1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Red Dead Redemption [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daz, 17 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Wellicht niet goed opgelet, omdat ik toen vol enthausiasme dit aan vrienden in de party vertelde, haha. Geweldig dat filmpje van bank beroven terwijl ie dicht is. Gewoon het raam eruit knallen, wist niet dat het kon, dat je dat hout wel kon knallen en dan naar binnen klimmen.

2. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Is er al bekend of er DLC voor komt, of een vervolg? Main story heb ik namelijk al uit, en het zou zich er wel voor lenen.

3. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Als je een kluis opent en de boel jat, en niemand heeft je gezien, dan krijg je toch geen bounty op je hoofd neem ik aan?

4. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Maar soms werkt het een beetje buggy. Bij mij gaat het 1 op de 3 keer mis. Je moest geloof ik ook een bandana dragen?

Mij is trouwens nog een minpuntje opgevallen in dit spel. Soms is het super onduidelijk hoe de controls werken. Een goed voorbeeld hiervan is bounty hunten en hoe je iemand levend moet vangen. Nergens staat uitgelegd dat het met een lasso moet en dat je die pas later in het spel krijgt. Soms is het behoorlijk frustrerend. Voor de rest is het een topgame!

5. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Net probeerde ik dit bij de dokter bij Mcfarlane's Ranch, maar een andere NPC had het blijkbaar gezien. wel raar, want er liep niemand in het gebouwtje rond. Hopelijk kun je echt beroven zonder gezien te worden.

Nu onderweg heb ik een paar voorbijgangers vermoord, ik zie niks over een bounty, dus nu zal ik qua honor gewoon omlaag gaan maar die bounty komt alleen op mijn kop als iemand gaat lopen snitchen bij de sheriff he? Hoewel...nu krijg ik ineens te zien dat er een bounty op mij is, wellicht had ik het gebied gelijk moeten verlaten. Zou het wel jammer vinden als je niet in de complete middle of nowhere iemand kan omleggen zonder dat je een bounty op je hoofd krijgt......

Laatst bewerkt: 22 mei 2010
  6. Jorrit010

Jorrit010 Ech wel!

Leuk Bevonden:
    1
    Ja, moet ik alleen wel zoveel geld hebben :+

7. Ebrithil

Ebrithil Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Trouwens wel jammer dat je wel een bounty op je kop kan krijgen als je je bandana om hebt. Beetje raar dat je geen honor verliest, maar wel bounty krijgt.

8. Jorrit010

Jorrit010 Ech wel!

Leuk Bevonden:
    1
    Waar koop je die bandana? Of speel je die vrij...

9. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Kun je kopen in thieves landing bij de tailor

10. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Dan ga ik dat even opzoeken, en de bedoeling van de bandana is toch dat je dan mensen kunt beroven zonder dat je een bounty op je hoofd krijgt toch? Maar als ik het zo hoor krijg je dat wel degelijk? :mad:

Waar kan ik Thieves landing vinden op de map?

Laatst bewerkt: 22 mei 2010
  11. Ebrithil

Ebrithil Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Je verliest met een bandana alleen geen honor. Het zou leuker zijn als de bounty die je opbouwt gewoon gekoppeld zou zijn aan je bandana, dus als hij af is het weg is, op is het er weer is.

12. martinibaby

martinibaby aka Misty

Leuk Bevonden:
    0
    aan de rechterkant van de map zit de stad thieves dinges..

13. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Even gespeeld en ik ben onder de indruk. Ik vind het alleen wel kut dat je geld weg is wanneer je dood bent gegaan :'-(

14. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Hmmm, dat vind ik niet eens zo erg als ik wel honor verlies, want ik ben sowieso aardig evil bezig onderweg steeds. Ik maak regelmatig voorbijgangers af voor het geld. Wat zijn de echte nadelen als je honor verliest? Ik bedoel, je kunt de missies gewoon blijven doen uiteraard dus wat maakt het uiteindelijk echt uit? :)

15. Jorrit010

Jorrit010 Ech wel!

Leuk Bevonden:
    1
    Bij mij staat de tailor nog niet achter zo'n toonbank. Eerst nog maar wat missies doen dan denk ik.

16. Named

Named Named

Leuk Bevonden:
    7
    Dat bandieten je tof vinden, en je bij de locals juist geen kortingen krijgt. Dus maakt niks uit of je bent in favor bij de badguys, of bij de goodguys.

Beetje jammer dat je geen mensen kan skinnen :mad:

17. PePzi NL

PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    203
    Als je veel slechte honor hebt komen er op een gegeven moment bounty hunters achter jou aan, dat lijkt me op den duur best irritant worden :+

18. Benny

Benny Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja hoor, denk je dat ze dat toen deden ? mensen skinnen haha en dan 't vlees en huid verkopen zeker ? 8)

ik had net een hoertje vastgebonden in de saloon om voor de trein te gooien maar ik kwam maar geen trein tegen, halve map over het spoor gereden en toen maar opgegeven.. beetje jammer

19. Jorrit010

Jorrit010 Ech wel!

Leuk Bevonden:
    1
    Je kan op je map zien waar de trein op dat moment rijdt. Rood icoontje met een locomotief erop.

20. martinibaby

martinibaby aka Misty

Leuk Bevonden:
    0
    hahaha ik las dit en daar moet ik toch even op reageren..|:-
    Weet jij wel wat democratie is??
    In China wordt je gewoon uit de weg geruimd als je niet luistert naar de overheid. Het volk wilt mischien wel democratie, maar het is nog steeds 100% communistisch:thumbs:

maargoed, RDR yeah!:b:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina