1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Red Dead Redemption [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 24 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Munnie

Munnie Guest

Al gedaan, heb de opties breedbeeld, 4:3 (zie ik alles wel volledig alleen dan heb je zwarte zijkanten), filmformaat etc.
    Maar dan zie ik het ook niet volledig... 8)
    Tv is niet klein maar wel aardig oud... (geen flatscreen or something like that)

2. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Had je dit al niet begin vorig topic gevraagd? IIG, je kan het (nogmaals), niet instellen bij RDR, zoals bij MW2. Daarnaast kan je PAL-50 doen, maar dat is niet bepaald leuk om mee te spelen (zelf geprobeerd). Verder kan je proberen wat DiaL zei.

3. Munnie

Munnie Guest

Ja klopt, maar wou het nog ff vragen omdat dit me wel irriteert...
    Wat is het verschil met PAL-50? Verandert dan het beeld? En waarom is het niet leuk om mee te spelen?

4. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Ik zag erdoor alles in het beeld, maar alles was verkleind/compacter geworden. Het hele beeld van mijn TV werd ook niet gebruikt. Ik vond het niet lekker spelen, dus dan maar niet een volledig beeld.

5. Munnie

Munnie Guest

Oh oke... Maar jij hebt dus ook geen volledig beeld?
    Ook een oude tv cker? :+

6. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Ik mis alleen de horse stamina bar en ik kan niet de tips volledig lezen. Waarschijnlijk is mijn TV minder oud dan die jij hebt :eek:.

7. Munnie

Munnie Guest

Naja, maakt ook niet uit ofzo. Maar heb m'n settings naar PAL-50 gezet maar er is niks anders aan? Of moet je nog wat anders instellen?

8. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Ik ben niet zo technisch, maar toen ik het bij mij deed, werkte het wel. Ik kan je niet verder helpen dan dit, sorry.

9. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Hoe activeer je eigenlijk die gang hideouts? Ik wil gaptooth breach doen, maar daar is niemand vijandig ... ?

10. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Je moet er naar toe gaan en dan zou het gewoon moeten activeren. Schiet anders een paar mensen neer :eek:.

11. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.857
    Eerst moet je die missie (Van Irish dacht ik) daar hebben gedaan.

12. cjr stone

cjr stone Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet eerst de missie die bij het gebied hoort doen.

13. MennoO

MennoO Active Member

Leuk Bevonden:
    14
    Ik heb het spel nu eindelijk ook alleen ik heb 1 vraag. Hoe laat ik mijn paard stoppen met rennen want als ik ergens aankom rent hij vaak nog vet ver door en vind dat vrij irritant.

14. RedDevil_NL

RedDevil_NL Ginger Kid

Leuk Bevonden:
    0
    (RB)

15. MennoO

MennoO Active Member

Leuk Bevonden:
    14
    Bedankt!:thumbs:

16. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ah, nog geen missies in die buurt gezien, heb zowiezo nog niet heel veel missies gedaan. Veel challenges, strangers en rondrijden :D

17. Tyspolir

Tyspolir Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom zie ik iedereen de game verkopen in de bazaar? :p Is er na het uitspelen niets te doen? Is de MP zo kut?

18. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Wat vervelend zeg. Reis ik een heel eind om een missie te doen. Krijg ik gewoon de melding dat ik later maar terug moet komen. :emo:

Voor de rest super game. Ik had eerst een beetje mn twijfels, maar het speelt echt zo lekker weg! _O_

19. Munnie

Munnie Guest

Ik zou 't niet weten... 8)
    Zeker een toffe game! En de multiplayer vind ik ook nice. :thumbs:

20. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Moet zeggen dat ik na (ben op 25% oid) het spelen van de game erg benieuwd wordt naar de komende GTA. De techniek en gameplay die hier gedemonstreerd wordt vind ik echt top. Veel leuker dan GTA, en dat voor deze setting. Ben namelijk zelf meer van de moderne dingen. Verder vind ik het verhaal ook veel pakkender!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina