1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Red Dead Redemption [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 24 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Dit gaat echt te ver. Ik die bloemen gezocht voor 'flowers voor a lady'. Ga ik naar die kerel, zie ik een ree rennen, dus ik trek mijn wapen. Staat er; flowers for a lady failed, omdat die opa wegrent vanwege mijn gun. :{
     
  2. Natasja27

    Natasja27 Active Member

    Berichten:
    964
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke bedankt dan zal ik vanavond wel eens kijken
     
  3. Natasja27

    Natasja27 Active Member

    Berichten:
    964
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap Pokeren wel win ook de hele tijd maar nog geen 2000 chips helaas.
    hoe bedoel je dat met aggressive spelen?

    (sorry voor dubbel vergat op die ene quote te klikken)
     
  4. mr.elk

    mr.elk een beetje maar

    Berichten:
    1.226
    Leuk Bevonden:
    0
    altijd veel inzetten, zodat je mensen weg kan bluffen en de pot lekker hoog is
     
  5. svenn15

    svenn15 Active Member

    Berichten:
    3.154
    Leuk Bevonden:
    0
    heb ik ook al gedaan maar dan doen ze meestal fold.
     
  6. TDF GANGSTER NL

    TDF GANGSTER NL STB MEMBER

    Berichten:
    138
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind dat de AI altijd vet goeie kaarten krijgt bij RDR. 3 of a kind, 4 of a kind, Full House, Flush, Straight Flush! Deze combinaties krijg ik bijna nooit bij mekaar maar ik heb het al zien gebeuren dat de AI al de bovenstaande combinaties in minder dan 15 rondes voor mekaar heeft gekregen :p dus dat bluffen word niks hahaha. Wel 1200 chips MAX gewonnen die 2000 Moet je geluk mee hebben
     
    Laatst bewerkt: 25 mei 2010
  7. Buddha

    Buddha Ohm Mani Padme Hum

    Berichten:
    785
    Leuk Bevonden:
    0
    De ontknoping van deze challenge is echt bizar :x

    Veel plezier ;)
     
  8. svenn15

    svenn15 Active Member

    Berichten:
    3.154
    Leuk Bevonden:
    0
    echt goeie kaarten krijg ik ook niet vaak.
    nog 11 missies en de storymode zit erop !
     
  9. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Yeeeeuh, kan eindelijk in Mexico na 40 uur (:emo:) spelen. Verslavende shit.
     
  10. Jorrit010

    Jorrit010 Ech wel!

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    1
    Jezus, ben er net achter gekomen dat het horse-breaken me al die tijd niet lukte omdat ik aan de verkeerde stick zat te kloten|:- Terwijl ik het bij die eerste missie wel goed deed :+
     
  11. TBY83

    TBY83 Member

    Berichten:
    76
    Leuk Bevonden:
    0
    ik wou het spel vandaag nog spelen, naar alle winkels in Groningen, nergens te krijgen grrrrrr:mad::mad::mad::mad::mad:
     
  12. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.839
    Leuk Bevonden:
    860
    Heb hem ook gehaald, had geen zin meer om te wachten tot maandag wanneer ik M&O examen heb gehad. Ik heb toch wel de discipline om hem opzij te leggen en te leren :p.
     
  13. James Pond

    James Pond Guest


    zeg je nu :p
     
  14. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Is dit uberhaupt mogelijk???


    http://www.gametrailers.com/news/update-red-dead-redeemed/2097



    The announcement states that if you are using a valid PSN ID or Xbox LIVE Gamertag and are signed into to the PlayStation Network or Xbox LIVE before launching the game, then the patch will automatically download in the background. You will not be prompted to download anything.
     
  15. Munnie

    Munnie Guest

    Ging net ff bounty hunten, wil ik naar de plek lopen waar de bounty's zitten word ik aangevallen door volgens mij een coughar of hoe noem je die snelle beesten? :9 Ik schrok me echt dood man. En kan het ook nog zijn dat er opeens een slang komt die je aanvalt? Denk dat ik dan een hartaanval krijg. :+
    En net voor het eerst onweer gehad, echt vet hoe ze dat gemaakt hebben! :thumbs:

    //edit: Hoe zit dat eigenlijk met die cheats, heb me daar nog niet in verdiept...
    Ik weet waar je ze kunt invoeren maar wat voor cheats heb je en wat is het nut ervan?
    Neem aan dat je cheats alleen in de SP kunt gebruiken?
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 25 mei 2010
  16. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Over die Bollard Twins Outfit...ik had net schijnbaar eentje te pakken van hun tijdens een bounty hunt. Maar nu staat er bij Scrap 5 : Defend residents of Hennigan's Stead from the Bollard Twins Gang.

    Kortom...dat is zeker random he, moet ik puur mazzel mee hebben?

    Ik moet nog altijd een Cougar tegenkomen, dit was zeker niet in de buurt van Mcfarlane Ranch of Armadillo he? En cheats zou ik echt niet gaan gebruiken man, dan zou ik de game eerst uitspelen en daarna pas cheats gebruiken voor fun.
     
    Laatst bewerkt: 25 mei 2010
  17. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ik moet ook nog dat ene stukje van de boilards gang. Geen idee of dat nog kan. Staat me vaag bij dat ik er ooit eentje heb uitgeschakeld bij een random event. Geen idee hoe en waar die tweede is en waar je die scrap krijgt ...

    En ik kom niks dan cougars tegen. Ben er zelfs op getrained: ZOdra ik hun roar hoor, ga ik in dead eye met mijn rifle en meestal heb ik hem dan wel :)

    Over dead eye gesproken, ik wil die eerste versie behouden, die bevalt me uitstekend ...
     
  18. ThunderCrasH

    ThunderCrasH Ja toch?

    Berichten:
    945
    Leuk Bevonden:
    15
    Waarom hebben ze in godsnaam niet die outfit van de cover in het spel gedaan? Meest vette outfit en ik hoopte dat ie te unlocken was, maar helaas dat is dus niet het geval.

    Het spel blijft verslavend zelfs nadat je de story hebt uitgespeeld :)
     
  19. Munnie

    Munnie Guest

    Weet niet zeker of het een Cougar was, het beest leek op een puma en was best snel dus lijkt me wel. Het was met bounty hunten, weet niet meer precies waar. Volgens mij ergens boven Armadillo...
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 25 mei 2010
  20. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Damn, Mexico is grafisch echt zwaar nice. Heerlijk met mijn paardje en mijn poncho die realistisch beweegt. Dit is echt wel qua free roaming grafisch het mooiste tot nu toe, sowieso grafisch echt zeer prachtig. _O_

    En wanneer krijg je trouwens die theme als je die ene multiplayer video had gedownload via Xbox Live? En kan je roken in de game? 8)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina