1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Red Dead Redemption [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daz, 17 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. WesleyRBK

WesleyRBK Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oh nee hoor. Het word steeds moeilijker en moeilijker. Bij Treasure Map 6 zie je alleen een formatie rotsen. Voor de rest niks.

2. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556

Nee maar ik bedoel dat het in de buurt is van waar je de map vind, toch?
    Hoe dan ook, ik heb de schat gevonden. Het is een stuk goud, moet ik dit gewoon verkopen aan zaken?

3. GillesD12

GillesD12 Active Member

Leuk Bevonden:
    50
    verkopen in de winkel idd, en je hebt nu weer een nieuwe schat kaart. Dus elke keer als je hem vind krijg je de nieuwe map :) Hij zit dus ook niet altijd in de buurt, aangezien ze ook naar Mexico gaan en helemaal naar het noorden.

4. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Daaaaaaaamnn....dus kortom ze willen het je dus WEL behoorlijk moeilijk maken, zeg maar...bijna onmogelijk? 8)

5. fredfenster

fredfenster Active Member

Leuk Bevonden:
    3.319
    Iemand trouwens al die social club scheisse gedaan? Hoe moet je dat activeren ofzo? Gewoon naar die plek rijden? Staat niet echt iets aangegeven op de map.

6. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Ik heb echt een probleem met de paarden. Ik zie nauwelijks welke ik nu heb (eh, wit?), hoe hij heet etc. Jammer dat daar niet een klein menu'tje voor gemaakt is.

7. GillesD12

GillesD12 Active Member

Leuk Bevonden:
    50
    Is niet onmogelijk, er staat vaak een plaatsnaam op de kaart en dan een beetje daar in de buurt zoeken. Ook moet je gewoon naar de kaart kijken en dan verder gaan, zodra je dan die boom/rots/plaats tegenkomt denk je; "he dat lijkt op die schatkaart" en dan kijk je nog es en ga je zoeken :p

8. Diikoeneke

Diikoeneke B-A-N-A-N-A-'S

Leuk Bevonden:
    12
    Maar check hoe groot die map is..... Waarschijnlijk zitten er plaatsen op die ik nog nooit heb gezien terwijl ik misschien wel 100en uren heb gespeeld :)

9. GillesD12

GillesD12 Active Member

Leuk Bevonden:
    50
    Ik hoef alleen nog maar de treasures helemaal in het Noorden, dus dat valt wel mee hoor :) Die heb ik trouwens nog niet, omdat ik nog met de story in Mexico zit :p

10. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Ik moet nu in Rio del Lobo zijn...daar ben ik nog niet geweest maar op de kaart zie ik Rio Bravo staan, zal wel in de buurt zijn daar denk ik dan :)

11. GillesD12

GillesD12 Active Member

Leuk Bevonden:
    50
    Het is er een beetje in de buurt :p Maar je kunt bij de General Store een kaart kopen waarmee je de hele omgeving van naampjes voorziet :) Daarna op back en dan gebruiken met A :)

12. WesleyRBK

WesleyRBK Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee want je vind de map bij de laatste schat. Dat zou betekenen dat alle schatten dichtbij elkaar liggen.

13. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Dat wist ik eerst niet dat je ook gelijk een nieuwe kaart bij de schat vind. :) Maar thanks, dan weet ik dat. Ik kwam net terug aan in Armadillo en ik zie een vrouw in paniek wegrennen, en zie ineens ondertiteling verschijnen. Een man die een vrouw aan het bedreigen was die op de grond lag, en toen haar doodprikte,checkte of ze echt dood was en toen keihard wegrende. Dit is voor velen van jullie al bekend,maar echt voor het eerst zie ik nu dit...gewoon schokkend te noemen.

Ik ben hem gaan volgen de wildernis in, en toen gelasso'ed maar hij stierf door mijn lasso, lol.

14. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom heb je die vrouw niet gered toen het nog kon? :'-(

15. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Ik dacht er nog over om naar hem toe te gaan, en hem een zet te geven. (neem aan dat dat genoeg is om het te stoppen toch?) maar ik was gewoon eerlijk gezegd te benieuwd naar hoe dit eruit zou zien. Now i know ;)

16. Thomazii

Thomazii Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Na vooral online veel gespeeld te hebben (zit goed in mekaar) en maar vier uurtjes offline, heb ik toch wat dingen meegemaakt.

Grappig was vooral toen midden in de wilderniss ik een man zie rennen. Ik rij ernaar toe en hij zegt "Hey mister, can you give me a ride? please". Dus ik ga naast hem staan, zegt ie: "I've got a beter idea, give me the horse" en hij goot me van het paard af. Natuurlijk heb ik hem hiervoor gemarteld en gedood.

17. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon kogel door ze kop jagen werkt ook wel :D. Als iemand een rood icoontje is op je map mag je er mee doen wat je wilt zonder ervoor gestraft te worden.

18. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Had ik hem serieus kunnen doodschieten? Ik had niet eens door dat er een rood icoontje was, ik was bang als ik hem alleen al zou lasso'en dat er een ooggetuige icoontje zou verschijnen,maar gelukkig is dat niet zo.

Vandaag had ik ook dat ik in de Saloon liep, ik hoor gunshots buiten...dus ik ga kijken en ik zie gasten te paard rondrennen en de boel lopen beschieten, ik weet niet of ik rode icoontjes op de map zag..maar ook hun had ik mogen afknallen? Ik ben GTA IV gewend waar het nogal raar is soms..dan denk je dat je de cops een dienst verleent en ze beginnen als gekken op jou te schieten zeg maar. Nice dat dit in RDR anders is, wist ik niet. Thanks!

19. Johndekoning

Johndekoning Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja thanks, had het gewoon in thieves landing gedaan. Lekker gebugd weer dat je gun wel automatisch reload in dead eye maar niet weer overnieuw hoeft te beginnen met de Challenge.

Ik heb nu alle challenges op rank10 af en heb dat pak vrij gespeeld, maar wat is er nou beter geworden aan mn dead eye nu?

20. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Ah de stealth kill met mes is gelukt...gewoon achter iemand lopen en je mes gereed houden met LT en dan RT, niiiiiiiice!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina