1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Red Dead Redemption [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daz, 17 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. White Hawk

White Hawk Emotion 98.3

Leuk Bevonden:
    828
    Geniaal spel, de sfeer is echt als of je inderdaad zelf in een western film rond loopt.
    Toch irriteer ik me wel aan de hoeveelheid bugs die er in zit.
    Ben nog niet echt ver moet ik zeggen dus waarschijnlijk maakt de sfeer en het verhaal het straks meer als goed, maar irriteer me toch aan sommige dingen.
    Zoals bijvoorbeeld de hit detection, die slaat soms echt nergens op.
    En in de anderhalf uur die ik gespeeld heb, heb ik al 2 keer rijdend op een paard gestaan. En ook erg vreemd als ik op iemands hoofd aim, dat er dan gewoon droog in de lucht geschoten word??:'-(
    Verder zijn er dan ook nog de pop ups, maar dat is voor mij zelf dan geen enkel probleem bij een game van zo'n formaat.
    Moet zeggen dat ik blij ben dat ik me er niet gruwelijk op verheugd hebt, anders was ik wel teleurgesteld geweest op sommige punten.
    Verder is de voice acting, graphics en het filmatisch en realistisch weergeven van de karakters en omgeving wel dik in orde. Ga nu weer snel verder want het is sowieso een geniale game maar bij lange na niet perfect.
    Van mij had er persoonlijk nog wel 2 maandjes extra ontwikkeltijd bij gemogen om nog de nodige shitload aan bugs er uit te halen.

2. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Ben zelf nog zeer weinig bugs tegengekomen, afgezien van een paard wat ineens wegschiet en toen ik een dakje wilde opklimmen ging john dwars door het huisje heen, verder nog weinig bugs tegengekomen. Een vriend zei net ook tegen me dat ie nog geen enkele bugs tegen was gekomen. Heb nou ook een aantal missies gedaan, dus ik ben op weg zeg maar. Wie weet krijg ik nog echte bugs,maar niks wat het echt vreselijk verpest vind ik hoor. Al die dingen die jij opnoemde, geen last van gelukkig. ;)

3. serialdrifter

serialdrifter Team Slipmachine

Leuk Bevonden:
    2
    Ik ben ook nog geen 1 bug tegengekomen, en heb er nu 21 uur opzitten. In het begin dacht ik dat ik niet dood kon door een bug, maar dat bleek niet zo te zijn, je gaat gewoon niet zomaar dood, moet heel wat gebeuren.

4. Luukiee09

Luukiee09 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    we zijn samen addict :+

5. Tranq

Tranq Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat ik begrijp van het dueleren moet je wachten tot er draw staat. Dan druk je op de linker bumper en vervolgens kun je met de rb knop plekken op het lichaam markeren. Je kan het beste markeren als het kruisje wit is want dan krijg je het beste schot. je kan ook nog alleen het wapen uit de hand schieten hierdoor krijg je meer fame, maarja dan moet je wel goed richten:D

6. ThunderCrasH

ThunderCrasH Ja toch?

Leuk Bevonden:
    15
    Damn, ik hoop niet dat ik al bij het einde zo'n beetje ben! :'-(

Heb nu net Esguelavera (?) en Williamson allebei in Mexico afgemaakt en krijg nu een missie om terug naar Blackwater te gaan.

7. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Die horseshoe challenge is wel retarded zeg, terwijl de camera een meter naar links staat moet ik naar een paaltje mikken? |:-|:-|:-|:-|:-|:-

8. ThunderCrasH

ThunderCrasH Ja toch?

Leuk Bevonden:
    15
    Ik had hem gelijk bij de eerste keer dat ik het spel speelde! Je kunt zeg maar in een soort van aim komen door op LT te klikken zover ik weet en dan moet je dat paaltje zeg maar in het midden van je hoefijzer krijgen.

9. Tranq

Tranq Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    die horseshoe shit is echt lame, ik deed hem op 1 dollar dan is ie vet easy

10. Smirnoff

Smirnoff Wahed fenomeen.

Leuk Bevonden:
    217
    Kan je ook 2 revolvers dragen?:eek:

11. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik doe eerst de storymode en dan ga ik voor de andere dingens .
    ontdekken en achievements enz.

12. fredfenster

fredfenster Active Member

Leuk Bevonden:
    3.319
    Met duel moet je inderdaad wapen trekken, dan klikken met LS zodat je in blood eye mode komt, dan een of een paar spots marken op die tegenstander, vervolgens heel vaak op RT klikken zodat je balkje vult, dan schiet ie.

13. Munnie

Munnie Guest

Haha wtf, ze hebben ook aan alles gedacht in deze game. _O_
    Ik wil hem ook grrrrrrr. :mad:

14. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Op hoeveel uur zit je?

15. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Die muziek is fenomenaal! _O_
    Jammer dat ik geen soundtrack heb... =(

16. Natasja27

Natasja27 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren bleef hij hangen toen ik klaar was met een opdracht.Nah ja vanmiddag maar nog eens proberen

17. ThunderCrasH

ThunderCrasH Ja toch?

Leuk Bevonden:
    15
    Heb net nog allerlei stranger missies gedaan omdat ik dacht dat die missie in Blackwater de laatste zou zijn.

Played time: 16 uur :eek:.

18. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    De lasso is leuk om mee te expirimenteren, ik zag een groepje wilde paarden dus ik lasso er eentje maar die werd gek en ging full speed richting een bergrand, en ja hoor...het beest sprong ervanaf terwijl John het touw nog vasthad.

Ik zag ook een cowboy die even ging pissen ergens diep in de wildernis, dus ik check waar zijn paardje is, die heb ik toen een touw omgedaan terwijl ik zelf ook te paard was. Daarna sprong de cowboy op zijn paardje en wilde er vandoor gaan met full speed maar dat kon ie wel vergeten, dit zorgde voor heel grappige animaties. Het paard ging echt zigzaggend over de weg omdat ie los wilde van het touw.

Vastgebonden NPC's kun je trouwens ook de keel doorsnijden, voor degene die het nog niet weet. Bukken en dan met LT je mes vastpakken en dan RT om de boel af te maken.

19. GrEyFoX1987

GrEyFoX1987 Derp.

Leuk Bevonden:
    0
    Ook wel leuk dat je in verschillende regio's verschillende events tegen komt :D

20. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Je ben nog lang niet klaar.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina