[Algemeen] Red Dead Redemption [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daz, 17 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Kun je trouwens iemand stealth-killen met het mes? Ik kan me een screenshot herinneren en ik vraag me dat echt af. Ik ging trouwens net dood, en ik ben mijn geld niet kwijt, dus dat is erg nice. Normaal ben je het gewoon kwijt, wat uiteraard wel raar is.

2. Digs NL

Digs NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een vraag.

Ik heb een missie voor een stranger gedaan. "I know you". moet je zo'n kerel overtuigen niet vreemd te gaan in Thieves Landin'. Dat is ook gelukt. Het enige rare is dat ie niet uit de lijst verdwijnt in het menu

3. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Die zal nog wel verder gaan dan, lijkt me dat je die gozer nog wel eens tegen komt. Ventje die je die missie gaf was te mysterieus om hem maar 1 keer te zien denk ik.

4. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Dat is omdat je die kerel nog vaker tegen gaat komen

5. Digs NL

Digs NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    tnx mannen. Ik dacht misschien een bug ofzo.. Ubergame btw_0_

6. fredfenster

fredfenster Active Member

Leuk Bevonden:
    3.319
    Ja, die kaart heb ik ook in mijn zak :D

Maar nog niks mee gedaan, die wereld is fucking groot, waar ga ik een boom met rotsen vinden? Overal ofzo haha.

7. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Er is iets serieus mis met Thieves Landing, ik ben daar echt als een mafkees iedereen aan het neerschieten en geen enkele lawman is te vinden. Is er gewoon helemaal geen Sheriff's office in dit gebied dan? Als ik dit probeer te flikken in het begin gebied..ben ik gelijk de lul, en terecht. Hier kan ik gewoon iedereen doden.

Ik heb hier nog geen enkele missie gehad, dus misschien dat daarom de Sheriff hier nog niet getriggered is? Lol.

8. fredfenster

fredfenster Active Member

Leuk Bevonden:
    3.319
    Met positieve honor krijg je ook kortingen bij winkels. Las wel ergens dat wanneer je positieve honor hebt, je veel meer verdient.

Voor de liefhebbers: ik heb ook nog ergens een manier gevonden om snel geld te verdienen:

Once you can do West Dickens quests (when you see a W on the map... start his quest line.

Once you get far enough ( not too far in) you open a quest in Armadilo. The quest is a question mark and is behind the movie theatre (old church) in town.

Start the quest and go to Thieves Landing, be sure to have $200 on you. Play Dice to win the deed for the quest.... usually you can only bet $20, but if the quest is active you can bid $200. The dice game is easy, I have not lost yet, and I made 10 grand for me, and 10 grand on my sons game for him.

Do not leave the table and save until you are happy with your winnings. You win $600 per win.

9. Munnie

Munnie Guest

De telefoniste bij Bart Smit zei dat deze game 49.99 kostte?
    Ik dacht 55/60? Zal wel foutje zijn van haar ofzo. Want anders haal ik em bij de Bart Smit ;)

10. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    Het heet niet voor niets Thieves Landing :+ .

Ik had net trouwens een duel in Thieves Landing - ik disarm hem prachtig; wordt hij gelijk door iemand anders doodgeschoten :lol:

11. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    En niet te vergeten het doodschieten van de paardjes. :'-(

12. Chorus

Chorus youtube.com/CH0RUS

Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb de eerste 7 Treasure Hunter Locations gehaald, meeste zijn best te doen, alleen die wat ik nu heb8)

13. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hoop hem tegen woensdag uit de hebben de story mode.
    ben nu voornamelijk daar mee bezig.
    en dan genieten van de rest.
    missies zijn leuk en afwisselend;

14. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Hand to hand combat is wel lame, terwijl ik het in IV wel lekker vond. Zat al te wachten om lekker een saloon binnen te lopen en iedereen neer te slaan, maar combat sucks.

Hoe werkt zo'n duel trouwens, zit altijd maar wat te rammen op LB/RB/RT 8)

Laatst bewerkt: 22 mei 2010
  15. serialdrifter

serialdrifter Team Slipmachine

Leuk Bevonden:
    2
    heb hem net uitgespeeld. Geweldige game. Nu nog voor de 100%

einde is echt zielig :'-(

16. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Dat lukt mij dus totaal niet he, echt de hele dag rondgelopen en dingen uitgeprobeerd en nu pas een beetje begonnen met missies voor Bonnie, ook puur om die lasso te krijgen want dan ga ik echt plezier hebben, whaha!

Serieus? Ik vond juist de hand to hand combat in GTA IV echt lame, te langzaam en in RDR is het sneller en soepeler. Wel heb je minder moves, je kunt stompen, blokken en ook een beetje dodgen geloof ik,maar geen kicks ofzo. Alleen als ie op de grond ligt,maar ik vind het zelf fijner dan GTA IV.

Ik herinner me trouwens uit trailers of screens dat John in een bootje zat, dus je kunt later in de game ook varen? En al is John getrouwd, kun je ook iets doen met de dames van plezier of dat totaal niet?

17. Santino

Santino Active Member

Leuk Bevonden:
    254
    Vraagje:

Om een outfit te unlocken, ik geloof de derde of vierde, is de eerste opdracht 'search Thieves Landing', alleen wat moet ik zoeken? Ik dacht in eerste instantie gewoon dat gebied ontdekken, maar dat is het dus niet want ik ben daar al geweest. Iemand een idee?

18. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Het antwoord. En tevens moet je voor scrap 6 iets kopen van de outfit bij de tailor.

19. Johndekoning

Johndekoning Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als je het weet, let me know. Ik snap er ook geen reet van. Al die duel missies heb ik pas de 10e keer gecomplete. LT ingedrukt en dan 1 of 2x RB op zijn lichaam en dan ram ik meestal RT in. Of is dat niet de optimale tactiek?

20. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Als je alle instructies wilt om alle zes stukken te vinden moet je naar Pike's basin gaan, die ventjes doden daar (het zijn sowieso baddies) en dan de lichamen looten, krijg je als het goed is de instructies hoe je alle stukken kan vinden.

ben dus nu eindelijk verder aan het gaan met missies eventjes, net samen met Bonnie en Drew die wilde paarden terug gehaald, ik vind deze missies ook erg tof. Ik heb sommige mensen erover horen klagen dat het een veel te langzaam begin is en dit niet cool is, ik vind het juist erg cool. Zo kom je echt in het verhaal en het is gewoon leuk om te doen ook. Laat staan hoe fucking realistisch al die beesten bewegen en gedragen, blijf me echt verbazen. Ben bang dat ik de game ook een verslaving mag gaan noemen, want ik speel al vanaf 12:00 vandaag. Uiteraard boodschappie en hondje uitgelaten maar verder RDR....met geen enkele game heb ik dat gehad, zelfs GTA IV niet, wow.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina