1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Red Dead Redemption [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 24 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Gewoon twee hoeden van hun hoofd afknallen, ik had hem gehaald toen ik bandits zat te vermoorden.

2. Rickkkkk

Rickkkkk Active Member

Leuk Bevonden:
    56
    Is de game nog steeds 45 euro bij de MM?

3. Voltreffer

Voltreffer A.F.C.A. CBS

Leuk Bevonden:
    0
    Blegh, ik dacht een trade een paar games in, en haal gelijk RDR. Is ie net uitverkocht. Toch meer even gereserveerd.

4. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Welk paard kan ik het beste kopen (of temmen) ???

5. matthieu1

matthieu1 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Iemand een idee hoe je kan cheaten met poker? Niet dat ik het persé wil doen, omdat die gasten sowieso niet kunnen pokeren en met pocket 2'n al een allin callen tegen bv AK nadat er op de flop AK7 is gevallen.

Maar ben gewoon benieuwd, omdat ik er veel over hoor praten dat je kan cheaten met poker.

Alvast bedankt!

6. RedDevil_NL

RedDevil_NL Ginger Kid

Leuk Bevonden:
    0
    Heb hem gisteravond ook uitgespeeld, zit nu op 90% maar ga wel voor die 100!

Snap niet wat mensen slecht vinden aan het einde?
    Vond het juist super!

Niet elke game moet eindigen met een opmars naar een groot gevecht, gevecht over.. Patsboem spel uit.
    Daarbij zit ik altijd nog met het gevoel dat ik 'meer' had willen spelen. Bij dit spel is het gewoon echt goed. Eindelijk eens een spel wat een goede verhaal lijn heeft, een mooie opbouw en uiteindelijk een mooi einde. Het spel is daarmee echt 'afgesloten'. Western style hoeft het niet altijd goed af te lopen!

Bij andere games waar je na de main story nog door kan spelen voelt het toch een beetje 'leeg'. Hier is het gewoon mooi, nu speel je met Jack en zijn verhaal 'moet nog beginnen' zegmaar.

Alleen een irritante stem heeft die Jack! En nog wat vaags: Ik ging nog een stranger missie completen nadat ik hem uitgespeeld had, toen praatte die Jack gewoon tegen die vent alsof hij hem al eerder tegen gekomen was :9 Beetje vaag.

Oftewel: Echt een supergame. Geen enkele keer verveelt terwijl ik toch een dikke 30 uur er al in heb zitten! Nu de Multiplayer nog verder uitpluizen :D

Edit:

Moet je de Elegant Suit voor hebben.

Laatst bewerkt: 27 mei 2010
  7. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Van hun rug, iig zo deed ik het. Wanneer ik ze van hun hoofd probeerde af te knallen maakte ik alleen maar headshots. Ik had m'n aim trouwens op casual staan.

8. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ik was net in Pike's Basin op het hoogste punt en stapte daar van mij paard. Ben toen via een aantal tussen stappen te voet van de berg afgegleden. Op de gronf floot ik naar mijn paard... Ik hoor hem aankomen en plots valt ie vlak voor me te pletter! Wastie naar beneden gesprongen :D

9. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb is meegemaakt dat mijn paard dood valt omdat het teveel bloed had verloren :eek:. Ik vond het jammer, maar het is wel realistisch. Trouwens, toen ik op mijn cheat save Armadillo onveilig aan het maken was, gebeurde er iets. Mijn paard was dood gegaan (door mij), dus ik floot even om een nieuwe paard te krijgen. Omdat mijn honor zo laag was, kreeg ik een wilde, zwarte paard :eek:. Blijkbaar kan dat dus ook gebeuren.

10. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Cool dat soort dingen!

mijn honor gaat snel omhoog, maar fame langzaam. Wat moet ik doen om snel en veel fame te krijgen ?

Ik vind het wel lastig dat je niet goed kunt zien hoe veel/weinig health je nog hebt...

11. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Je kan Armadillo niet helemaal neerknallen en dat het een ghost town wordt voor een tijdje toch? Dacht dat Rockstar vertelde dat het kon, ach ja.

Game is echt geweldig, en gewoon zeer lang. Heb nog amper wat gedaan en blijf bezig met de game, ga gewoon voor 100% ook. Alleen mochten er toch wel wat meer stadjes in, heb het 3e gedeelte dan nog niet unlockt maar er kon echt veel meer bij.

12. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    Mocht je'm ondertussen & na alle tips nog niet hebben, in de Armadillo saloon vind je meestal gangmembers waar er toch enkele zo'n hoge hoed ophebben. Gebruik best geen Dead Eye want afhankelijk van de 'Dead Eye level' die je hebt mikt hij meestal gewoon recht op het hoofd.

Mik gewoon free hand juist op het topje van zo'n gast met een hoge hoed en je zou gewoon z'n hoed er moeten af kunnen knallen zonder tegelijkertijd z'n omgeving rood te herschilderen. Wel wat snel zijn want zodra je op iemand mikt met (LT) trekken ze normaal binnen de kortste keren ook hun wapen.

(En natuurlijk weer; als je je zorgen maakt om bad-rep, na het achiev gewoon terug loaden.)

Edit:
    Heb het nog niet uitgespeeld maar ga er wel mee akkoord. Ik vind de omgevingen toch wel erg sfeervol, van prairies, weilanden, struikgebieden tot cactuswoestenijen maar heb tot nu toe nergens echt een groot bosgebied gezien. Gewoon een groot pine forest om in te verdwalen met de typische golddiggers in de kleine stroompjes Deadwood style zou toch niet mogen ontbreken... maar misschien kom ik het nog wel tegen.

13. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ik probeer die 5000$ bounty te krijgen, heb heel Armadillo uitgemoord en zit pas op 2000$ (na een half uur schieten). How the hell krijg ik die 5k :eek:

14. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Ergens in het noorden is toch een aardig groot bosgebied met sneeuw en beren?

Meer mensen en dieren doden? :eek:

15. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    Bandana aandoen in Armadillo en in de general store of saloon schuilen en dan gewoon alle lawmen afknallen, of in blackwater blijkt er ook een leuke plek te zijn vanop een dak.

[yt]x_4OUm8BoVw[/yt]

16. bozz

bozz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hmmmm ik wil m cker hebben, volgende week maar ff halen :p
    hoop dat ie dan nog 45 is bij MM

17. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ik heb die 5k $ bounty maar telegraph station in Armadillo geeft geen prompt ????

18. Munnie

Munnie Guest

Ik kan met meerdere spellen waaronder RDR het beeld niet volledig zien.
    Is er ook een optie dat je het beeld zeg maar kunt 'uitzomen' zodat je alles weer volledig ziet? Want ik zie vele dingen maar half zoals de kaart en de uitleg die je krijgt. Vooral bij RDR is dit goed te merken. |:-
    (Heb ff geen zin om een ander topic te zoeken)

19. Munnie

Munnie Guest

Ik heb hem gehaald voor 49 euro bij de mediamarkt...
    //edit: Dubbelpost :emo:

Laatst bewerkt door een moderator: 27 mei 2010
  20. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    Dit lijkt me eerder een probleem van je tv als je niet alles op het beeld goed krijgt. Kijk eens tussen de verschillende modes op je TV zoals just, zoom 1,2,3,..., widescreen 16-9, normal 4-3, automatic, etc.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina