1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Red Dead Redemption [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 24 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sandesh

sandesh Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Waar kan ik trouwens andermans camps joinen? Heb er nog geen gevonden en speel al 15 uur!

2. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Vroeg ik me ook af.. Ik ben benieuwd.

Iemand enig idee waar de tweede treasure ligt? Ergens bij de rivier van een stier, vlakbij een kamp?..

3. FR-thaan

FR-thaan Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik had er ook geen zin meer in, maar de 3e keer is wel de laatste keer ja, uiteindelijk ook pas een flinke tijd later gedaan :+

4. Chorus

Chorus youtube.com/CH0RUS

Leuk Bevonden:
    2
    19

5. GillesD12

GillesD12 Active Member

Leuk Bevonden:
    50
    Er zijn er tog maar 15?

Laatst bewerkt: 26 mei 2010
  6. Sato

Sato Sato NL

Leuk Bevonden:
    0
    Zorg ervoor dat je aan een poker tafel speeld waar je met 1000 chips start en waar al minimaal 3 man aanzit (4 is beter.)

Dan heb je namelijk een totaale pot van 4000 of 5000 en kun je dus ook 2000 chips in één hand winnen.

In cutscenes word er gerookt door Marston, Maar je kunt helaas niet zelf een peuk opsteken.

19 stranger missions in totaal, Waarvan er 18 meetellen voor het behalen van 100% compleet en je er maar 15 hoeft te doen voor de achievement.

Bron: Spel zelf 100% uitgespeeld.

En ben behoorlijk teleurgesteld, (Voornamelijk in de 'grote' van het spel) Maar tegelijkertijd was het ook een hele vette ervaring.

7. iveL

iveL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja inderdaad... 3x hetzelfde, alhoewel de 3de keer toch wel wat anders is! Ik vond dat einde echt geniaal :D

8. PePzi NL

PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    203
    Shiiit, dat is snel :eek:

9. Frangster

Frangster Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Ik zit nu op 70%, maar ik heb ook het idee dat hij deze week nog wel 100% te halen is. Hoe langzaam ik ook speel.... :x

10. inoway

inoway Questing

Leuk Bevonden:
    144
    In het begin was ik een beetje te langzaam met mensen 'helpen' Die waren al dood voordat ik ze kon helpen. Goed, ik denk ik let beter op. In Armadillo(?) wordt een vrouw neergestoken. Ik schiet die gozer neer ... logisch. Begint een andere gast op me te schieten. Knal ik ook neer ... KOMEN de sheriff en 3 hulpjes achter mee aan!!!

WTF? (wat deed ik nu weer verkeerd, lol?)

(Oh, en zie ik een vrouw wegrennen met een hond achter haar aan. Ik denk, ik knal die hond neer ... -50 Honour??? ook zoiets lol)

11. WOUW5

WOUW5 Cpt. Censorshades!

Leuk Bevonden:
    13
    Misschien waren die vrouwen juist de bad girls.

12. inoway

inoway Questing

Leuk Bevonden:
    144
    Damn, 'bad girls'??? en ik maar denken dat de game simpel was. lol

13. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Yes!!! Achievie gehaald voor horse-shoe throwing. Voor de eerste keer had ik eentje volop raak. Lachen dit man, en het is nodig om te winnen voor het Bollard twins outfit ;)

14. Maarten00

Maarten00 Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Heeft iemand enig idee waar de "Rio del Toro" is?
    Edit: Scrap that, heb het al gevonden. Nu maar zoeken naar die schat.

15. PePzi NL

PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    203
    Wat zitten er trouwens weer briljante quotes in dit spel _O_ Een paar die ik tot nu toe ben tegengekomen:

16. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Niiiiiice, keihard gewonnen met horseshoe gooien, en uiteraard ook die Bollard outfit menu entry erbij. Nu maar hopen dat ik een keer de bewoners van Hannigan's stead moet beschermen tegen een aanval van Bollard Twins. Iemand enig advies hiervoor of moet ik gewoon geluk hebben?

17. inoway

inoway Questing

Leuk Bevonden:
    144
    (intro cut-scene, vrouwen die onderling kletsen, als ie in de trein zit)

18. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Het is random, dus het hangt af van je geluk. Al dacht ik wel dat het bij mij hielp toen ik kennis maakte met de Bollard gang door de Marshal missies te doen. Daarvoor had ik er nooit eentje gezien.

19. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Sowieso alles met Irish, en die storekeeper in Armadillo met zijn Jewish gebash. :lol: John in Mexico is ook geniaal met zijn accent.

20. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Ik ren rond in de wildernis op paardje, zie ik een gast wegrennen voor een andere. Dus zonder pardon ram ik mijn paard in die eerste gast, toen werd me verteld dat dit een crimineel was en ik hem kon vastbinden. Terug naar de sheriff gebracht die hem dus volgde, toen moest er nog iemand opgepakt worden zag ik, toen dat klaar was en ik de vastgebonden bandieten voor hem op de grond had neergelegd zei de sheriff ' These guys did all sorts of bad deeds' en toen schoot ie ze gewoon alletwee af, zo dan!!!!!

Nice!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina