velen bent die blind basht.

Here goes:
    Ze zijn niet het grootste machtsblok in de wereld dankzij de Europeanen. Beter zelfs, ze zijn niet eens meer het grootste machtsblok. Lees wat economische katernen van de betere kranten en je ziet dat China de nieuwe super power wordt. Zij kan ontzettend veel geld vorderen van de Amerikanen die eigenlijk al heel lang op de pof leven.

Het is dankzij de Amerikanen dat we nu niet Duits of Russisch spreken. Dat laatste omdat sommigen denken dat Rusland zonder de interventie van Europa was doorgelopen tot de Noordzee.

Een groot gedeelte van de indianen is een tijd terug vermoord en weggejaagd. Het gedeelte van de indianen dat er nu nog woont leeft in beschermde reservaten zonder dat ze voor hun leven hoeven te vrezen.

Amerika bijt nu van zich af doordat het sinds 09/11 duidelijk heeft gemaakt dat ze niet met zich laat sollen en de trekker van de kar is in de war on terror. Waar Europa een afwachtende houding heeft pakt Amerika het gelukkig ook aan. Twee zaken die waarschijnlijk ook niet los van elkaar zijn. Amerika is als degene in de projectgroep die nog wel even alles in elkaar zet, degene die doet wat gedaan moet worden terwijl de anderen werkloos toekijken. Hopende dat ze taken krijgen en horen wat ze moeten doen.

6. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.766
    Gaan we het nu weer over RDR hebben Cowboys? :cool:

7. WOUW5

WOUW5 Cpt. Censorshades!

Leuk Bevonden:
    13
    Je begon al irrelevant met wat suffe liedjes, maar nu heeft het allemaal niks meer met Read Dead Redemption te maken.

Bovendien bevat je post redelijk wat onzin, maar daar ga ik niet veel verder op in (China die het grootste machtblock zal worden, alleen maar omdat veel bedrijven er de bevolking uitbuiten? De VS die aanpakt, twee verspilde oorlogen maken is als met je project 50 pagina's vol onzin kladden, je schiet er niks mee op8)).

Wat ik probeer te zeggen is; ga on-topic.

8. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    inderdaad dat heeft niets meer met de game te maken.

9. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Jammer dat je mijn vorige post beaamt door niet met goede tegen argumenten te komen. Even hoopte ik dat ik met jou een goede discussie kon voeren, iets dat ik graag doe omdat ik respect heb voor andermans mening. Het is interessant om zaken tegenover elkaar te zetten en aan het einde vaak nog iets te leren.

Volgens mij weet je niet eens waar China ligt, ze is nu al steeds meer een democratisch land. En zoals al eerder gezegd, veel geld etc, en geld = macht. Dit komt doordat er veel voor weinig wordt geproduceerd. En een oorlog die het terrorisme aanpakt vind jij verspilt? Zeg je dat ook als er straks een aanslag plaats vind bij Amsterdam centraal.

Maarja leuk zo :), vanavond ga ik zelf voor 't eerst Red dead redemption spelen. Ik hoop eigenlijk zo'n stuiterende wagen tegen te komen. De filmpjes ervan zijn hilarisch!

10. madd4

madd4 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    iemand ????

11. deckzwabber

deckzwabber mooi

Leuk Bevonden:
    0
    punt 5 had ik perongeluk te pakken, ik reed er langs en een of ander vrouwtje dat vroeg om hulp, maar ik reed gewoon door... 5 sec later waren er 5 mexican op me in aan het schieten dus ik schiet die neer en daarna dat zeikwijf.
    Was blijkbaar een ´trap´ en toen kreeg ik dat puntje opeens.

12. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Naar de 'vraagteken-iconen' gaan die je op de map vind.

13. deckzwabber

deckzwabber mooi

Leuk Bevonden:
    0
    voor survival challenges moet je gewoon ergens een bloemetje plukken, die zitten overal gewoon op je map naar icoontjes kijken.
    Sharpshooter challenges is een vulture neerknallen.
    rest weet ik niet meer, maar gewoon random shit doen en je ziet t wel

14. Lequero

Lequero Let It Rain

Leuk Bevonden:
    0
    Hoorde ik nou trouwens goed dat dat arrogante oude wijf uit dat intro filmpje (die begint over dat je met geld alles kan krijgen) Misses Bush heet?:D

Laatst bewerkt: 22 mei 2010
  15. Jorrit010

Jorrit010 Ech wel!

Leuk Bevonden:
    1
    Fuck, mijn witte paard (van die missie) was doodgebeten door coyotes. Daarna kreeg ik een slomer paard, en nu kan ik die race van West Dickinson niet winnen, m'n knol is gewoon te traag. En een wilde witte vangen lijkt onmogelijk, elke keer als ik erop zit wordt ik er na 3 seconden afgesodemieterd (itt in de missie)....

16. Maarten00

Maarten00 Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Hoe krijg je het nou voor elkaar om zo'n bounty alive af te ronden? Ik snap dat je hem in zijn been moet schieten, maar dan blijft ie nog op mij schieten.. Hoe zit dat?

17. Lequero

Lequero Let It Rain

Leuk Bevonden:
    0
    Pistool uit z'n handen schieten misschien?
    Geen idee of het kan hoor, maar het klinkt best logisch... :+

18. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Hebben mensen al banken weten te beroven? :)

19. Hoefnagels

Hoefnagels Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    met een lasso vangen en naderhand vastbinden met driehoekje (ps:cool:

20. Maarten00

Maarten00 Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Zoiets dacht ik al, helaas heb ik nog geen lasso. Moet ik zeker halen door missies te doen op die ranch.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina