1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Red Dead Redemption [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 24 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BekSide

    BekSide Active Member

    Berichten:
    354
    Leuk Bevonden:
    2
    waar je dat paard kan vinden weet ik niet,

    die rotsformatie is waarschijnlijk HANGING ROCK noorden van Armadillo.

    tussen die paar rotsen in!
    ligt een schatkist.
     
  2. mr.elk

    mr.elk een beetje maar

    Berichten:
    1.226
    Leuk Bevonden:
    0
    Net spel uitgespeeld en het einde is echt heel vet, origineel ook.

    echt een top spel dit \o/
     
  3. Heroic

    Heroic Halo

    Berichten:
    1.290
    Leuk Bevonden:
    0
    Mass Effect 2 > RDR \o/
    Kanshebbers zijn/worden denk ik:
    - Red Dead Redemption
    - Mass Effect 2
    - Super Mario Galaxy 2
    - Dat nieuwe overhypte PS3 spel.. Guardian nog wattes, die volgens mij dit jaar uitkomt :p
    - Halo Reach
    - Vast nog wel een hele hoop zoals Mafia 2, Fall Out: New Vegas, Starcraft 2, Brink en nog een hele hoop... :)
     
  4. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    En als je dood gaat als je niet op een missie bent en gewoon wat aan het klooien ? Ben je dan ook je geld niet kwijt? Dat zou wel cool zijn!
     
  5. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Maar dat is toch geen probleem. Modern Warfare 2 was ook GOTY, maar die speel je ook niet voor de singleplayer.
    Was best tof hoor IMO. Kon beter en na de feedback van mensen zal die ook wel beter worden.:thumbs:

    En CoD:Black Ops komt nog. Medal of Honor heeft misschien ook nog wat in petto. En Maffia 2 toch ook nog.

    Ik vind het nog ietwat voorbarig, ook al heb hem zelf nog niet gespeeld (doe ik pas na de tentamens).
     
  6. svenn15

    svenn15 Active Member

    Berichten:
    3.154
    Leuk Bevonden:
    0
    normaal heb je dan al je geld nog.
     
  7. svenn15

    svenn15 Active Member

    Berichten:
    3.154
    Leuk Bevonden:
    0
    ben net voor de achievement gegaan voor de vrouw overrijden met de trein en vastgebonden.
    doe alles perfect en ze word overreden maar ik krijg geen achievement.
     
  8. WesleyRBK

    WesleyRBK Active Member

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan is het een travestiet :emo:
     
  9. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556


    Verwacht The Last Guardian maar niet dit jaar hoor, was het maar zo want ik kijk echt uit naar die titel, maar ik geloof er niks van dat we hem dit jaar zullen zien.
     
  10. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Ik!

    AntraXxX NL, maar no problem hoor. :b:
    Was wel leuk inderdaad, ook elke keer die ezels/paarden afknallen. :9
    En daarna zuur dat we die Team Deatmatch net verloren want we stonden wel de hele tijd dik voor.
     
  11. Munnie

    Munnie Guest

    Heb het spel geïnstalleerd op mijn hdd.
    Maar moet je dan eerst naar Game Library en dan play game,
    of maakt het niet uit dat het spel gelijk opstart als je hem erin doet?

    En kun je het beeld niet beter instellen? Bij veel dingen zie ik er maar een deel van. (zoals ondertiteling, uitleg, map etc.)
    Bij cod mw2 kon dit wel.

    En had net politie achter me aan, en dan gaat je honour enz naar beneden. Dus kun je hem dan beter niet op automatisch opslaan zetten?
    En als je dood gaat welke dingen ben je dan kwijt? Alleen geld?
    Werd net doodgebeten door een zwijn. :+

    //edit: Als ik snel op 'A' druk als ik op mijn paard zit dan flikker ik er soms af, hoe kan ik dat voorkomen?
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 24 mei 2010
  12. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Je moet letten op de stamina van het paard wat je waarschijnlijk niet ziet. Als de paard begint te grommen oid, dan moet je langzamer rijden. Je raakt er wel gewend aan. Daarnaast kan je nie thet beeld instellen (via de game zelf) en maakt het niet uit hoe je het spel opstart.
     
  13. cjr stone

    cjr stone Active Member

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    Met dat probleem zit ik dus ook!!!
    Komt volgens mij omdat ik nog gewoon op een oude beeldbuis speel.. (Ja, er spelen nog mensen op oude TV's ja, niet iedereen heeft een Plasma;) )
     
  14. Munnie

    Munnie Guest

    Oke bedankt, wel jammer over dat beeld (kut tv) :x.
    @ cjr stone: Haha ja, heb dat ook. Tv niet echt klein ofzo maar gewoon een oud ding.
    In de woonkamer wel gewoon een plasma maar daar kan ik dan geen xbox live.:9
    Hoe doe jij dat dan als je informatie krijgt en de helft niet ziet? Kun je die informatie dan niet beter weghalen? En kan dat?
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 24 mei 2010
  15. cjr stone

    cjr stone Active Member

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    @Munnie: Dan ligt het helaas aan de TV
    Lang leve de vooruitgang :+
     
  16. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Mijn TV is ook niet de grootste, maar RDR wordt er niet minder door. Je leert van zelf wel om de 'paard aan te voelen'.
     
  17. Michiel.

    Michiel. Active Member

    Berichten:
    91
    Leuk Bevonden:
    0
    Vraag 1: Geen antwoord, ik heb PS3 ;)
    Vraag 2: Via Red Dead Redemption kan dit niet, je moet dan je TV-Instellingen aanpassen, btw wat bedoel je met een deel? Bijvoorbeeld de onderste helft van de ondertiteling niet?
    Vraag 3: Als jij geen Honour wil verliezen wel ja.
    Vraag 4: Volgens mij ben je alleen geld kwijt.
    Vraag 5: Je moet kijken naar het balkje links van je radar, als je aldoor op A klikt gaat die naar beneden. Op het moment dat hij bijna beneden is word hij rood en gaat je paard hinniken (ofzo) dan moet je stoppen met op A drukken want dan gaat je balkje weer omhoog en kan je weer A achterelkaar indrukken.
     
  18. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij hoor je je op je paard te rijden door eerst snel een paar keer A te tappen tot hij op topspeed zit, dan A ingedrukt houden... Om de zoveel seconden weer even 1x A tappen en dan hem weer ingedrukt houden.
    Je stamina loopt dan elke keer weer op, op het moment dat je A ingedrukt houd. Als je dan A drukt gaat er weer iets weg, maar als je dit tempo goed houd dan blijft je stamina gelijk.

    Dus:
    1. opstappen
    2. A drukken (3x ofzo)
    3. 4e keer A ingedrukt houden
    4. Om de .. 2 sec 1x A drukken en dan A ingedrukt houden (herhalen).
     
  19. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Stamina kan je zien bij dat blauwe 'balkje' aan de linkerkant van je radar. (alleen als je op een paard rijdt)
     
  20. Johndekoning

    Johndekoning Member

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik probeer nu dat ene outfit van de bollard gang vrij te spelen, het enige wat ik nog moet doen is "Defend residents of Hennigen’s Stead from the Bollard Twin’s gang" Ik snap daar geen reet van, zit al ongeveer 3 dagen ingame daar te wachten totdat er iets gebeurt, maar helemaal niks tot nu toe... Speelt het zich ergens anders af buiten de boerderij oid?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina