1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Red Dead Redemption [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daz, 17 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Ik kom MacFarlan's Ranche binnen, en de stad is in chaos door de Bollard Gang. Het was een leuk moment, alleen snel voorbij:cool:. Enig idee of dit ook gewoon random kan gebeuren in andere steden?

E: Me wanted poster is weg en de Bolladan Twin Gang member is ook nergens te vinden...

Laatst bewerkt: 23 mei 2010
  2. Rick

Rick Extreme gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Die extra´s,outfit war horse etc die bij die LM zitten,die code heb ik ingevoerd maar waar kan je die spullen terug vinden.

3. Sev

Sev The Lone Wanderer

Leuk Bevonden:
    0
    Meer naar het noorden volgens mij

4. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Ja, ik was ergens op een kleine boerderij en liep in een huisje. Opeens hoor ik allemaal geweerschoten en geschreeuw. Ik dus naar buiten en zie ik drie gasten op paarden op iedereen schieten met een persoon die aan een paard hangt en meegetrokken wordt. Meteen even afgemaakt. :cool:

Mijn honor balkje is dan ook al helemaal vol, ben heel aardig voor iedereen.

5. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Kwam laatst langs Tumble Weed, dikke shoot out. Sheriff gered en alle bandieten afgeknalt. Heb nu ook al iets van 4-5 outfits.

Ook echt heerlijke random encounter soms. Zo was er een vrouw in de wildernis op de grond, dood. Haar man naast haar huilen, pakt hij opeens z'n revolver op en knalt hij zich neer. Ook zo'n soort gelijk iets, toen was het een vrouw die pakte opeens een fles, dronk, en viel dood naar achter. 8)

Ook een keer iemand gehad die kwam naar me toe, omdat z'n vriend werd opgehangen door bandieten. Kom ik daar aan, knal de bandieten neer, schiet het touw kapot waardoor die vriend met de strop op op de grond valt. Vervolgens rolt hij naar beneden, het ravijn in. Ik nog proberen te redden door me lasso te gooien. 8)

6. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Ik kan nooit zien waar die random encounters zijn (bijv. als ik schoten hoor). En ik heb nu mijn outfit gekregen :cool:.

7. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Komt me wel bekend voor..

Gister huilende man aan de weg omdat zn vee is gedood, dus ik achter de 2 daders aan. Stond heel duidelijk catch them alive or dead, dus ik lekker makkelijkste weg en schiet ze beide dood, krijg ik opeens een wanted level & bounty! Kon m'n reward zelfs niet meer ophalen :confused:

Ook gister, een dief steelt zo'n karretje met paarden ervoor, dus ik erachteraan, schiet mannetje dood. Paarden beginnen langzamer te lopen maar het karretje valt om, mission failed :mad:

8. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Waar claim je eigenlijk je bounty...?

9. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Haha, ik kwam jou nog tegen online laatst. Ik was toen Free Roam aan het testen met Looney op 't forum. Was wel grappig om te zien, duel met jou achter een rots, jij achter een boom. :+

10. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Heb het gevonden, als je inderdaad het spoor volgt richting Blackwater op een beetje..kom je er al vrij gauw. Ik had ook een vrouw bij me en die probeerde ik te voeren aan de wolven maar ze vielen mij aan, kut! Haha. Hoort wel te kunnen toch? Vastgebonden NPC's aan wilde beesten voeren?

Dat horseshoe gooien is opzich best leuk maar ook tricky, ik gooide net 1x een hele goeie , de truuk is volgens mij om het niet pas aan het eind van de zwaai los te laten maar juist eerder, dan komt ie veel verder.

11. ThunderCrasH

ThunderCrasH Ja toch?

Leuk Bevonden:
    15
    Voor de mensen die dat stukje muziek erg mooi vonden wanneer je Mexico binnen reed, wanneer je uiteindelijk terug mag naar je familie speelt er ook weer zo'n stukje en damn daar krijg je toch kippenvel van :)

12. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Nu heb ik ook mesjes en betere wapens/mounts! Als ik jou weer tegen kom, dan zal de uitkomst anders zijn}:]. Dat hoop ik althans...

13. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Hoe zorg ik er voor dat die Dead Eye meter voller gevuld is? :) Wat moet ik daar voor doen?

14. Munnie

Munnie Guest

Ik had in GTA IV altijd een saved game waar ik serieus speel en een saved game waar ik gewoon een beetje iedereen neer zat te knallen. Kan dat bij RDR ook? :p

15. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.102
    Er zijn 3 savefiles, dus ja, het kan.

16. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Kauw tabak kopen, of wat het ook is. ;)

17. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Is er ook een Dollar cap in dit spel?
    Ik weet dat je niet erg rijk kunt worden, maar toch wil ik het wel graag. ;)

18. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Dat camp site opzetten is fucking handig zeg, mocht je onderweg een ander kostuum willen dragen of ergens gewoon snel willen zien, dan kan dat allemaal. Nu ook zit ik vlakbij Armadillo en voor een Stranger moet ik helemaal naar Thieves Landing, ik kan Fast travel doen maar ik ga gewoon liever te paard erheen want je kunt van alles onderweg tegengekomen. Fast travellen jullie veel of doen jullie het meeste te paard?

Net een quest gedaan voor een 'strange man' die heel veel over het verleden van John wist, moet je naar een vriend van hem gaan in Thieves Landing, ik koos een bepaalde optie en nou is de kans groot dat ik de man later zal tegenkomen nog, tot die tijd is de quest inactive, cool...beetje multiple choice dus.

Laatst bewerkt: 23 mei 2010
  19. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Ik heb momenteel teveel challenges openstaan om fast travel te gebruiken, genoeg te doen dus travellen is nooit saai nu :)

20. iveL

iveL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoever zitten jullie al met de singelplayer? Ook ff zeggen hoeveel uur je al gespeeld hebt xD

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina