1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Red Dead Redemption [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daz, 17 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.284
    Leuk Bevonden:
    344
    Ik ben nog niet zover, maar vooralsnog maakt de game de hype voor mij niet waar. Men is veelal weinig kritisch, als ik zo bekijk, hoop dat het later beter wordt. Besturing is niet echt goed te noemen op sommige momenten, misschien een kwestie van wennen, maar had veel beter gekund. Sfeer is zeer goed, maar verwacht meer dan alleen dat...
     
    Laatst bewerkt: 24 mei 2010
  2. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556


    Het is maar net wat je van de game verwachtte denk ik, waarom valt ie je tegen dan? Voor mij maakt ie alles waar, een game waar ik jaren op heb gewacht en eindelijk is die gemaakt. Absoluut niet alleen sfeer wat top is, afgezien van de glitches (wat gewoon slordig is,meer niet) vind ik de game pure kwaliteit uitstralen. Ik begrijp wel waarom er weinig negativiteit te vinden is :)
     
  3. Tranq

    Tranq Active Member

    Berichten:
    343
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ga nu naar mexico, volgens mij is dat echt het tofste van het spel. Bandit territoria _O_
     
  4. ThunderCrasH

    ThunderCrasH Ja toch?

    Berichten:
    945
    Leuk Bevonden:
    15
    Damn dat einde ook.. :'-(

    Het is wel alleen jammer dat ik telkens maar op 1 save slot aan het saven was (Je krijgt er maar 3 ook?) en dus na de laatste missie (Die overigens gewoon echt amazing is) zit je dus vast aan Jack en kun je niet terug naar John, terwijl ik nog echt de 'I know you' stranger wou voltooien aangezien je die alleen als John kan afronden.
     
  5. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Lol daar gaat je 100% completion, of je moet ff met een oudere savegame aan de slag gaan.
     
  6. deckzwabber

    deckzwabber mooi

    Berichten:
    135
    Leuk Bevonden:
    0
    eerste potje poker in blackwater die 2000 chips in 1 hand achievement gehaald, en ik hoefde nieteens te cheaten *)

    wel een beetje jammer dat de AI van je opponents in poker super voorspelbaar is, samen met cheaten kan je zo wel gemakkelijk geld verdienen.
    Weet iemand waar die high stakes table zit?


    Oh en als je problemen hebt met waar je moet zijn voor je outfit, als je naar outfits gaat in het menu en dan op X drukt bij een outfit krijg je een tracker en die laat zien waar je heen moet voor de volgende stap.
     
  7. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is inderdaad wel handig ja.

    Alleen bij outfit 3:
    waar kan dat eerste stuk vinden in thieve's landing?

    Iemand die dat weet?
     
  8. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    In het warehouse, is zo'n zwarte vierkant op de map, volgens mij in het zuiden van Thieves's Landing. Zit daar ergens in een kist.
     
  9. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    thnx! zal t gaan checken :)
     
  10. RubbeRNL

    RubbeRNL Active Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
  11. deckzwabber

    deckzwabber mooi

    Berichten:
    135
    Leuk Bevonden:
    0
    bij 1 zo een missie ga je een warenhuis in met die stotteraar, daar in die kamer waar hij gegijzeld is zit een kist
     
  12. RK1989

    RK1989 Krankjorum

    Berichten:
    225
    Leuk Bevonden:
    2
    'I know you' telt niet mee voor 100% ;) (de achievement tenminste)
     
  13. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina