1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Red Dead Redemption [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daz, 17 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.102
    Jup, bij die missie waar je paarden moet vangen geloof ik.

En toen moest ik weer ~2 weken wachten, ach heb gisteren 8 uur gespeeld :+

2. WOUW5

WOUW5 Cpt. Censorshades!

Leuk Bevonden:
    13
    Kan ik hem niet 2 weken lenen?:+

3. Johndekoning

Johndekoning Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon de story line volgen en dan krijg je het vanzelf

trouwens, als je een paard koopt bij de winkel voor 500dollar en dat domme beest stort zichzelf in een ravijn of wordt doodgeschoten. Krijg je dan weer zo'n zelfde paard terug als je fluit of ben je dan je paard en 500dollar kwijt?

4. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Damn, die sidemissie voor die opa waar je bloemetjes moet plukken. Ik ga niks spoilen, maar dat eindfilmpje van die sidemissie is geniaal 8). Rockstar _O_

5. Smirnoff

Smirnoff Wahed fenomeen.

Leuk Bevonden:
    217
    Waar haal ik nieuwe kleren lol, heb er nu zo'n 4-5 uur opzitten, en loop nog steeds in m'n ouwe kloffie, ik ben nu bezig met dat outfit waar je al die scraps voor nodig heb, maar hoe kom ik aan de rest?8)

6. Martijnn

Martijnn Disco disco, good good!

Leuk Bevonden:
    764
    Ik ben nu nog maar in het eerste gedeelte dus kan nog niet naar het noord-oosten en naar het zuiden. Zijn die gebieden heel verschillend van het begin gebied?

7. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.102
    Haha, zo werkt het helaas niet :+ Ik had hem namelijk gekocht voor een vriend maar omdat die de hele dag moest werken had ik hem maar even gespeeld, heb het spel vandaag aan hem gegeven, en aangezien ik op Gamehubs moet wachten moet ik 2 weken wachten. Heb hem dus zelf niet :+

8. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556

Je kunt sowieso al de 'Gentleman's Attire' outfit krijgen als je lid bent van Social Club, die krijg je gewoon gratis dan. Om andere kostuums te 'maken' moet je van die scraps vinden. Ik begrijp dat je die kunt vinden in kisten en dergelijken.

Over random dingen...

Twee vrienden in mijn Live party zeiden net dat ze een NPC tegenkwamen in Armadillo, die stond boven zijn vrouw en hij zat gewoon fijn op haar in te steken met een mes.....echt...wtf? damn!!!!!

Als ik dit vergelijk met GTA IV, volgens mij de enige random iets dat je een NPC ziet wegrennen voor cops, that's it. Hier in RDR is het al zoveel meer, wow.

9. Johndekoning

Johndekoning Member

Leuk Bevonden:
    0
    als je met honor een bepaalde rank hebt gehaald dan krijg je een pak waarmee je kunt cheaten met poker. Ook best geestig.

Ik snap trouwens geen reet van die shootouts. Is het gebugged want ik doe eigenlijk altijd hetzelfde maar de ene keer win ik en de andere keer verlies ik(van dezelfde vent)
    zou ieman me kunnen uitleggen wat alles nou inhoudt of waar ik nog een keer die tutorial kan doen?

10. WOUW5

WOUW5 Cpt. Censorshades!

Leuk Bevonden:
    13
    Jammer, ik hoopte dat je op vakantie ging of moest leren voor tentamens oid :+.

11. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Net stond ik in Armadillo in die general store, dus ik denk ik richt mijn gun op hem....'hand over your money' zei John ineens, geweldig. Maar vervolgens kreeg ik geen geld, de shopkeeper deed zijn handen omhoog en toen ik me omdraaide vluchtte hij. Wat deed ik verkeerd? :)

12. WOUW5

WOUW5 Cpt. Censorshades!

Leuk Bevonden:
    13
    Ik heb nog niet eens alle trailers of screenshots gechecked, nog geen volledige recensie gelezen, en toen wil ik deze game nu ineens best wel graag. Tot vorige week had ik er nauwelijks van gehoord 8).

13. Smirnoff

Smirnoff Wahed fenomeen.

Leuk Bevonden:
    217
    Shame on you!:+

14. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Fucking hell gek....

Ik stap net op de trein in Armadillo...beetje rondlopen terwijl het ding aan het rijden is, was ook bezig met wat passagiers te tja....doodsteken, gewoon kutten zeg maar. Ineens stopt die trein, dus ik kijk uit het raam en ja hoor..komt er een heel groepje gasten te paard aan en beginnen te schieten op die trein, fucking bandits, wat gaaf zeg.

15. Tranq

Tranq Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bij ouftits heb je ook zo'n "once upon a time in the west" outfit, met lange jas dus! weet iemand wanneer je en hoe je deze krijgt?

16. fredfenster

fredfenster Active Member

Leuk Bevonden:
    3.319
    Jep.

:D

17. Rebby

Rebby Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je kan als het goed is een nieuwe kopen bij de general store bij de ranch! 750 dollar.

18. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798

Voor het geld zou ik het niet doen. Later in de game ga je naar mexico waar je kan bountyhunten voor 400$ :D

Heb ik ook gedaan, mooie is dat je hem kan laten respawnen dus het is de 750$ zeker waard.

Edit:

Ik heb de laatste pagina's ff doorgelezen en zie dat we een Amerika fan hebben in deze thread. Erg leuk allemaal, maar de Amerikaanse arrogantie wordt juist keihard in de zeik genomen door Rockstar. RDR is gewoon awesome, klaar! :+

Laatst bewerkt: 22 mei 2010
  19. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Je moet wel naar hem/haar toelopen en Y drukken als er onder in het beel 'Rob person'' oid staat:eek:.

20. gaming4life

gaming4life yordi

Leuk Bevonden:
    0
    Geweldig spel

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina