1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Red Dead Redemption [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daz, 17 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. GrEyFoX1987

GrEyFoX1987 Derp.

Leuk Bevonden:
    0
    je zit op missie 41 dus :p je hebt nog wel ffies :p

2. DON EL CORLEONE

DON EL CORLEONE INDO PRIDE

Leuk Bevonden:
    0
    Ga hem dinsdag direct halen !, en dan zeg ik pas vaarwel tegen mw2..:eek:

3. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    In welk stadje gebeurd trouwens dat een groepje bandiet 'paardrijden' op een burger? Er is hier nog zo'n animated gif van geweest op de forum.

En heeft iemand al in een bootje kunnen varen?

4. Chorus

Chorus youtube.com/CH0RUS

Leuk Bevonden:
    2
    Is me nu al 2 keer gebeurt, in 2 verschillende missies dat ik op een gatling gun zat, dat het het spel bleef vasthangen maar het geluid wel door bleef gaan. Iemand hier nog meer last van?

5. WesleyRBK

WesleyRBK Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is een random event. Dan vallen bandieten een stadje aan. Blijf maar is lang hangen in armadillo bijvoorbeeld.

6. Tranq

Tranq Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    waarom zou ik 750 aan een paard uitgeven. `Ik heb een keer in zo'n missie voor bonnie een paard moeten vangen. Nu kocht ik net een paard voor 750 is het precies hetzelfde paard. Dit is toch zonde van het geld dan?

7. WesleyRBK

WesleyRBK Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee. Als je je inventory opent zie je een soort kaart zitten. Als je daarop klikt dan komt het paard wat je gekocht hebt. Als het paard dood is kan je weer die kaart gebruiken en komt weer hetzelfde paard.

8. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Gek hoor, ik heb al een tijdje stilgestaan gisteren in Armadillo maar er gebeurde weinig. Het is natuurlijk een supergrote game en random shit kan echt zomaar gebeuren...vroeg of laat zal ik het wel zien, en ook al die andere random events.

Die map kun je vinden in je satchel? (back knop) Waar koop ik die? Want het paard wat ik dus van Bonnie kreeg, de witte stallion...die is helaas dood. Maar die kan dus gewoon terug spawnen als ik het goed begrijp?

9. WesleyRBK

WesleyRBK Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Moet je wel hetzelfde soort paard kopen bij de general store. ;)
    Kost 1500 normaal maar als je genoeg honor/fame hebt dan is hij 750.

10. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Shit dit spel is zo geweldig. Net the best country hits gedownload. :+ Aangezien er een beetje weinig toffe country muziek in zit (dat was dan ook wel vooral na die tijd dat RDR zich afspeelt).

Liars Dice is ook echt een tof spel.

Je kan trouwens toch zo'n blond paard in het wild vangen? Die zijn toch even snel?

11. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Zo'n Stallion kun je volgens mij alleen in Mexico vangen.

12. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
  13. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Ik wil hier nog even op terug komen. Waar precies op de ranch hangt de poster? :eek:

14. Tranq

Tranq Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Waar je ook die nacht missies kan doen. 's nacht komt er een maantje en overdag een rood wanted icoontje

15. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Volgens mij vanuit Armadillo naar die farm, net voordat je die tunnel ingaat. Dus volg gewoon rechts de trein rails als je voor het station van Armadillo staat met je rug naar Armadillo.

En mijn eerste schat gevonden, was eigenlijk erg lucky. Was niet eens bij het water, heb ik gisteren twee uur langs het water gezocht. 8)

Laatst bewerkt: 23 mei 2010
  16. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Aaah, de kant van Thieves Landing, Blackwater een beetje op dus? Nu ik erover nadenk...in de intro kom je van Blackwater weg, dus dan moet ik die kant uit. Maar thanks :)

17. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Dus ik moet gewoon op een rood wanted icoontje letten. Mkay, dankje!

18. Johndekoning

Johndekoning Member

Leuk Bevonden:
    0
    Een witte skull is het eerder, als je de poster pakt komt er een rode skull op je map waar de wanted gangster zich bevindt. Succes moet em zelf ook nog doen, vanmorgen ookal 600dollar verdient met een wanted poster:D

19. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Moet ik eerst die 'wanted posters' unlocken? Of kan ik het gelijk al vinden? Ik heb namelijk in-game al paar dagen geslapen en gekeken naar de poster, maar ik heb nog niks gevonden.

20. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Nee, meestal overdag komt er een marshall en die plaatst dan zo'n poster. In Armadillo is dat bij het treinstation, bij die farm is het bij die office van de sheriff. Maar elke stadje heeft dat. Je moet gewoon op je map letten op een witte doodskop icoontje.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina